Legends of Runettera: Blokowanie
Aktualizacja:
Po rozstawieniu jednostek na planszy, Gracz z żetonem ataku może zainicjować atak. Rolą defensora jest zorganizowanie obrony w taki sposób, aby ograniczyć obrażenia własnego Nexusa możliwie do zera i nie stracić przy zbyt wielu jednostek.

Każda atakująca jednostka może zostać zablokowana tylko przez jedną jednostkę przeciwnika. Nie zablokowany atak zostaje przepuszczony co skutkuje otrzymaniem obrażeń na Nexus. Warto tutaj zaznaczyć fakt, że w momencie wycofania jednostki zgłoszonej do blokowania, np. przy pomocy czaru, atakujący nie wyrządzi obrażeń Nexusowi i jego atak zostanie zniwelowany.
- Legends of Runeterra - poradnik do gry
- Legends of Runettera: Poradnik do gry
- Legends of Runettera: Podstawy
- Legends of Runettera: Porady ogólne
- Legends of Runettera: System doświadczenia
- Legends of Runettera: Interfejs rozgrywki
- Legends of Runettera: Mana
- Legends of Runettera: Tury i rundy
- Legends of Runettera: Blokowanie
- Legends of Runettera: Kolejność zdarzeń
- Legends of Runettera: Mulligan - selekcja kart
- Legends of Runettera: Kolekcja kart
- Legends of Runettera: Tworzenie talii
- Legends of Runettera: System progresji konta
- Legends of Runettera: Podstawy
- Legends of Runettera: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
