Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Heroes of Might & Magic IV - poradnik do gry

Heroes of Might & Magic IV - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Kampania III: Misja 4 - Tęczowy Kryształ | Heroes of Might & Magic IV poradnik Heroes of Might & Magic IV

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019

MAPA

1 - Kampania III: Misja 4 - Tęczowy Kryształ | Heroes of Might & Magic IV - Heroes of Might & Magic IV - poradnik do gry

Trudność mapy - Kampania III: Misja 4 - Tęczowy Kryształ | Heroes of Might & Magic IV - Heroes of Might & Magic IV - poradnik do gry

INFORMACJE

Trudność mapy

Wielkość mapy

Charakterystyka

Mała - Kampania III: Misja 4 - Tęczowy Kryształ | Heroes of Might & Magic IV - Heroes of Might & Magic IV - poradnik do gry

Mała

[S]

Niewielka mapa, ale nasycona licznymi grupami niebezpiecznych stworzeń. Czeka Cię dużo biegania po okolicy, a niebezpieczne podziemia nieraz zmuszą do wczytywania gry. Czym prędzej zdobądź drugie miasto i oczyść okolicę, a osiągniesz wygraną.

Warunki zwycięstwa
Pokonanie Dreggara.
Okoliczności porażki
Utrata Solymra.

ZADANIA GŁÓWNE

 

Miejsce przyznania

Obiekt

Nazwa zadania

Sposób wykonania zadania

N

[47.48]

#1

Farma

Wiedźmi Dom

By dostać się do Czerwonego Klucznika K [47.14], musisz zdobyć dla wiedźmy Kaptur Wiedzy, zlokalizowany w punkcie X [2.39]. Wcześniej trzeba odnaleźć Fioletowy Namiot Klucznika K [58.29], by otworzyć Fioletowy Posterunek Y [6.39].

N

[39.17]

#2

Domek

Bracia Saperzy

Aby zejść do podziemi specjalnym Tunelem Z [37.5], musisz zapłacić saperom 6000 złota i 20 rtęci za oczyszczenie przejścia.

P

[19.40]

#3

Stary Król Dreggar

GŁÓWNE

Aby zakończyć misję, należy pokonać samego Dreggara. Przedtem musisz otworzyć Czerwoną Bramę Q [24.44] pod ziemią.

ZAMKI

 

Lokalizacja

Rodzaj

Przynależność

N

[67.37]

Akademia

b/d

N

[37.66]

Akademia

b/d

P

[50.26]

Nekropolis

b/d

P

[18.41]

Nekropolis

b/d

WAŻNE MIEJSCA

Budynek

Część naziemna

Część podziemna

Sanktuarium

-

-

Wyrocznia

-

-

Więzienie

-

-

Uniwersytet Magiczny

-

-

Biblioteka

-

-

Szkoła Wojny

-

-

Uniwersytet Wojenny

-

-

Gildia Weteranów

-

-

Drzewo Wiedzy

-

-

Kamień Nauki

[35.12]

[66.30]

Nauczyciel Snów

-

[43.39]

Tereny Szkoleniowe

-

-

Obóz Najemników

-

-

Święta Fontanna

[37.27]

-

Arena

[27.39]

-