Age of Wonders III - poradnik do gry

Age of Wonders III - poradnik do gry

Age of Wonders III - poradnik do gry

W poradniku do gry Age of Wonders III znajduje się opis wszystkich najważniejszych elementów rozgrywki, a także szczegółowe porady dotyczące dwóch kampanii i ich zakończeń. W solucji znalazło się więc wytłumaczenie podstawowych zagadnień rozgrywki, gdzie znajdują się objaśnienia najważniejszych terminów oraz podstaw rozgrywki. W rozdziale Mapa świata zostały opisane wszystkie możliwości dostępne na mapie strategicznej gry, a także budowle na jakie można natrafić podczas rozgrywki. W poradniku zawarto również szczegółowy opis miast i ulepszeń, które mogą zostać w nich zbudowane. Nie zabrakło rozdziałów obszernie opisujących rasy oraz klasy, dostępne dla nich jednostki, czary oraz specjalne umiejętności, które czynią daną klasę bądź rasę wyjątkową. W rozdziale Bohaterowie zawarty został gruntowny opis możliwości, jakie stoją przed głównymi postaciami rozgrywki. Prawdziwym "last, but not least" jest rozdział Walka, gdzie zawarte zostały informacje na temat toczenia potyczek oraz większych bitew, dane dotyczące oblężeń miast oraz wskazówki pozwalające na wygrywanie każdego starcia. Całości dopełnia szczegółowa deskrypcja kampanii znajdujących się w grze - ścieżki fabularnej Wspólnoty oraz Elfiego Dworu. Age of Wonders III jest kolejną, czwartą już odsłoną cyklu strategii turowych, którego autorem jest holenderskie studio Triumph. Akcja gry przenosi gracza do fantastycznego świata, zamieszkałego przez różnorodne rasy oraz klasy. Zadaniem gracza jest budowa własnego imperium, złożonego z wielu unikalnych jednostek. Bohaterowie eksplorują mapy, odkrywają nowe lokacje, a także toczą emocjonujące bitwy, które są esencją rozgrywki w Age of Wonders III. Twórcy zadbali o mnogość jednostek oraz terenów, na których graczom przyjdzie toczyć potyczki.

Kampania główna pozwala wcielić się w bohatera walczącego po jednej z dwóch stron - Imperium Wspólnoty lub Trybunału Wysokich Elfów, utworzonego po zjednoczeniu mrocznych i leśnych elfów. Gracz rozpoczyna kampanię jako postać neutralna i to jego własne wybory prowadzą do pozostania neutralnym lub skręcenia w stronę dobra, czy zła.

Poradnik do gry Age of Wonders III zawiera:

  • szczegółowy opis 2 dostępnych w grze kampanii wraz z przedstawieniem dostępnych zakończeń.
  • wytłumaczenie podstawowych zagadnień rozgrywki.
  • porady dotyczące poruszania się na mapie strategicznej oraz eksploracji jej terenów.
  • opis pozwalający na szybką i sprawną rozbudowę miast, a także listę dostępnych w nich ulepszeń.
  • dokładną charakterystykę ras oraz dostępnych dla nich jednostki i wyjątkowych cech.
  • deskrypcję klas wraz z ich specjalnymi jednostkami oraz czarami i badaniami.
  • informacje i porady dotyczące bohaterów oraz ich rozwoju i umiejętności.
  • porady oraz wskazówki tyczące się toczenia walk i oblężeń na mapie bitewnej.

Norbert "Norek" Jędrychowski (www.gry-online.pl)

Informacje o Age of Wonders III - poradnik do gry

Autor : Norbert Norek Jędrychowski

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 87, ilustracje: 151 , mapy i obrazki z oznaczeniami: 29.

Popularne strony w Age of Wonders III - poradnik do gry

05.04.2014 08:34
Logan
160
Bad Medicine

W spisie treści jest "Bund na północy" :)

18.04.2014 01:20
odpowiedz
jocho74
1
Junior

Ale jak odbudowac to miasto? Pierwsza wskazowka a ja nie mam zadnych opcji...

18.04.2014 18:13
NorekJ
odpowiedz
NorekJ
12
Chorąży

Miasto odbudowujesz po prostu zakładając nowe, za pomocą jednostek Osadników/Settler, w miejscu, gdzie kiedyś istniało inne, ale zostało ono zniszczone.

20.04.2014 14:12
odpowiedz
PRZEMAN
9
Legionista

świetna gra a ten scenariusz to chyba grałem pare dni:D,bardzo cieżka kampania,sugeruje narobic jak najwięcej smoków inaczej ciężko sie gra:)

20.04.2014 14:23
odpowiedz
PRZEMAN
9
Legionista

aha:P jak stracicie siedlisko smoków nieda sie go odbudować niestety:(

20.05.2014 14:20
odpowiedz
kkmirek
2
Junior

Jeśli można chciałem poprosić o pomoc w tej grze.
1. Jak uruchomić DLC smoczy tron ?
2. Czy jest możliwość na mapce przygody pozbyć się zatrutego terenu wokół miasta (nic nie pomaga zmiana na inny rodzaj terenu - zawsze jest to teren zatruty) ?
3. Piszę to w pracy - i nie wiem czy dobrze opiszę nie mając dostępu w tej chwili do gry - ale co można zrobić z miastem które ma silny duży minus (od -80% do -100%) do przyrostu ludności. Zadną miarą nie mogę doprowadzić do dalszego wzrostu miasta - czasami pozostaje na wiosce - czasami miasteczko - i żadne pozytywne bonusy nie są w stanie zwiększyć ludności tych miast.

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
Age of Wonders III - screen - 2013-12-16 - 274746Age of Wonders III - screen - 2013-12-16 - 274745Age of Wonders III - screen - 2013-12-16 - 274744Age of Wonders III - screen - 2013-12-16 - 274743Age of Wonders III - screen - 2013-12-16 - 274742Age of Wonders III - screen - 2013-10-31 - 272431Age of Wonders III - screen - 2013-10-31 - 272430Age of Wonders III - screen - 2013-10-31 - 272429Age of Wonders III - screen - 2013-03-27 - 258652