Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Amnesia: A Machine for Pigs - poradnik do gry

Amnesia: A Machine for Pigs - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zdrada! | Solucja Amnesia A Machine for Pigs poradnik Amnesia: A Machine for Pigs

1 - Zdrada! | Solucja Amnesia A Machine for Pigs - Amnesia: A Machine for Pigs - poradnik do gry
Po odzyskaniu kontroli idź przed siebie i otwieraj kolejne drzwi - Zdrada! | Solucja Amnesia A Machine for Pigs - Amnesia: A Machine for Pigs - poradnik do gry

Po odzyskaniu kontroli idź przed siebie i otwieraj kolejne drzwi. Wchodząc na drabinę otrzymasz aktualizację dziennika (Betrayed!). Idź przed siebie. Dojdziesz do pomieszczenia z maszynerią. Wyciągnij bezpieczniki z obu maszyn ([1] oraz [2]), następnie przesuń wajhę po lewej [3] (na screenach po fakcie).

Cofnij się do miejsca, gdzie wcześniej wydobywała się para, a gdzie teraz rozlega się dźwięk dzwonka. Przeciśnij się między zbiornikami i zejdź po drabinie. Idź przed siebie wzdłuż szlaku z klocków, schylając się pod kolejnymi zbiornikami. W pewnym momencie postać straci przytomność.

Obudzisz się w nowym pomieszczeniu Wbrew pozorom nie ma tu potwora - Zdrada! | Solucja Amnesia A Machine for Pigs - Amnesia: A Machine for Pigs - poradnik do gry

Obudzisz się w nowym pomieszczeniu Wbrew pozorom nie ma tu potwora. Jeszcze. Żeby się stąd wydostać, musisz wpierw oderwać dwie rury [1]. Wyglądają identycznie i znajdują się nieopodal siebie, więc nie powinno być problemu z ich znalezieniem. Oderwanie pierwszej spowoduje wyłączenie światła oraz aktualizację dziennika (Mandus is the Saboteur!). Po oderwaniu drugiej z pobliskiej rury przestanie się ulatniać para.

Zostało jeszcze 53% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie