Sims 4: Cechy Sima - tworzenie, kreator, CAS
Aktualizacja:
Bardzo ważnym elementem są cechy charakteru Sima. One są źródłem zachcianek Sima, których wypełnianie daje Ci punkty satysfakcji. Łącznie dorosły Sim posiada cztery cechy charakteru. Jedną z cech - bonusową - otrzymasz wraz z wybraną aspiracją życiową. Pozostałe możesz wybrać. W przypadku dziecka dokonujesz wyboru jednej cechy z nieco ograniczonego zasobu. U nastolatka dokonujesz wyboru dwóch cech, a u młodego dorosłego, dorosłego czy seniora wybierasz trzy cechy. Dobrze się zastanów, gdyż tutaj - w przeciwieństwie do aspiracji życiowej - nie możesz dokonać zmiany wybranych cech w trakcie życia Sima. Cechy zostały pogrupowane w cztery kategorie: emocjonalne, hobby, styl życia, towarzyski.

Cechy emocjonalne
- Aktywny - Simowie pragną wykonywać ćwiczenia fizyczne, często są pobudzeni.
- Geniusz - często są skupieni, pragną rozwijać swoje umiejętności umysłowe.
- Gorąca głowa - wpadają w gniew gdy ktoś robi im złośliwości, często są rozgniewani.
- Głupek - Simowie często są rozbawieni.
- Kreatywny - pragną cały czas coś tworzyć, często są zainspirowani.
- Ponury - często są smutni.
- Romantyk - często są w nastroju flirtowania, pragną interakcji romantycznych.
- Wesoły - częściej są szczęśliwsi.
- Zadufany - często są pewni siebie.
Hobby
- Miłośnik muzyki - lubią słuchać muzyki i są szczęśliwy gry grają na instrumentach.
- Mól książkowy - lubią czytać książki, mogą rozmawiać o książkach z innymi Simami na wyjątkowe sposoby.
- Perfekcjonista - czas potrzebny na wytworzenie danego dzieła/rzeczy jest dłuższy, ale ich wyroby mają wyższą jakość; wytworzenie wysokiej jakości wyrobu daje im silne pozytywne nastrójniki, a wytworzenie rzeczy niskiej jakości nastrójniki negatywne.
- Smakosz - są szczęśliwi spożywając jedzenie dobrej jakości, a nieswoi jeśli jedzą jedzenie złej jakości; oglądanie programów kulinarnych w telewizji pozwala im poznawać nowe przepisy.
- Zapaleniec - są szczęśliwi gdy czytają książki w kategorii fantastyka naukowa lub gdy grają w gry na komputerze; skuteczniej znajdują okazy kolekcjonerskie.
- Znawca sztuki - taki Sim lubi oglądać dzieła sztuki, daje mu to pozytywne nastrójniki.
Styl życia
- Ambitny - odnoszenie sukcesów zawodowych, kolejnych awansów daje takim Simom silne nastrójniki pozytywne, a porażki zawodowe przysparzają im negatywnych nastrójników; mogą się denerwować jeśli dawno nie awansowali.
- Infantylny - otrzymują pozytywne nastrójniki gdy bawią się z dziećmi, oglądają w telewizji programy dla dzieci, są także szczęśliwi gdy bawią się zabawkami dziecięcymi.
- Leniwy - lubią drzemać, oglądać telewizję, korzystać z wygodnych mebli - to daje im silne nastrójniki; stają się spięci gdy wykonują za dużo obowiązków domowych czy np. ćwiczeń.
- Materialistka - lubią przechwalać się tym co posiadają przed innymi Simami, lubią mieć nowe i droższe rzeczy, stają się smutni jeśli co jakiś czas w domu nie pojawi się nowa rzecz.
- Niechlujny - szybciej brudzą sprzęty w domu, ale kompletnie się tym nie przejmują.
- Niezdarny - odnoszą więcej porażek np. podczas ćwiczeń fizycznych, ale nie jest to dla nich powód do zdenerwowania się.
- Schludny - lubią wykonywać obowiązki domowe, mogą wpadać w "szał sprzątania"; czują się nieswojo w brudnym otoczeniu.
- Snob - lubią krytykować obiekty o niskiej jakości, nudzą się oglądaniem telewizji, są pewni siebie w towarzystwie innych snobów takich jak oni.
- Szalony - ich emocje są często nieprzewidywalne, mogą mówić do siebie.
- Uwielbia naturę - Simowie Ci są szczęśliwi, gdy przebywają pod gołym niebem.
- Żarłok - Simowie Ci lubią jeść, częściej są głodni, mogą jeść jedzenie dowolnej jakości (w tym zepsute), mogą szperać w śmietnikach w celu poszukiwania jedzenia.
Cechy towarzyskie
- Dobry - Simowie Ci są szczęśliwi jeśli przebywają w otoczeniu Simów z pozytywnymi nastrójnikami; stają się smutni podczas rozmów ze złymi Simami; mogą dawać datki dobroczynne.
- Kumpel - nabierają pewności siebie w otoczeniu innych znanych im Simów, pobudzają się oglądając sport.
- Nie cierpi dzieci - Simowie Ci po staraniu się o dziecko mogą być spięci, w otoczeniu dzieci wpadają w gniew, mogą być nawet wobec dzieci wredni.
- Nieangażujący się - nie lubią ciągłości i stałości, stają się spięci jeśli za długo są w jednym związku bądź w tej samej pracy; są szczęśliwi gdy rzucają pracę bądź partnera.
- Rodzinny - są szczęśliwi jeśli znajdują się w otoczeniu członków rodziny, są smutni jeśli przez jakiś czas nie rozmawiają z członkami rodziny.
- Samotnik - są szczęśliwi gdy są sami, nie otrzymują negatywnych nastrójników jeśli nie mają zaspokojonej potrzeby towarzystwa; stają się spięci w otoczeniu nieznajomych; częściej są zawstydzeni jeśli jakiś Sim im czegoś odmówi.
- Towarzyski - Simowie otrzymują silne nastrójniki podczas interakcji z innymi Simami; poziom zaspokojenia ich potrzeby towarzystwa szybciej maleje.
- Wredny - są szczęśliwi gdy są podli lub złośliwi w stosunku do innych Simów, są pewni siebie gdy zwyciężą w bójce.
- Zły - są szczęśliwi w otoczeniu Simów z negatywnymi nastrójnikami, wpadają w gniew podczas interakcji z dobrymi Simami.
Cechy wykluczające się
Musisz pamiętać, że niektórych cech po prostu nie można łączyć. Oczywistą sprawą jest, że jeśli wybrałeś już Simowi cechę dobry, to nie możesz mu dodać zły. Ale jest też wiele innych, czasami niespodziewanych wykluczeń. Lista cech wykluczających się:
- Aktywny i Leniwy,
- Gorąca głowa, Ponury i Wesoły,
- Głupek i Snob,
- Smakosz i Żarłok,
- Ambitny i Leniwy,
- Infantylny i Snob,
- Infantylny i Nie cierpi dzieci,
- Infantylny i Zły,
- Schludny i Leniwy,
- Schludny i Niechlujny,
- Dobry, Zły i Wredny,
- Nie cierpi dzieci i Rodzinny,
- Nieangażujący się i Rodzinny,
- Towarzyski i Samotnik.
0
- Sims 4 - poradnik do gry
- The Sims 4 - poradnik do gry
- Tworzenie Sima
- Sims 4: Tworzenie Sima, wstęp
- Sims 4: Imię, płeć, wiek, głos Sima - tworzenie, kreator, CAS
- Sims 4: Wygląd Sima - tworzenie, kreator, CAS
- Sims 4: Ubiór Sima - tworzenie, kreator, CAS
- Sims 4: Kolejne Simy, edycja związków - tworzenie, kreator, CAS
- Sims 4: Aspiracje życiowe - tworzenie, kreator, CAS
- Sims 4: Cechy Sima - tworzenie, kreator, CAS
- Tworzenie Sima
- The Sims 4 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Alfapolicyjna69 Junior
Kod na umiejętność mi nie działa, co robić?
A.................... Junior
EJLUDNOŚCI! Ktoś mi powie gdzie moge KUPIĆ bierznie itd.??????????
Adon Junior
Dlaczego PDF jest niezaktualizowany wzgledem poradnika widniejacego na stronie?
Pavlaa555 Junior
Czy ktoś może mi powiedzieć o co chodzi? Po 3 minutach grania w klinice znikają mi wyniki badań. Dopiero po wyłączeniu i ponownym włączeniu je widzę. Niestety kolejne 3 minuty i znowu nie ma. Czy da się je jakoś przywrócić czy jest to jakiś błąd? Dodam, że odkąd mam ten dodatek to tak się dzieje. Natomiast nigdy nie było tak, że aż tak często..
Ciri Junior
Czy jeśli mój sim zażyje eliksir młodości przygotowany przez czarownice to nie umrze ze starości?
Cecylina Junior
Monssiks, wejdź w zarządzanie światami kliknij w tą rodzinę i obok ikonki play są 3 kropki - kliknij je wybierz eksmituj rodzine czy jakoś tak i masz 2 strzałki kliknij je poszukaj męża i go dodaj
Mam nadzieję, że pomogłam??
Mangolii12 Junior
Czy wie ktoś jak na konsoli Xbox one nakierować kursor na opcję " Kup " w np. opcji " kup książki "
Subiektywizja Junior
Kiedyś rozszyfruję te wszystkie metafory
madziaj Junior
hej mam prośbe czy jak sie ma moda mcc to gdzie można znlezdz ciężkość pracy
HEEEELLPPPPPPPP PLLEEESSEE
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
