Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Heroes of Might & Magic IV - poradnik do gry

Heroes of Might & Magic IV - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Kampania IV: Misja 3 - Prawdziwa Miłość | Heroes of Might & Magic IV poradnik Heroes of Might & Magic IV

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019

MAPA

1 - Kampania IV: Misja 3 - Prawdziwa Miłość | Heroes of Might & Magic IV - Heroes of Might & Magic IV - poradnik do gry

Trudność mapy - Kampania IV: Misja 3 - Prawdziwa Miłość | Heroes of Might & Magic IV - Heroes of Might & Magic IV - poradnik do gry

INFORMACJE

Trudność mapy

Wielkość mapy

Charakterystyka

Średnia - Kampania IV: Misja 3 - Prawdziwa Miłość | Heroes of Might & Magic IV - Heroes of Might & Magic IV - poradnik do gry

Średnia

[M]

Czym prędzej podbij tereny wokół miejsca startu, wyprzedzając tym samym przeciwnika. Musisz mieć zawsze w zamku jakieś siły do obrony przed wrogimi siłami, które mogą tu przybyć przez jednostronny portal. Gdy część południowo wschodnia będzie Twoja, udaj się na zachód by dokończyć zadanie. Załatw grupki orków i wykończ czekającego w podziemiu nekromante.

Warunki zwycięstwa
Pokonanie Worllaca.
Okoliczności porażki
Zaatakowanie białego tygrysa lub utrata Elvina.

ZADANIA GŁÓWNE

 

Miejsce przyznania

Obiekt

Nazwa zadania

Sposób wykonania zadania

N

[130.94]

#1

Brama

Orkowa Wieża

By móc tędy przejść należy pokonać wszystkie grupy orków stacjonujące na mapie, zaczynając od tej na mostku nieopodal miejsca startu. W tym calu należy przejść przez Mocną Bramę X [72.43], Kryształową Bramę Y [129.60] i Okropną Bramę Z [92.127]. Na koniec trzeba zająć się ich królem, czekającym tuż za bramą.

N

[131.85]

#2

-

Leże Tygrysa

Musisz udać się do leżą, by móc spokojnie przejść przez las Q. Wtedy pozostanie tylko spotkać się z ostatecznym przeciwnikiem.

P

[132.87]

#3

Czerwona Brana

GŁÓWNE

By dojść do Worllac'a musisz odwiedź umieszczony na powierzchni czerwony namiot K [134.81].

P

[111.105]

#4

Worllac

GŁÓWNE

Zabij groźnego nekromante by zakończyć misje. Walko do najłatwiejszych nie należy, więc przygotuj wcześniej spory oddział.

ZADANIA POBOCZNE

 

Miejsce przyznania

Obiekt

Nazwa zadania

Sposób wykonania zadania

N

[24.88]

#A

Chatka

Chatka Starej Kobiety

By zyskać na umiejętnościach musisz podarować starej kobiecie 15 sztuk drewna.

N

[55.50]

#B

Chatka

Wesoła Chatka

By podnieść swoje umiejętności należy pozostawić w chatce 15 sztuk drewna.

ZAMKI

 

Lokalizacja

Rodzaj

Przynależność

N

[31.65]

Rezerwat

Gracz

N

[74.66]

Rezerwat

b/d

N

[77.93]

Rezerwat

b/d

N

[81.22]

Rezerwat

b/d

N

[111.108]

Rezerwat

b/d

N

[113.55]

Twierdza

b/d

N

[82.134]

Azyl

b/d

N

[47.99]

Azyl

b/d

P

[110.105]

Nekropolis

b/d

WAŻNE MIEJSCA

Budynek

Część naziemna

Część podziemna

Sanktuarium

-

-

Wyrocznia

-

-

Więzienie

-

-

Uniwersytet Magiczny

[54.129]

-

Biblioteka

[45.35]

-

Szkoła Wojny

[66.71]

-

Uniwersytet Wojenny

-

-

Gildia Weteranów

[100.61]

-

Drzewo Wiedzy

-

-

Kamień Nauki

[90.63]

-

Nauczyciel Snów

-

-

Tereny Szkoleniowe

[89.79]

-

Obóz Najemników

[85.71]

-

Święta Fontanna

[40.78]

[72.16]

[126.79]

-

Arena

[6.78]

-