Śródziemie: Cień Wojny - poradnik do gry

Zestawy legendarne | Rozwój postaci | Śródziemie Cień Wojny poradnik Śródziemie: Cień Wojny

W grze znajdziesz dziewięć zestawów legendarnych:

Przedmioty legendarne oferują bardzo dużo bonusów. - Zestawy legendarne | Rozwój postaci | Śródziemie Cień Wojny - Śródziemie: Cień Wojny - poradnik do gry
Przedmioty legendarne oferują bardzo dużo bonusów.

Świetlistego Władcy

Cześć zestawu

Jak zdobyć?

Miecz Świetlistego Władcy

Znajdziesz broń za drzwiami ithildinu w Gorgoroth.

Sztylet Świetlistego Władcy

Znajdziesz broń za drzwiami ithildinu w Seregost.

Łuk Świetlistego Władcy

Znajdziesz broń za dzrzwiami ithildinu w Nurnen.

Młot Świetlistego Władcy

Musisz uzyskać złoty wynik we wszystkich misjach cienia przeszłości.

Zbroja Świetlistego Władcy

Znajdziesz ją za drzwiami ithildinu w Minas Ithil.

Peleryna Świetlistego Władcy

Znajdziesz ją za drzwiami ithildinu w Cirith Ungol.

Runa Świetlistego Władcy

Musisz zdobyć brązowy wynik we wszystkich misjach cienia przeszłości.

Bonus za założenie dwóch części zestawu: zdobywasz gniew o 50% szybciej, ale elfi gniew trwa dwa razy krócej.

Bonus za założenie czterech części zestawu: przywraca wszystkie elfie strzały, gdy zabijesz wroga w trakcie trwania elfiego gniewu.

Wendety

Cześć zestawu

Jak zdobyć?

Miecz zemsty

Wykonaj jedną wendetę online

Sztylet zemsty

Użyj ataku z ukrycia przeciwko celowi wendety online

Długi łuk zemsty

Traf w głowę cel wendety online.

Zbroja zemsty

Zabij cel wendety online, gdy masz ponad 80% życia.

Peleryna zemsty

Zdobądź pelerynę zemsty, używając ataku z wierzchowca przeciwko celowi wendety online.

Runa zemsty

Zdobądź runę zemsty, dominując cel wendety online

Bonus za założenie dwóch części zestawu: Wykonaj ataki wymagające mocy kosztem 40% swojego maks. Życia.

Bonus za założenie czterech części zestawu: jeśli nie posiadasz elfich strzał, możesz wykonywać ataki z dystansu kosztem 25% swojego maks. Życia.

Mroku

Cześć zestawu

Jak zdobyć?

Najmroczniejszy miecz

Zabij legendarnego strzelca zabójcę Mroku lub niszczyciela Mroku.

Najmroczniejszy sztylet

Zabij legendarnego skrytobójcę Mroku.

Najmroczniejszy łuk

Zabij legendarnego strzelca Mroku lub tropiciela Mroku.

Najmroczniejsza zbroja

Zabij legendarnego twardziela Mroku.

Najmroczniejsza peleryna

Zabij legendarnego władcę bestii Mroku lub berserka Mroku.

Najmroczniejsza runa

Zabij legendarnego dowódcę Mroku lub oszusta Mroku.

Bonus za założenie dwóch części zestawu: Zdobywasz 1 pkt mocy, gdy wróg otrzyma obrażenia spowodowane twoją trucizną.

Bonus za założenie czterech części zestawu: Wszystkie ataki mają 15% na wywołanie eksplodującego zatrucia wśród orków.

Dziczy

Cześć zestawu

Jak zdobyć?

Miecz bestii

Zabij legendarnego strzelca zabójcę Dziczy lub niszczyciela Dziczy.

Sztylet bestii

Zabij legendarnego skrytobójcę Dziczy lub berserka Dziczy.

Łuk bestii

Zabij legendarnego strzelca Dziczy lub tropiciela Dziczy.

Zbroja bestii

Zabij legendarnego twardziela Dziczy.

Peleryna bestii

Zabij legendarnego władcę bestii Dziczy.

Runa bestii

Zabij legendarnego dowódcę Dziczy lub oszusta Dziczy.

Bonus za założenie dwóch części zestawu: Pozwala dosiąść niezłamanych graugów za pomocą mrocznego ciosu.

Bonus za założenie czterech części zestawu: Pozwala dosiąść niezłamanych draków za pomocą mrocznego ciosu.

Machin

Cześć zestawu

Jak zdobyć?

Miecz młócki

Zabij legendarnego zabójcę Machin lub berserka Machin.

Sztylet młócki

Zabij legendarnego skrytobójcę Machin lub tropiciela Machin.

Młot młócki

Zabij legendarnego strzelca Machin.

Zbroja młócki

Zabij legendarnego twardziela Machin lub niszczyciela Machin.

Peleryna młócki

Zabij legendarnego władcę bestii Machin lub oszusta Machin.

Runa młócki

Zabij legendarnego dowódcę Machin.

Bonus za założenie dwóch części zestawu: Wezwanie popleczników przyzywa saperów, a żelazna straż przyzywa więcej saperów.

Bonus za założenie czterech części zestawu: Elfie światło rozprzestrzenia też wokół ciebie środki wybuchowe.

Grabieży

Cześć zestawu

Jak zdobyć?

Miecz łupieżcy

Zabij legendarnego zabójcę Grabieży lub berserka Grabieży.

Sztylet łupieżcy

Zabij legendarnego skrytobójcę Grabieży lub tropiciela Grabieży.

Młot łupieżcy

Zabij legendarnego strzelca Grabieży.

Zbroja łupieżcy

Zabij legendarnego twardziela Grabieży lub niszczyciela Grabieży.

Peleryna łupieżcy

Zabij legendarnego władcę bestii Grabieży lub oszusta Grabieży.

Runa łupieżcy

Zabij legendarnego dowódcę Grabieży.

Bonus za założenie dwóch części zestawu: Przez 20 sekund każda zebrana srebrna moenta zwiększa obrażenia o 2%.

Bonus za założenie czterech części zestawu: Podnoszenie srebrnych monet daje 2 pkt. życia za każdą zdobytą wartość.

Wróżby

Cześć zestawu

Jak zdobyć?

Tajemny miecz

Zabij legendarnego zabójcę Wróżby.

Tajemny sztylet

Zabij legendarnego skrytobójcę Wróżby lub berserka Wróżby.

Tajemny łuk

Zabij legendarnego strzelca Wróżby lub tropiciela Wróżby.

Tajemna zbroja

Zabij legendarnego twardziela Wróżby lub niszczyciela Wróżby.

Tajemna peleryna

Zabij legendarnego władcę bestii Wróżby.

Tajemna runa

Zabij legendarnego dowódcę Wróżby lub oszusta Wróżby.

Bonus za założenie dwóch części zestawu: Zdominowane słabe orki otrzymują obrażenia zmniejszone o 50%.

Bonus za założenie czterech części zestawu: Zdominowane słabe orki otrzymują przeklętą broń.

Grozy

Cześć zestawu

Jak zdobyć?

Miecz trwogi

Zabij legendarnego zabójcę Grozy lub niszczyciela Grozy.

Sztylet ł trwogi

Zabij legendarnego skrytobójcę Grozy.

Łuk trwogi

Zabij legendarnego strzelca Grozy lub tropiciela Grozy.

Zbroja trwogi

Zabij legendarnego twardziela Grozy.

Peleryna trwogi

Zabij legendarnego władcę bestii Grozy lub Berserka Grozy.

Runa trwogi

Zabij legendarnego dowódcę Grozy lub oszusta Grozy.

Bonus za założenie dwóch części zestawu: Szybki rzut automatycznie zabija uciekające słabe orki.

Bonus za założenie czterech części zestawu: Przywraca 100 pkt. życia po zabiciu uciekającego wroga.

Pożogi

Cześć zestawu

Jak zdobyć?

Miecz wojny

Zabij legendarnego zabójcę Pożogi.

Sztylet ł wojny

Zabij legendarnego skrytobójcę Pożogi lub tropiciela Pożogi.

Młot wojny

Zabij legendarnego strzelca Pożogi.

Zbroja wojny

Zabij legendarnego twardziela Pożogi lub niszczyciela Pożogi.

Peleryna wojny

Zabij legendarnego władcę bestii Pożogi lub berserka Pożogi.

Runa wojny

Zabij legendarnego dowódcę Pożogi lub oszusta Pożogi.

Bonus za założenie dwóch części zestawu: Przywraca 50 pkt. życia po zabiciu podpalonego wroga.

Bonus za założenie czterech części zestawu: Okresowe wybuchanie przy podpaleniu, powodujące rozniecenie płomieni.