Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Thief Simulator - poradnik do gry

Thief Simulator - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

101 - The Smiths - wszystkie domy i kradzieże | Solucja Thief Simulator Thief Simulator poradnik i porady

Ostatnia aktualizacja: 7 sierpnia 2019

101 - The Smiths to pierwszy według kolejności dom w grze, jednak nie jest to pierwsza lokacja, którą przyjdzie Ci ograbić. Jest to dom o średnim poziomie skomplikowania, jednakże jeden z tutejszych mieszkańców posiada broń - gdy cię wykryje, natychmiast zakończy się gra i wczytany zostanie zapis gry.

Dom 101 - The Smiths. - 101 - The Smiths - wszystkie domy i kradzieże | Solucja Thief Simulator - Thief Simulator - poradnik do gry
Dom 101 - The Smiths.

Przedmioty, które można tutaj ukraść

W tej lokalizacji ukraść możesz następujące przedmioty:

  1. Wazon (Vase);
  2. Garnek (Pot);
  3. Dzbanek na herbatę (Teapot);
  4. Rondel (Saucepan);
  5. Kuchenka mikrofalowa (Microwave);
  6. Złote kielichy (Golden Goblets), kilka sztuk;
  7. Słuchawki (Headset);
  8. Stara gitara Yamaha (Old Yamaha Guitar).
  9. Samochód Aisan Cougar, wyposażony w alarm.

Uwaga - pamiętaj, iż niektóre przedmioty mogą się tutaj powtórzyć kilkukrotnie.

Rozkład dnia domowników

W tej lokalizacji znajdziesz dwóch domowników. Ich rozkład dnia wygląda następująco:

  1. Domownik 1 - nieobecny od 20:00 do 7:00.
  2. Domownik 2 - nieobecny od 21:00 do 4:00.

Przydatne narzędzia

Podczas rabowania tego domu wykorzystać możesz następujące narzędzia:

  1. Automatyczny wytrych (Mini Electric Lockpick) - do otwarcia głównej bramy, tylnych drzwi i skrzynki z bezpiecznikami.
  2. Nóż do szkła (Glass Knife) - wymagane, by wejść przez górne piętro.
  3. Narzędzia do otwierania sejfów (Safecracking Tools) - do otwarcia dwóch sejfów, które tutaj znajdziesz.
  4. Rękawice do wspinania (Climbing Gloves) - wymagane, by wejść przez górne piętro.
  5. Elektryczny pick gun (Car lock pick gun) - wymagane, by ukraść samochód. Uważaj, gdyż jest zabezpieczony alarmem.
  6. Łom (Crowbar) - wymagany, by przebić się przez szyby, a także podczas misji wymagających niszczenia przedmiotów (jak toalety czy talerze).