Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Heroes of Might & Magic IV - poradnik do gry

Heroes of Might & Magic IV - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Kampania III: Misja 2 - Zaufanie wroga | Heroes of Might & Magic IV poradnik Heroes of Might & Magic IV

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019

MAPA

Trudność mapy - Kampania III: Misja 2 - Zaufanie wroga | Heroes of Might & Magic IV - Heroes of Might & Magic IV - poradnik do gry

INFORMACJE

Trudność mapy

Wielkość mapy

Charakterystyka

Średnia - Kampania III: Misja 2 - Zaufanie wroga | Heroes of Might & Magic IV - Heroes of Might & Magic IV - poradnik do gry

Średnia

[M]

Priorytetem jest tu szybkość działania. Musisz czym prędzej wyeliminować przeciwnika na południu, by w końcu dotrzeć do głównego celu misji. Dlatego kompletuj cały czas potężną armię i zdobywaj kolejne tereny, by zająć szybko całą okolice. Potem pójdzie z górki.

Warunki zwycięstwa
Pokonanie Solymra.
Okoliczności porażki
Utrata Emilii.

ZADANIA GŁÓWNE

 

Miejsce przyznania

Obiekt

Nazwa zadania

Sposób wykonania zadania

N

-

Solymr

GŁÓWNE

Aby zakończyć misję, musisz pokonać wrogiego bohatera. W początkowej fazie gry będzie on grasował po terenach południowo-wschodnich. Potem zależnie od jego i Twoich postępów, może nawet zapukać pod Twe drzwi.

ZADANIA POBOCZNE

 

Miejsce przyznania

Obiekt

Nazwa zadania

Sposób wykonania zadania

N

[96.81]

#A

Chatka

Płatnerz

Aby dostać potężny artefakt, bardzo przydatną zbroję, musisz pokonać dwa miasta na południu, X [139.76] i Y [116.104].

N

[120.84]

[115.95]

#B

Brama

Bagienna Strażnica

Jeśli chcesz zdobyć zamki na południu, musisz przekroczyć którąś z tych strażnic. Do tego celu potrzebujesz Meduz, dostępnych w Dziwacznym Sklepiku. Przeciwnik ma teleport jednostronny, zlokalizowany na północ od Twojego pierwszego zamku, więc miej się na baczności.

N

[36.67]

#C

Chatka

Dziwaczny Sklepik

Dostaniesz się do niego przez portal zlokalizowany w punkcie Z [97.100]. Za 4000 dostaniesz dziesięć Meduz, potrzebnych do wykonania poprzedniego zadania.

N

[59.71]

#D

Chatka

Brama Sollington

Za 40 Krasnoludów dostaniesz Różdżkę Przyśpieszenia, ciekawy, acz mało przydatny artefakt.

N

[99.44]

#E

Fioletowa Brama

-

Aby przejść przez bramę i zdobyć ciekawe artefakty i dużo surowców, odwiedź Fioletowego Klucznika czekającego w punkcie K [55.73]. Musisz skorzystać z portalu Z [97.100].

N

[54.91]

#F

Niebieska Brama

-

Jeśli nie chcesz obchodzić mapy naokoło, musisz odwiedzić Niebieskiego Klucznika [54.91].

ZAMKI

 

Lokalizacja

Rodzaj

Przynależność

N

[82.27]

Akademia

Gracz

N

[86.73]

Akademia

b/d

N

[61.96]

Akademia

b/d

N

[20.73]

Akademia

b/d

N

[71.133]

Akademia

b/d

N

[139.76]

Azyl

b/d

N

[116.104]

Azyl

b/d

WAŻNE MIEJSCA

Budynek

Część naziemna

Część podziemna

Sanktuarium

[78.6]

-

Wyrocznia

-

-

Więzienie

-

-

Uniwersytet Magiczny

-

-

Biblioteka

-

-

Szkoła Wojny

-

-

Uniwersytet Wojenny

[75.96]

-

Gildia Weteranów

-

-

Drzewo Wiedzy

[98.116]

-

Kamień Nauki

[88.39]

-

Nauczyciel Snów

-

-

Tereny Szkoleniowe

-

-

Obóz Najemników

-

-

Święta Fontanna

[94.97]

[59.30]

-

Arena

-

-