Assassin's Creed Odyssey - poradnik do gry

Enigmatyczne ostrakony - Naksos Assassin's Creed Odyssey poradnik, solucja

Uparty muł to nazwa enigmatycznego ostrakonu, który odnajdziesz na wyspie Naksos. Poradnik do Assassin's Creed Odyssey pomoże Ci odnaleźć jego lokalizację.

Poniższy rozdział naszej polucji do gry Assassin's Creed Odyssey zawiera spis wszystkich Enigmatycznych Ostrakonów w lokacji Naksos. Znajdziesz tutaj informacje, które pomogą odnaleźć ostrakon Uparty Muł (Stubborn Mule). Zobacz poniższą mapę, aby zlokalizować miejsce sekretu.

Uparty muł

1 - Enigmatyczne ostrakony - Naksos - Assassins Creed Odyssey - poradnik do gry
Lokalizacja enigmatycznego Ostrakonu: W lokacji zwanej Grota w górze Zas - Enigmatyczne ostrakony - Naksos - Assassins Creed Odyssey - poradnik do gry

Lokalizacja enigmatycznego Ostrakonu: W lokacji zwanej Grota w górze Zas. Aby zebrać przedmiot musisz zabić wszystkich przeciwników.

2 - Enigmatyczne ostrakony - Naksos - Assassins Creed Odyssey - poradnik do gry
Rozwiązanie zagadki Enigmatycznego Ostrakonu: Dopłyń na wyspę pokazaną na screenie powyżej - Enigmatyczne ostrakony - Naksos - Assassins Creed Odyssey - poradnik do gry

Rozwiązanie zagadki Enigmatycznego Ostrakonu: Dopłyń na wyspę pokazaną na screenie powyżej. Tam znajdziesz przedmiot koło osła.