Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Mortal Kombat X - poradnik do gry

Mortal Kombat X - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Mortal Kombat X: Sub-Zero - combosy, fatality, brutality Mortal Kombat X poradnik

Ostatnia aktualizacja: 26 października 2021

Sub-Zero

Sub-Zero jest jedną z mocniejszych postaci w MK X - Mortal Kombat X: Sub-Zero - combosy, fatality, brutality - Mortal Kombat X - poradnik do gry

Sub-Zero jest jedną z mocniejszych postaci w MK X. W zależności od wariantu postaci może stać się bardziej defensywny lub ofensywny, jednak jego domeną nie jest bezpieczeństwo. Często musisz ryzykować, a odpowiednie wykorzystanie lodowej kuli jest kluczem do sukcesu.

Specjalne umiejętności

Ice Burst

v,<+1

Lodowe wyładowanie, które może być wykorzystane do odtrącenia przeciwnika. Warto tutaj zaznaczyć, że jest to dobre zagranie przeciwko skaczącemu przeciwnikowi. Niestety, jest dość wolne więc często możesz za to oberwać jeśli zagranie nie dojdzie do skutku.

Ice Ball

v,>+2

Najbardziej rozpoznawane zagranie Sub-Zero. Wystrzeliwuje on lodowy pocisk, który po trafieniu przeciwnika zamraża go na chwilę przez co daje możliwość rozpoczęcia bezpiecznego ataku. W wersji EX pocisk jest znacznie szybszy. Jeśli jesteś daleko to zawsze możesz skorzystać ze slide'u, aby zyskać dystans do przeciwnika. Jeśli jesteś blisko, warto zacząć juggle (NJ+1) lub kombinację (4,2,4) ewentualnie 3 szybkie kopnięcia też się nadadzą do zadania obrażeń (>3,3,3). Najważniejsze jest to, aby nie bać się podejść do przeciwnika i zaatakować bo zmarnowanie capture state na zamrożonym przeciwniku po prostu się nie opłaca

Slide

<,>+4

Kolejny z rozpoznawalnych i klasycznych ruchów Sub-Zero. Szybkie zagranie na nogi przeciwnika, a dodatkowo możesz tym zyskać sporo dystansu. Slide może być użyty do prześlizgnięcia się pod pociskami, które lecą na górne części ciała. Wersja EX wyrzuca przeciwnika w powietrze i Sub-Zero dodatkowo wystrzeliwuje w przeciwnika pocisk po tym, jak przeleci on na przeciwną stronę ekranu. Jeśli grasz Grandmaster Sub-Zer możesz postawić Klona, użyć Slide z EX i po przerzucie przeciwnik wpadnie na niego przez co się zamrozi.

Warianty Postaci

Cryomancer: Sub-Zero może korzystać z lodowych broni: młota i szabli. Młot uderza od góry (overhead) i wbija przeciwnika w ziemię (wersja EX po uderzeniu w ziemie przeciwnik odbija się i wylatuje w powietrze), a miecz z kolei uderza mid i wyrzuca przeciwnika w powietrze. Zub-Zero może również wyskoczyś w powietrze i uderzyć przeciwnika za pomocą lodowej broni (overhead).

Unbreakable: Frozen Aura chroni bohatera przed otrzymywaniem cheap damage (czyli obrażenia blokowane). Dzięki temu można utrzymywać gardę i nie tracić zdrowia. Wersja EX tego zagrania sprawia, że bohater otrzymuje mniej obrażeń od ciosów przeciwnika. Barier of Frost to kolejna specjalna umiejętność dzięki której możesz zablokować cokolwiek, co leci w Twoją stronę: fire ball, włócznia, nóż etc.

Grandmaster: Najlepszy ruch tej wersji Sub-Zero to lodowy klon. Sub-Zero odskakuje do tyłu zostawiając w poprzednim miejscu swojego pobytu lodowego klona. Jeśli przeciwnik go uderzy to zostanie zamrożony. Możesz również rzucić swoim lodowym klonem w przeciwnika lub rozbić go w miejscu na kawałeczki, które również mogą zranić przeciwnika znajdującego się w pobliżu. Sub-Zero może również uderzyć w ziemię lodową pięścią (mid) tworząc mały rozprysk i wyrzucając przeciwnika w powietrze. Klon jest bardzo dobry to zagarniania przestrzeni. Robi za swojego rodzaju znak, której linii przeciwnik przekroczyć nie może. Klon może być świetnie wykorzystany przy ścianie, jeśli kontrolujesz przeciwnika. Stawiasz klona zaraz przed nim i w żaden sposób z tej pułapki uwolnić się nie może. Jeśli postawisz klona i złapiesz przeciwnika, to wpadnie on na lodową pułapkę i zostanie zamrożony. Klon blokuje również pociski po czym rozpada się na kawałeczki.

Kombosy

1,1, Ice Ball(v,>+2), J1, <+2, Run, >+4,2,1+3

1,1, Ice Ball(v,>+2), J1, <+1,2, X-Ray

Sub Zero Cyromancer

<3,3, EX Frost Hammer(v,<+2), J+1, Ice Ball(v,>+2), J+1, >+4, 1+2

<+2, <+2, <+1,2, EX Ice Ball(v,>+2+B), J+1, >+4,3, 1+2

<2, <2, <+12, EX Ice Ball(v,>+2), J+1, >+43, 1+2

Sub Zero Grandmaster

<+12,  Ice Ball, 242, 123, Slide(<,>+4)

(W rogu) <33, Ice Ball, 242, J+1, JU/F+1, J+3

Sub Zero Unbreakable

<12,  Ice Ball(v,>+2), 242, 123, Slide(<,>+4)

(W rogu)  <12, Ice Ball, 242, J+1, >42, 1+3

Fatality

<, > ,v, <, 4 (Close)

v, <, v, >, 4 (Close)

Brutality

Potrzebujesz więcej niż 40 sekund pozostałego czasu, zamroź przeciwnika, a następnie użyj EX Ice Ball z maksymalnej odległości.