Watch Dogs 1 - poradnik do gry

Watch Dogs 1 - poradnik do gry

Watch Dogs 1 - poradnik do gry

Poradnik i solucja. Poradnik do gry Watch Dogs - przewodnik po grze omawia najważniejsze elementy gry. Poradnik uczy jak ukończyć grę na 100%, jak hakować, pozostawać w ukryciu i używać wyposażenia Aidena. Opisaliśmy również umiejętności, reputacja oraz trofea i osiągnięcia.

Nieoficjalny poradnik do gry Watch_Dogs stanowi istną kopalnię wiedzy na temat tej produkcji, pomagając w zaliczeniu jej wszystkich podstawowych i opcjonalnych zadań, a także w doświadczeniu wszystkich atrakcji czekających na graczy w wirtualnym Chicago. Całość podzielona została na trzy bardzo duże części. Pierwsza część to przewodnik po grze, którego nadrzędnym założeniem jest objaśnienie wszystkich najważniejszych elementów Watch_Dogs. Na kolejnych stronach przewodnika zamieszczone zostały przede wszystkim informacje na temat staczania walk, hakowania, korzystania z pojazdów, uciekania policji, podróżowania po mieście oraz przystępowania do kolejnych misji. Oprócz tego poruszone zostały między innymi tematy craftingu (tworzenie nowych gadżetów), odblokowywania zdolności i zdobywania osiągnięć. Druga część poradnika to bardzo szczegółowy opis przejścia wszystkich głównych oraz pobocznych misji. W omówieniu każdej z misji zawarte zostały wskazówki pomocne w jak najmniej uciążliwym zaliczaniu otrzymywanych zadań. Ostatnia trzecia część koncentruje się na sekretach (znajdźkach), a także na atrakcjach dostępnych w Chicago (między innymi śledztwa oraz różne odmiany mini-gier). Watch_Dogs to przygodowa gra akcji, której głównym bohaterem jest haker Aiden Pearce. W trakcie zabawy zajmujemy się przemierzaniem ulic Chicago, spędzając dużo czasu na włamywaniu się do systemów elektronicznych i wykradaniu pilnie strzeżonych informacji od innych osób.

Zawartość poradnika do gry Watch_Dogs - Watch Dogs 1 - poradnik do gry

Zawartość poradnika do gry Watch_Dogs:

  • Zestaw informacji i wskazówek na temat najważniejszych elementów gry (walka, hakowanie, skradanie się, kryjówki, zdolności Aidena itp.);
  • Wskazówki odnośnie pozyskiwania nowych środków transportu, uciekania stróżom prawa i wytwarzania dodatkowych gadżetów;
  • Szczegółowy opis przejścia wszystkich misji wchodzących w skład pięciu głównych aktów gry;
  • Szczegółowy opis przejścia wszystkich pobocznych zadań;
  • Omówienie wszystkich dostępnych opcjonalnych śledztw;
  • Informacje na temat lokalizacji wszystkich dostępnych sekretów (znajdziek);
  • Omówienie wszystkich dostępnych rodzajów sklepów i mini-gier;
  • Informacje na temat wszystkich czynności wymaganych do ukończenia gry w 100 procentach;
  • Lista osiągnięć wraz z podpowiedziami jak je zdobywać.

Jacek "Stranger" Hałas (www.gry-online.pl)

Informacje o Watch Dogs 1 - poradnik do gry

Autorzy : Jacek Stranger Hałas, Patrick Yxu Homa

Poradnik zawiera : strony: 165, ilustracje: 1208 , mapy i obrazki z oznaczeniami: 15.

Przewodnik po grze

Ostatnia aktualizacja : 12 września 2016, odwiedź Przewodnik po grze

Misje

Ostatnia aktualizacja : 12 września 2016, odwiedź Misje

Mapy i sekrety

Ostatnia aktualizacja : 12 września 2016, odwiedź Mapy i sekrety

Popularne strony w Watch Dogs 1 - poradnik do gry

Watch Dogs - screen - 2014-05-06 - 281994Watch Dogs - screen - 2014-05-06 - 281993Watch Dogs - screen - 2014-05-06 - 281992Watch Dogs - screen - 2014-05-06 - 281991Watch Dogs - screen - 2014-05-06 - 281990Watch Dogs - screen - 2014-05-06 - 281989Watch Dogs - screen - 2014-04-30 - 281842Watch Dogs - screen - 2014-04-30 - 281841Watch Dogs - screen - 2014-04-30 - 281840