Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Heroes of Might & Magic IV - poradnik do gry

Heroes of Might & Magic IV - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Kampania IV: Misja 5 - Razem | Heroes of Might & Magic IV poradnik Heroes of Might & Magic IV

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019

MAPA

Trudność mapy - Kampania IV: Misja 5 - Razem | Heroes of Might & Magic IV - Heroes of Might & Magic IV - poradnik do gry

INFORMACJE

Trudność mapy

Wielkość mapy

Charakterystyka

Duża - Kampania IV: Misja 5 - Razem | Heroes of Might & Magic IV - Heroes of Might & Magic IV - poradnik do gry

Duża

[L]

Ta mapa troszkę różni się od poprzednich. Przede wszystkim jest ogromna - ale dane nam będzie spenetrować tylko jej część. Dodatkowo na wschodzie nie spotkamy nic poza kapliczkami dodającymi nowe umiejętności. Dlatego przed szturmem na przeciwników warto odszukać teleporty przenoszące właśnie na tamte równiny. Gdy Lord padnie, wróć do swojej ukochanej.

Warunki zwycięstwa
Powrót do Shaery.
Okoliczności porażki
Wypłynięcie na złym statku.

ZADANIA GŁÓWNE

 

Miejsce przyznania

Obiekt

Nazwa zadania

Sposób wykonania zadania

N

-

#1

Lord Harke

GÓWNE

Zły Lord ukrywa się w południowo zachodnim rogu mapy, w okolicy punktu X [211.112]. Musisz go zabić by móc przejść tą misję.

N

[197.107]

#2

Brama Zachodnia

GŁÓWNE

By przejść przez tę bramę, a tym samym dojść do namiotów otwierających kolorowe bramy, musisz zabić Lorda Harke.

N

[132.54]

#3

Niebieska Brama

GŁÓWNE

By móc uratować Shaerę, należy przejść przez niebieską bramę i wypłynąć po nią łódką. Przedtem jednak musisz znaleźć niebieski namiot K [95.117].

N

[139.47]

#4

Czerwona Brama

GŁÓWNE

Jeśli przejdziesz przez czerwoną bramę i popłyniesz po Shaerę, misja zostanie zakończona niepowodzeniem. Niemniej jednak warto odwiedzić czerwony namiot K [193.98].

N

[106.17]

#5

Shaera

GŁÓWNE

Gdy dopłyniesz do Shaery, kampania zostanie zakończona, a Ty będziesz mógł odpocząć od wojennego zgiełku.

ZADANIA POBOCZNE

 

Miejsce przyznania

Obiekt

Nazwa zadania

Sposób wykonania zadania

N

[131.74]

#A

Chatka

Nawiedzony Dom

W zamian za 5 000 złota dostaniesz magiczny artefakt. Warto się tym zainteresować tylko w przypadku nadmiaru gotówki.

ZAMKI

 

Lokalizacja

Rodzaj

Przynależność

N

[105.54]

Rezerwat

Gracz

N

[124.82]

Rezerwat

b/d

N

[76.67]

Rezerwat

b/d

N

[157.62]

Rezerwat

b/d

N

[156.122]

Rezerwat

b/d

N

[190.137]

Rezerwat

b/d

N

[211.111]

Rezerwat

b/d

N

[107.127]

Rezerwat

b/d

N

[131.165]

Rezerwat

b/d

WAŻNE MIEJSCA

Budynek

Część naziemna

Część podziemna

Sanktuarium

-

-

Wyrocznia

-

-

Więzienie

-

-

Uniwersytet Magiczny

-

-

Biblioteka

[77.138]

-

Szkoła Wojny

-

-

Uniwersytet Wojenny

[150.92]

-

Gildia Weteranów

[73.143]

[58.78]

-

Drzewo Wiedzy

-

-

Kamień Nauki

[154.124]

[191.127]

[204.116]

-

Nauczyciel Snów

-

-

Tereny Szkoleniowe

[194.82]

-

Obóz Najemników

-

-

Święta Fontanna

[158.89]

-

Arena

[88.57]

-