Rage 2 - poradnik do gry

SPIS TREŚCI
Rage 2 - poradnik do gry

Rage 2 - poradnik do gry

Najlepsze porady i solucja Poradnik do gry Rage 2 stanowi kompendium wiedzy na temat tej dynamicznej strzelanki fps. Dowiesz się tutaj, co dają umiejętności nanotrytowe, , jak rozwinąć swój pojazd i gdzie znaleźć wszystkie Wieże władzy i arki. Nie zabrakło też dokładnej solucji.

Poradnik do gry RAGE 2 to kompendium wiedzy na temat najnowszej produkcji studia Avalanche. W tym poradniku znajdziesz wiele porad, informacji oraz dokładnych opisów. Dzięki tym informacjom będziesz sprawniej i szybciej przychodzić wszystkie aktywności dostępne w grze, a dodatkowo poznasz wszystkie mechaniki gry i odkryjesz wszelkie jej sekrety.

Na pierwszych stronach poradnika znajdziesz wskazówki na start, opis umiejętności oraz wykaz aktywności dostępnych w grze. W naszym poradniku znajdziesz również rozdział z odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania. W tym miejscu dowiesz się miedzy innymi tego do czego służą nanotryty oraz jak w miarę szybko je zdobywać.

Jako, że w RAGE 2 ważnym elementem rozgrywki są pojazdy, poświęciliśmy im osobny dział. W nim znajdziesz nie tylko ich opis, ale również informacje o tym jak je naprawiać, zdobywać oraz jak ponownie przyzwać pojazd, jeśli przypadkiem go zgubimy. Dodatkowo znajdziesz tu również rozdział poświęcony umiejętnościom oraz towarzyszom. Na tych stronach zdobędziesz cenne informacje o tym, jak rozwijać i usprawniać swoją postać.

RAGE 2 to gra z ogromnym otwartym światem, dlatego przygotowaliśmy do niej atlas świata. Zawiera on mapę, na której zaznaczone zostały wszystkie najważniejsze lokacje; wieże władzy, kryjówki bandytów, echo strażników, arki oraz wiele innych aktywności.

Jednak RAGE 2 to nie tylko gra eksploracyjna - w produkcji tej znajdziesz również wiele misji fabularnych oraz pobocznych. Opisy każdej misji znajdziesz w naszej solucji. Dzięki nim będziesz mógł sprawdzić dokładnie co należy zrobić, aby ukończyć dane zadanie.

Na samym końcu naszego poradnika do gry RAGE 2 znajdziesz aneks. W nim zawarliśmy informacje odnośnie wymagań sprzętowych oraz sterowania i klawiszologi. Dzięki temu będziesz mógł sprawdzić czy gra pójdzie na twoim komputerze oraz co zrobić, aby działała ona znacznie płynniej.

RAGE 2 w pigułce

RAGE 2 to druga część serii postapokaliptycznych gier FPP od studiu Avalanche / ID - Rage 2 - poradnik do gry

RAGE 2 to druga część serii postapokaliptycznych gier FPP od studiu Avalanche / ID. To gra akcji posiadająca ogromny, otwarty świat, w którym znajdziesz masę aktywności: misji fabularnych, pobocznych, wyścigów, kryjówek bandytów itp. W produkcji tej wcielisz się w rolę jednego z ocalałych, Strażnika z Vineland o imieniu Walker. Twoim zadaniem będzie pokrzyżowanie planów Generała Crossa, który planuje zniszczyć wszystkich ocalałych.

W grze znajdziesz różnorodne bronie oraz wiele umiejętności. Dzięki nim zniszczysz hordy nacierających na ciebie przeciwników. Dodatkowo będziesz musiał stoczyć boje z mutantami spacerującymi po zniszczonej ziemi.

Jakie wydania posiada RAGE 2?

Gra RAGE 2 została wydana w dwóch wersjach - podstawowej oraz kolekcjonerskiej.

Wersja kolekcjonerska RAGE 2 zawiera - Rage 2 - poradnik do gry

Wersja kolekcjonerska RAGE 2 zawiera:

  1. grę RAGE 2,
  2. gadającą głowę Rabana Miażdżyciela,
  3. rozszerzenie "Powstanieduchów",
  4. BFG z Dooma,
  5. misję "Kult Boga Śmierci",
  6. skórkę do Monster Trucka "Mutant",
  7. plakat Kolekcjonerki.

Bronie

W grze RAGE 2 znajdziesz przeróżne bronie oraz umiejętności, które będą Ci bardzo potrzebne do walki z przeciwnikami. W świecie gry natrafisz na masę wrogów oraz mutantów, twoim zadaniem będzie zgładzenie ich wszystkich.

Pamiętaj, że każdą broń w grze możesz ulepszać. Na tej stronie opisaliśmy wszystkie bronie dostępne w grze RAGE 2. Są to:

  1. śmiglik - to trójramienny bumerang, który nieraz uratuje Ci życie., możesz ulepszyć go tak, aby przelatywał przez ściany przez co może okazać się niezastąpiony;
  2. pistolet - to pierwsza broń jaką otrzymasz w grze, ułatwi Ci ona pierwsze starcia z wrogami, jeśli jednak będziesz o nią dbać i stale ją ulepszać może przydać Ci się nawet na późniejszych etapach rozgrywki;
  3. karabin szturmowy strażnika - w pełni automatyczny i niezawodny;
  4. strzelba bojowa - strzelba ta pomoże Ci w walce z grupą przeciwników., dzięki niej możesz eliminować kilku przeciwników na raz;
  5. inteligentna wyrzutnia rakiet - co by tutaj dużo mówić, celuj w co chcesz i kiedy chcesz, a wyrzutnia sama dotrze do celu;
  6. doładowane działko pulsacyjne - idealna broń na hordy przeciwników, zniszczy wszystko co stanie na jej drodze;
  7. hiperdziałko - jeśli wiesz jak obchodzić się z railgunem ta broń będzie idealna dla Ciebie;
  8. rewolwer Firestorm- jeśli lubisz podpalać swoich wrogów to z tą bronią będziesz czuł się idealnie;
  9. miotacz grawistrzałek - ta broń pozwoli Ci miotać swoimi przeciwnikami - weź ich w objęcia tego miotacza, a będziesz mógł z nimi zrobić co tylko zechcesz.

Nanotrytowe umiejętności

W naszym poradniku znajdziesz informacje o umiejętnościach nanotrykowych. Dowiesz się jak je zdobywać, jak ich używać oraz jak je rozwijać.

W RAGE 2 dostępne są takie umiejętności jak: Grawiskok, Defibrylacja, Rozpęd, Umocnienie, Skupienie, Odskok, Rąbnięcie, Roztrzaskanie, Wir, Bariera oraz Przester.

Pojazdy

Jako, że w RAGE 2 poruszasz się po ogromnym świecie ważnym elementem rozgrywki są pojazdy, poświęciliśmy im osobny dział. W nim znajdziesz opisy pojazdów, informacje o tym jak je naprawiać i jak je zdobywać. W grze znajdziesz m.in. Feniksa, Raptora, Ikara, Monster trucka i Łódź śmigłową.

Porady na start

Aby ułatwić Ci pierwsze spotkanie z grą RAGE 2 przygotowaliśmy kilka cennych porad. Dzięki temu łatwiej Ci się będzie odnaleźć w tej produkcji.

Arki to klucz do twojego rozwoju - to specjalne obiekty, w których znajdziesz broń, surowce oraz zdobędziesz nowe umiejętności. Eksploruj mapę i szukaj tych lokacji, aby wzmocnić swojego bohatera.

Rozwijaj swoje pojazdy - większość pojedynków w RAGE 2 możesz stoczyć nie wychodząc nawet z auta. Rozwijaj swój samochód tak, aby był gotowy na wszystkie starcia i nigdy Cię nie zawiódł.

Naucz się używać umiejętności - zdobyte umiejętności nanotrytowe nieraz uratują Ci skórę. Potrenuj na otwartym terenie i pamiętaj, aby ich używać.

Rozwiń swoją postać przed przystąpieniem do misji - podróżując po mapie możesz natrafić na wiele aktywności pobocznych, korzystaj z tego i próbuj wykonać każdą z nich. Dzięki temu zdobędziesz wiele surowców oraz umiejętności.

Wymagania sprzętowe

Minimalne wymagania sprzętowe RAGE 2:

  1. system operacyjny: Windows 7 64-bit,
  2. procesor: Intel Core i5-3570 / AMD Ryzen 3 1300X,
  3. pamięć RAM: 8 GB,
  4. karta graficzna: Nvidia GTX 780 / AMD R9 280,
  5. wymagane miejsce na dysku: 50 GB,
  6. pamięć karty graficznej: 3 GB.

Minimalne wymagania sprzętowe dotyczą uruchomienia gry w rozdzielczości 1080p, w niskich detalach i prowadzenia rozgrywki w 30 klatkach na sekundę. Nie są to duże wymagania sprzętowe, grę na najniższych ustawieniach graficznych można uruchomić nawet na kilkuletnim komputerze.

Informacje o Rage 2 - poradnik do gry

Autorzy : Natalia N.Tenn Fras, Jacek Stranger Hałas

Poradnik do gry

Ostatnia aktualizacja : 16 maja 2019, odwiedź Poradnik do gry

Opis przejścia

Ostatnia aktualizacja : 16 maja 2019, odwiedź Opis przejścia

16.05.2019 21:57
parapsychopatolog
19
Chorąży

Tylko drobna uwaga, pierdoła wręcz, literówka. Nie Razorneck RooTs tylko Roost. Czeski błąd :)

RAGE 2 - screen - 2019-01-30 - 391065RAGE 2 - screen - 2019-01-30 - 391064RAGE 2 - screen - 2019-01-30 - 391063RAGE 2 - screen - 2019-01-30 - 391062RAGE 2 - screen - 2019-01-30 - 391061RAGE 2 - screen - 2019-01-30 - 391060RAGE 2 - screen - 2019-01-30 - 391059RAGE 2 - screen - 2019-01-30 - 391058RAGE 2 - screen - 2019-01-30 - 391057