The Sims Mobile - poradnik do gry

The Sims Mobile - poradnik do gry

The Sims Mobile - poradnik do gry

Pogrywaj ze swoim życiem - porady i sekrety gry. Poradnik do The Sims Mobile to przede wszystkim porady i tipsy, które pomogą wybrać najlepszą karierę dla Sima i zarobić na budowę domu. Opisaliśmy najlepsze zawody, budowanie, życie Simów i tryb multiplayer, mebelki i historie miłosne oraz rozwój Sima.

Poradnik do gry The Sims Mobile zawiera praktyczne porady, które pomogą ci w czasie gry. Dowiesz się jak stworzyć Sima, jak zbudować mu dom oraz jaką pracę najlepiej mu wybrać. Poradnik zawiera również informacje o tym co robić, żeby szybko levelować, jak zdobywać energię i jak rozwijać rodzinę swojego sima. Dzięki temu poradnikowi będziesz wiedział co dokładnie wykonać, aby zapewnić swojemu simowi godne życie w The Sims Mobile. Dodatkowo dowiesz się jak w grze działają kontakty z simami innych ludzi.

Poradnik do gry The Sims Mobile zawiera:

Porady na start

  1. Odzyskiwanie energii
  2. Czy opłaca się oglądać reklamy?
  3. Podejmowanie ryzyka - czy się opłaca?
  4. Szybkie levelowanie
  5. Rozwój historii

Misje, wydarzenia, kariera i hobby

  1. Misje i zadania
  2. Wydarzenia
  3. Związki
  4. Hobby
  5. Kariera
  6. Wydarzenia specjalne
  7. Imprezy
  8. Organizacja imprez

Tworzenie Sima i jego rozwój

  1. Podstawy w tworzeniu Sima
  2. Tożsamość Sima
  3. Głowa
  4. Budowa ciała i kolor skóry
  5. Cechy charakteru

Dom Sima

  1. Porady na początek
  2. Budowa domu
  3. Wyróżnione i Przechowywanie
  4. Meble

Żywot Sima

  1. Wiek
  2. Ah, co to był za ślub!
  3. Przeprowadzka
  4. Granie więcej niż jednym Simem

Rodzaje walut i kuponów

  1. Pieniądze
  2. Kupony

Gra z innymi

  1. Jak rozpoznać innego Sima (gracza) i dodać go do znajomych?
  2. Naklejki, odwiedziny i bonusy itp.

Styl

  1. Podstawy stylu
  2. Ciuchy, fryzura i dodatki
  3. Butik Izzy'ego

Aneks

  1. Sterowanie i wymagania sprzętowe

Natalia "N.Tenn" Fras (www.gry-online.pl)

Informacje o The Sims Mobile - poradnik do gry

Autor : Natalia N.Tenn Fras

Ostatnia aktualizacja : 19 marca 2018

Poradnik zawiera : strony: 53, ilustracje: 139 .

Popularne strony w The Sims Mobile - poradnik do gry

The Sims Mobile - screen - 2018-03-08 - 367719The Sims Mobile - screen - 2018-03-08 - 367718The Sims Mobile - screen - 2018-03-08 - 367717The Sims Mobile - screen - 2018-03-08 - 367716The Sims Mobile - screen - 2018-03-08 - 367715

Komentarze Czytelników (70)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
10.04.2018 10:02
😐
odpowiedz
1 odpowiedź
ichiMiya
1
Junior

"Jednak odblokowanie 3 i 4 miejsca łączy się już z wydaniem simowej gotówki. Każde z tych miejsc kosztuje 175".
W takim razie skoro każde kosztuje 175, to dlaczego czwarte miejsce jest za 515?

16.04.2018 17:23
odpowiedz
Hejtuszati
1
Junior

W jakim miejscu sprzedaje się pamiątki ? Wylosowalam dwie takie same ale nie widzę przycisku który przekierowany mnie do jakiejś sekcji z pamiątkami jakie obecnie posiadam

23.04.2018 14:20
odpowiedz
1 odpowiedź
Mychaslodka
1
Junior

Widziałam że są dostępne gabloty na pamiątki. Pod spodem jest napisane że, aby odblokować muszę zebrać więcej pamiątek. Moje pytanie brzmi ile muszę ich mieć bo juz nie mam gdzie ich kłaść? :)

24.04.2018 16:16
odpowiedz
1 odpowiedź
Marinka2726
1
Junior

Moja sytuacja wygląda tak: Mam odblokowanych dwóch grywalnych simów i mają oni czwórkę dzieci
A moje pytanie brzmi: Czy ich dzieci dorosną jak oni nie pójdą na emeryturę ani nie wykupię nowego miejsca dla sima ?

03.05.2018 17:44
odpowiedz
szczypior181818
1
Junior

Hej, mam ponad 2000 pkt ASOS jednak kariera fotografa mi się nie odblokowała. Dlaczego?

08.05.2018 16:17
odpowiedz
1 odpowiedź
kofola90
1
Junior

Hej, kupiłam dekoracje podłogowe czyli dywaniki. Nie wiem dlaczego, ale nie mogę ich podnieść, przesunąć ani wsadzić do schowka. Po przytrzymaniu podłogi tam gdzie jest dywanik otwiera się tryb budowania a dywaniki dalej pozostają nieaktywne. Pozdrawiam.

23.05.2018 21:07
odpowiedz
Marika52505
1
Junior

Mialam bardzo duzo naklejek podczas trwania 7 dni a nie dostalam perelek mody. Minelo juz 3 dni od zakonczenia zbierania naklejek i nic. Proszę o pomoc!!!!!

05.06.2018 14:19
odpowiedz
1 odpowiedź
Malwina33
1
Junior

Gram w simsy już dłuższy czas i nie mogę wyprowadzić mojej pierwszej simki dlaczego?

06.06.2018 15:16
odpowiedz
jk1818
1
Junior

Czy inny gracz wie że mój sim ma dziecko z jego simem? Do tego za chwilę biorą ślub-czy ten sim będzie pod moją kontrolą?

09.06.2018 08:13
odpowiedz
karopwl
2
Junior

Mam problem z jednym zadaniem na liście zadań. Aktualnie robię zadania odblokowujace hobby 'Legenda Internetu', a treść zadania brzmi: 'Odszukaj w domowym katalogu stanowiska do hobby'. Nie wiem czy nie chodzi o stanowisko do hobby właśnie 'Legenda Internetu', a jeśli tak, to nie mogę go kupić bo nie mam pamiątki. Robił ktoś z was te zadania?

10.06.2018 19:50
odpowiedz
jk1818
1
Junior

Chodzi o to by podjąć hobby które jest dla ciebie dostępne ale nie jest zajęte przez żadnego aktywnego sima w twoim domu.

post wyedytowany przez jk1818 2018-06-10 19:51:59
12.06.2018 10:21
odpowiedz
edytawitas
1
Junior

Kiedy chcę obejrzeć reklamę mój tablet się zawiesza, pojawia się czarny ekran i muszę go resetować. Co z tym zrobić?

17.06.2018 05:57
odpowiedz
Olivia 166
1
Junior

Kiedy chce zrobić bara bara żeby zakończyć misję to pisze że materac jest zablokowany, jak co odblokowav?

19.06.2018 13:43
odpowiedz
Laneczka5
1
Junior

Witam , a ja mam problem ze zrobieniem imprezy :( nie mogę jej w ogóle zrobić i nie wiem dlaczego i mimo że mam 4 cechy , co mogę z tym zrobić ?

19.06.2018 13:44
odpowiedz
Laneczka5
1
Junior

A to moje cechy

19.06.2018 19:27
odpowiedz
1 odpowiedź
Tuzia
1
Junior

W codziennych wydarzeniach jest cos takiego jak specjalne wydarzenie i zdobywa sie za to punkty PD. Czy ktoś jest mi w stanie powiedzieć o jakie wydarzenia specjalne chodzi?

22.06.2018 12:34
odpowiedz
albus18
1
Junior

O co tu chodzi ? Mam 8 poziom związku i wzięty ślub i nadal nie mogę wprowadzić innego sima a mam wolne miejsce. Opcja „wprowadź się” jes zablokowana i pod nią napisane ze nie mogę gościa wprowadzić

26.06.2018 08:08
odpowiedz
2 odpowiedzi
Kisia693
1
Junior

Jak wziąć ślub skoro za pierwszym razem nie udało mi się wykonać wszystkich zadań w określonym czasie. Czy to oznacza, że już nie będę mogła wziąć ślub drugi raz?

02.07.2018 22:45
odpowiedz
Krusher
1
Junior

Mam problem bo mam na maxa relacje z jedna simka i 15 poziom i nie moge kupic kolyski bo piszę ze jakas misja dziecko nwm jak to wykonać

03.07.2018 23:13
odpowiedz
mscvhx
1
Junior

jak zdobyc 11 poziom doświadczenia ???

04.07.2018 11:34
😢
odpowiedz
Polski sim
1
Junior

Nie mogę wźąść ślubu wcale nie wyświetla mi się ta obcja przy łuku weselnym i osobną jak kliknę na sima też.
Mam już 10 poziom znajomośći i 11lvl doświadczenia pomocy

14.07.2018 15:55
odpowiedz
zuzanka305
1
Junior

Chcę wprowadzić sima, ale nie mogę bo przy tej interakcji jest napisane, że "nie możesz wprowadzić gościa imprezy" (coś w tym stylu) Nie wiem co mam zrobić ??

15.07.2018 09:04
odpowiedz
1 odpowiedź
Palowna
1
Junior

Mam już dorosłe dziecko i nie mogę nim sterować czy to się gdzieś klika czy co?

19.07.2018 11:08
odpowiedz
Frostie
1
Junior

Gdy weszłam w grę, mój stół razem z krzesłami wylądował poza domem. W sklepie pokazuje że nie kupiłam tych rzeczy. Nie mogę ich przesunąć, ani schować do schowka. Tu jest zdjęcie:

22.07.2018 14:24
odpowiedz
Olunia33
1
Junior

Co ile dni niemowlę dorasta od urodzenia ?

30.07.2018 23:55
😒
odpowiedz
Natka2611
1
Junior

Teraz można mieć dziecko za dwa simowe superkupony

post wyedytowany przez Natka2611 2018-07-30 23:58:09
09.08.2018 17:07
odpowiedz
LA1979
1
Junior

Witam. Jestem na 24 poziomie. Chce odblokować Klub i Centrum Rządowe. Odblokowanie każdego u mnie kosztuje 4615. Dlaczego, aż tyle? W poradniku znalazlam informacje, że kosztuje 2450. Druga sprawa. Kupilam już kilka takich samych szafek. Dlaczego za każdym muszę płacić o ok 200 simoelonow więcej za każdą szafkę? Proszę o odp.

12.08.2018 23:42
odpowiedz
Ayuzawa
1
Junior

Jak sprawić, aby dziecko było postacią grywalną? Jest już dorosłe, mam miejsce w rodzinie, a mimo to nie mam opcji, aby je "dodać do rodziny"

11.09.2018 20:26
odpowiedz
1kasiax18
1
Junior

Przechodzę misje planowania dziecka, doszlam do 10 misji rozwazenia mozliwosci adopcji z partnerem. Powinnam na niego kliknac i moc dalej realizowac misje ale gdy klikam na partnera nie widze opcji do klikniecia "mozliwosc adopcji". Czy może ktos mi pomoc?

12.10.2018 21:03
odpowiedz
ja20.01.199
2
Junior

Cześć może ktoś miał podobny problem musiałem zresetować grę zainstalowałem ponownie poziom przedmioty wszystko jest ale samouczku dokończyć nie mogę gdyż moi Simowie gdzieś znikli a pojawia się ten co zaczynałem od zera co dawno na emeryturze niegrywalny miał ktoś podobne kłopoty. :-|