Assassin's Creed Odyssey - poradnik do gry

Zadania poboczne na Elis Assassin's Creed Odyssey poradnik, solucja

Poniższy rozdział naszej solucji do gry Assassin's Creed Odyssey zawiera opisy przejścia wszystkich misji pobocznych rozpoczynanych w regionie Elis. W omówieniu każdego questa są informacje o miejscu jego odblokowania, sposobie jego ukończenia, podejmowanych w nim decyzjach oraz nagrodach przewidzianych za zaliczenie go.

Ważna informacja - Questy powiązane bezpośrednio z igrzyskami olimpijskimi - Kallipatejra, Zakłady niesportowe, Drachmy i romans oraz Na marginesie - postaraj się rozegrać podczas wizyty w Elis w siódmym rozdziale głównego wątku fabularnego. Po tym jak dalej awansujesz w głównej fabule mogą one zniknąć z mapy i zaliczenie ich nie będzie wtedy możliwe.

Kallipatejra

Start misji: Dotrzyj w wiosce olimpijskiej do miejsca gdzie przebywają Kallipatejra i kapłanka Demeter - Zadania poboczne na Elis - Assassins Creed Odyssey - poradnik do gry

Start misji: Dotrzyj w wiosce olimpijskiej do miejsca gdzie przebywają Kallipatejra i kapłanka Demeter.

Opis: Po wysłuchaniu oskarżeń w stosunku do Kallipatejry i zaoferowaniu pomocy wyrusz do lokacji gdzie odpoczywają atleci - Zadania poboczne na Elis - Assassins Creed Odyssey - poradnik do gry

Opis: Po wysłuchaniu oskarżeń w stosunku do Kallipatejry i zaoferowaniu pomocy wyrusz do lokacji gdzie odpoczywają atleci. Porozmawiaj z dwoma "bezimiennymi" cywilami oraz z synem Kallipatejry - Peisirrhodosem. Oprócz tego odszukaj dwa dokumenty - jeden z nich (Pindar's Poem for the Champion Diagoras) potwierdzi wersję wydarzeń kobiety, a drugi (list miłosny - Anonymous Love Letter) ją pogrąży.

Dotrzyj na wzgórze gdzie ma zostać wykonany wyrok - Zadania poboczne na Elis - Assassins Creed Odyssey - poradnik do gry

Dotrzyj na wzgórze gdzie ma zostać wykonany wyrok. Po zagadaniu do kapłanki możesz:

  1. Przedstawić dowody potwierdzające wersję Kallipatejry - kobieta zostanie ocalona. Od Kallipatejry otrzymasz olimpijski pas (Olympic Belt).
  2. Przedstawić dowody pogrążające Kallipatejrę - zgodnie z wolą bogów zostanie zrzucona w przepaść. Od kapłanki otrzymasz złoto i olimpijski pas (Olympic Belt).

Zakłady niesportowe

Start misji: Porozmawiaj w wiosce olimpijskiej z bukmacherem Aletesem - Zadania poboczne na Elis - Assassins Creed Odyssey - poradnik do gry

Start misji: Porozmawiaj w wiosce olimpijskiej z bukmacherem Aletesem.

Opis: Porozmawiaj z Pithekosem, od którego dowiesz się o złamanym oszczepie - Zadania poboczne na Elis - Assassins Creed Odyssey - poradnik do gry

Opis: Porozmawiaj z Pithekosem, od którego dowiesz się o złamanym oszczepie. Możesz mu pomóc na dwa sposoby:

  1. Wykraść zużyty oszczep (Worn Javelin) z jednego z budynków.
  2. Zakupić za 2000 drachm nieużywany oszczep (Simple Javelin) u lokalnej handlarki - to lepsze rozwiązanie.
Dostarcz oszczep Pithekosowi, a następnie spotkaj się z Aletesem - Zadania poboczne na Elis - Assassins Creed Odyssey - poradnik do gry

Dostarcz oszczep Pithekosowi, a następnie spotkaj się z Aletesem. Możesz postawić maksymalnie 3000 drachm na zwycięstwo Pithekosa - zdecyduj się na to tylko jeśli zakupiłeś oszczep. Wygrasz wtedy dwukrotność tej sumy, a więc 6000 drachm. Jeśli przekazałeś wykradziony kiepski oszczep to od Atelesa dowiesz się, że Pithekos przegrał i utracisz wtedy postawione na niego złoto.

Zostało jeszcze 66% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...