The Sims Mobile - poradnik do gry

SPIS TREŚCI
The Sims Mobile - poradnik do gry

The Sims Mobile - poradnik do gry

Pogrywaj ze swoim życiem - porady i sekrety gry. Poradnik do The Sims Mobile to przede wszystkim porady i tipsy, które pomogą wybrać najlepszą karierę dla Sima i zarobić na budowę domu. Opisaliśmy najlepsze zawody, budowanie, życie Simów i tryb multiplayer, mebelki i historie miłosne oraz rozwój Sima.

Poradnik do gry The Sims Mobile zawiera praktyczne porady, które pomogą ci w czasie gry. Dowiesz się jak stworzyć Sima, jak zbudować mu dom oraz jaką pracę najlepiej mu wybrać. Poradnik zawiera również informacje o tym co robić, żeby szybko levelować, jak zdobywać energię i jak rozwijać rodzinę swojego sima. Dzięki temu poradnikowi będziesz wiedział co dokładnie wykonać, aby zapewnić swojemu simowi godne życie w The Sims Mobile. Dodatkowo dowiesz się jak w grze działają kontakty z simami innych ludzi.

Poradnik do gry The Sims Mobile zawiera:

Porady na start

  1. Odzyskiwanie energii
  2. Czy opłaca się oglądać reklamy?
  3. Podejmowanie ryzyka - czy się opłaca?
  4. Szybkie levelowanie
  5. Rozwój historii

Misje, wydarzenia, kariera i hobby

  1. Misje i zadania
  2. Wydarzenia
  3. Związki
  4. Hobby
  5. Kariera
  6. Wydarzenia specjalne
  7. Imprezy
  8. Organizacja imprez

Tworzenie Sima i jego rozwój

  1. Podstawy w tworzeniu Sima
  2. Tożsamość Sima
  3. Głowa
  4. Budowa ciała i kolor skóry
  5. Cechy charakteru

Dom Sima

  1. Porady na początek
  2. Budowa domu
  3. Wyróżnione i Przechowywanie
  4. Meble

Żywot Sima

  1. Wiek
  2. Ah, co to był za ślub!
  3. Przeprowadzka
  4. Granie więcej niż jednym Simem

Rodzaje walut i kuponów

  1. Pieniądze
  2. Kupony

Gra z innymi

  1. Jak rozpoznać innego Sima (gracza) i dodać go do znajomych?
  2. Naklejki, odwiedziny i bonusy itp.

Styl

  1. Podstawy stylu
  2. Ciuchy, fryzura i dodatki
  3. Butik Izzy'ego

Aneks

  1. Sterowanie i wymagania sprzętowe

Natalia "N.Tenn" Fras (www.gry-online.pl)

Informacje o The Sims Mobile - poradnik do gry

Autor : Natalia N.Tenn Fras

Ostatnia aktualizacja : 19 marca 2018

The Sims Mobile - screen - 2018-03-08 - 367719The Sims Mobile - screen - 2018-03-08 - 367718The Sims Mobile - screen - 2018-03-08 - 367717The Sims Mobile - screen - 2018-03-08 - 367716The Sims Mobile - screen - 2018-03-08 - 367715

Komentarze Czytelników (34)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
19.03.2018 23:26
_rudzikowe
1
Junior

Jak zrobić wolne miejsce w rodzinie ?

20.03.2018 11:43
odpowiedz
N.Tenn
1
Legionista

Opis sposobów na zrobienie wolnego miejsca w rodzinie można znaleźć w dziale "przeprowadzka" i "granie więcej niż jednym Simem" - https://www.gry-online.pl/S024.asp?ID=1874&PART=43. Sposoby te są zależne od tego co planujesz zrobić; czy chcesz dodać nowego sima czy wyprowadzić starego :)

21.03.2018 13:57
odpowiedz
1 odpowiedź
millcia3332
1
Junior

Jestem na 22 poziomie, od jakiegoś czasu nie mam żadnych misji, te które były już zrobiłam. To jest jakiś błąd czy, poprostu tak ma być?

21.03.2018 13:59
odpowiedz
1 odpowiedź
millcia3332
1
Junior

Na którym poziomie można odblokować nabrzeże?

22.03.2018 19:04
👍
odpowiedz
millcia3332
1
Junior

Dziękuję bardzo za odpowiedzi :)

23.03.2018 12:50
odpowiedz
Shadowhunter18
1
Junior

Czy jeśli poślę Sima na emeryturę, z mojej parceli znikną również jej mąż i dziecko? I co będzie z przedmiotami, które odblokował ten Sim swoją ścieżką kariery lub hobby, nadal będą dostępne?

23.03.2018 12:59
odpowiedz
1 odpowiedź
Shadowhunter18
1
Junior

A i czy po przejściu mojego Sima na emeryturę, będę mogła na jego miejsce stworzyć nowego Sima?

24.03.2018 20:51
odpowiedz
1 odpowiedź
Patusiaa1310
2
Junior

Jak sprzedać pamiątki ?

24.03.2018 22:08
odpowiedz
1 odpowiedź
serena24
1
Junior

nad moim simem pojawiła się chmura z której pada deszcz.. jak mogę ją usunąć ?

28.03.2018 12:08
😉
odpowiedz
1 odpowiedź
Bajkaaa5
1
Junior

Co robić w grze żeby szybciej osiągać lepszy status życia?
Czemu po 18 lvl gra się nudzi ciągle trzeba robić to samo

30.03.2018 10:56
odpowiedz
1 odpowiedź
karopwl
1
Junior

W zadaniach Wielkanocnych jest zadanie typu 'Przejrzyj się w lustrze toaletki'. I tu moje pytanie, gdzie jest ta toaletka? W sklepie z meblami jej nie ma, czy trzeba ją w jakiś sposób odblokować?

30.03.2018 16:34
😢
odpowiedz
1 odpowiedź
Natalia342
1
Junior

Jestem na 18 poziomie . Moi simowie poszli już na emeryturę , stworzyłam nowych simów ale mam problem . Nie moge wysłać ich do pracy kiedy dotykam ikony Kariera (neseser) wyświetla mi się ,,Sim musi wybrać ścieżkę kariery aby isc do pracy" A kiedy idę do lokalu w którym jest praca to też nie mam możliwości podjęcia pracy . Proszę o pomoc

31.03.2018 08:25
odpowiedz
1 odpowiedź
Anielunia66
1
Junior

Jednym simem Zaczęłam kakiere basisty, ten SIM poszedł na emeryturę, stworzyłam kolejnego sima i chciałabym aby zaczął nowa karierę i nie moge tego zrobic, bo jest napisane przy każdej karierze wybierz później, co mam zrobic zeby kiednak rozpocząć ta karierę?

31.03.2018 17:27
odpowiedz
1 odpowiedź
Anielunia66
1
Junior

Nie jestem nigdzie zatrudniona, to samo odbywa sie z wybraniem hobby, którego tez nie powiadam

31.03.2018 21:28
odpowiedz
1 odpowiedź
Natalia342
1
Junior

Tak,dzieje sie to we wszystkich lokalach :/

02.04.2018 19:53
odpowiedz
1 odpowiedź
simka18
0
Junior

Co ile czasu simy odchodzą na emeryturę? Mam odblokowane już wszystkie cechy, a moi kolejni simowie nie pokazują mi, że chcą na emeryturę już, parę dni mają wszystkie cechy oraz 10 poziom kariery

03.04.2018 14:06
odpowiedz
Zmroku
16
Maciej Rakieta

GRYOnline.plRedakcja

Wygląda na to, że przejście na emeryturę jak jest tak samo trudne w Simsach jak w realu.

10.04.2018 08:26
odpowiedz
1 odpowiedź
Shadowhunter18
1
Junior

Mam problem z pewnym obiektem, nazywa sie "podświetlana ściana" (taki niewypelniony w srodku prostokat). Strasznie chcialabym miec kilka takich, ale nie moge go znalezc nigdzie w katalogu kupowania. Bylabym wdzieczna za pomoc :)

10.04.2018 10:02
😐
odpowiedz
1 odpowiedź
ichiMiya
0
Junior

"Jednak odblokowanie 3 i 4 miejsca łączy się już z wydaniem simowej gotówki. Każde z tych miejsc kosztuje 175".
W takim razie skoro każde kosztuje 175, to dlaczego czwarte miejsce jest za 515?

16.04.2018 17:23
odpowiedz
Hejtuszati
0
Junior

W jakim miejscu sprzedaje się pamiątki ? Wylosowalam dwie takie same ale nie widzę przycisku który przekierowany mnie do jakiejś sekcji z pamiątkami jakie obecnie posiadam