Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Heroes of Might & Magic IV - poradnik do gry

Heroes of Might & Magic IV - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Kampania III: Misja 6 - W niewoli strachu | Heroes of Might & Magic IV poradnik Heroes of Might & Magic IV

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019

MAPA

Trudność mapy - Kampania III: Misja 6 - W niewoli strachu | Heroes of Might & Magic IV - Heroes of Might & Magic IV - poradnik do gry

INFORMACJE

Trudność mapy

Wielkość mapy

Charakterystyka

Średnia - Kampania III: Misja 6 - W niewoli strachu | Heroes of Might & Magic IV - Heroes of Might & Magic IV - poradnik do gry

Średnia

[M]

Szybka misja, z całkiem sporą ilością porozrzucanych po mapie surowców i artefaktów. Droga do zwycięstwa prowadzi przez północy szlak, w pełni opanowany przez wrogie armie. Skup się na zdobyciu zamków na zachodzie, gdyż jest to wymagane do zakończenia gry. Resztę atakuj przy okazji.

Warunki zwycięstwa
Odnalezienie Emilii.
Okoliczności porażki
Utrata Solymra.

ZADANIA GŁÓWNE

 

Miejsce przyznania

Obiekt

Nazwa zadania

Sposób wykonania zadania

N

[108.91]

#1

Chatka

Pomocnik Emilii

By odnaleźć Emilię, musisz wykonać kilka zadań. Pierwszym jest zdobycie miasta Wichrowe Wzgórze X [129.66]. Wtedy zostanie zdradzona Ci lokalizacja miejsca spotkania.

N

[74.14]

#2

Brama

Strumykowo

By przedostać się do miejsca spotkania, musisz zając zamek Strumykowo Y [78.12].

N

[69.9]

#3

Chatka

Miejsce spotkania

Jeśli chcesz dostać informacje o miejscu, w którym ukrywa się królewna, oddaj jej generałowi 50 Dżinów.

N

[49.32]

#4

Chatka

Chatka Drwala

Wykonaj wszystkie poprzednie zadania, by móc spotkać się z królewną Emilią.

ZAMKI

 

Lokalizacja

Rodzaj

Przynależność

N

[96.118]

Akademia

b/d

N

[91.42]

Akademia

b/d

N

[79.12]

Akademia

b/d

N

[57.75]

Akademia

b/d

N

[49.115]

Akademia

b/d

N

[129.66]

Przystań

b/d

N

[16.78]

Przystań

b/d

WAŻNE MIEJSCA

Budynek

Część naziemna

Część podziemna

Sanktuarium

-

-

Wyrocznia

-

-

Więzienie

-

-

Uniwersytet Magiczny

-

-

Biblioteka

-

-

Szkoła Wojny

-

-

Uniwersytet Wojenny

-

-

Gildia Weteranów

-

-

Drzewo Wiedzy

[61.22]

[25.72]

-

Kamień Nauki

[112.69]

-

Nauczyciel Snów

[59.48]

-

Tereny Szkoleniowe

-

-

Obóz Najemników

-

-

Święta Fontanna

-

-

Arena

-

-