Śródziemie: Cień Wojny - poradnik do gry

Rodzaje zadań | Podstawy rozgrywki | Śródziemie Cień Wojny poradnik Śródziemie: Cień Wojny

W grze znajdziesz kilka rodzajów zadań, które można podzielić na następujące rodzaje:

W każdym momencie rozgrywki czeka na ciebie wiele zadań - Rodzaje zadań | Podstawy rozgrywki | Śródziemie Cień Wojny - Śródziemie: Cień Wojny - poradnik do gry ?

W każdym momencie rozgrywki czeka na ciebie wiele zadań.

  1. Zadania główne - te misje są oznaczone stosowną ramką na mapie i są związane z fabułą gry. Każde zadanie tego typu ma określone wytyczne i cel, a ich omówienie zostało dokładnie przedstawione w dalszych rozdziałach tego poradnika.
  2. Zadania związane z członkami armii Saurona - W każdym momencie gry, na mapie będzie kilka generowanych losowo misji, w których możesz wziąć udział. To przeważnie misje, w których orki walczą ze sobą itp. Warto wypełniać te misję, bo oferują bardzo dużo doświadczenia i możliwość zdobycia cennych łupów.
  3. Cienie przeszłości - to zadania, w których kierujesz Kelebrimborem i często musisz wykorzystać określone umiejętności, by odnieść sukces w misji. To typowe wyzwania, w których możesz maksymalnie uzyskać złote trofeum, gdy np. misje zrobisz bardzo szybko, zabijając tylko główny cel.
  4. Wyzwania - to wyzwania dla społeczności, które możesz wypełniać, by zyskiwać dodatkowe bonusy. Dodatkowo, ekwipunek lepszej jakości oferuje własne wyzwania, po których wypełnieniu odblokujesz dostęp do lepszych parametrów, czy nowych umiejętności.
  5. Misje rywalizacyjne - to misje, w których będziesz walczył z kapitanami orków. Czasami będą to misje oparte na wywabieniu wroga, walce w obozie, czy wysłaniu swojego kapitana do walki na arenie. Dzięki tym misjom zyskasz sporo doświadczenia i będziesz mógł zdobyć silnych orków, których wcielisz do swojej armii.
  6. Misje oblężnicze - od pewnego momentu rozgrywki, zyskasz dostęp do misji oblężniczych. Zgodnie z nazwą, będziesz mógł przystąpić do szturmu na fortece, która skończy się pojedynkiem z silnym naczelnikiem. Z czasem będziesz musiał również bronić podbite przyczółki i odpierać ataki wrogów.

W każdym momencie gry możesz otworzyć Dziennik zadań, w którym znajdziesz informacje na temat dostępnych zadań i misji w danym regionie, jak również postępy związane z innymi aktywnościami w grze.