Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Heroes of Might & Magic IV - poradnik do gry

Heroes of Might & Magic IV - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Kampania IV: Misja 2 - Znak Tygrysa | Heroes of Might & Magic IV poradnik Heroes of Might & Magic IV

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019

MAPA

Trudność mapy - Kampania IV: Misja 2 - Znak Tygrysa | Heroes of Might & Magic IV - Heroes of Might & Magic IV - poradnik do gry

INFORMACJE

Trudność mapy

Wielkość mapy

Charakterystyka

Średnia - Kampania IV: Misja 2 - Znak Tygrysa | Heroes of Might & Magic IV - Heroes of Might & Magic IV - poradnik do gry

Średnia

[M]

Tym razem mapa została podzielona na obszary, do których dostęp uzyskujesz stopniowo. By fabuła posuwała się do przodu, należy wykonywać kolejne zadania, podbijając po drodze okoliczne miasta i wsie. Nie marnuj czasu i staraj się cały czas korzystać z dodatkowych miejsc rekrutacji stworów - tych nigdy nie jest za wiele.

Warunki zwycięstwa
Zbudowanie Zwierciadła Prawdziwej Miłości.
Okoliczności porażki
Utrata Elvina lub Czarnego Smoka.

ZADANIA GŁÓWNE

 

Miejsce przyznania

Obiekt

Nazwa zadania

Sposób wykonania zadania

N

[114.60]

#1

Chatka

Chatka Alchemika

Musisz zebrać cztery mikstury (Wesołości, Szybkości, Odporności, Wytrzymałości) rozlokowane po okolicy i zanieść je alchemikowi. Wtedy otrzymasz srebro potrzebne do wykonania zwierciadła.

M

[92.29]

#2

Niebieska Brana

-

By przejść przez bramę musisz wykonać poprzednie zadanie, po czym odwiedzić odblokowany w ten sposób niebieski namiot K [104.30].

N

[76.5]

#3

Chatka

Jubiler

Następny w kolejce jest Jubiler. Musisz ofiarować mu 40 klejnotów w zamian za ramę zwierciadła. Kolejne zadanie zostanie odblokowane.

N

[59.98]

#4

Chatka

Handlarz

Handlarz zażąda 10 000 złota w zamian za piasek. Ofiaruj mu je, a dowiesz się gdzie leży Jaskinia Czerwonego Smoka.

N

[38.112]

#5

Jaskinia

Jaskinia Czerwonego Smoka

Odwiedź ten przybytek, by dostać nowe zadanie - trzeba odnaleźć Czarnego Smoka, ukrywającego się w zamku X [20.79].

N

[31.79]

#6

Brama

Brama Północno - Wschodnia

By dostać się do zamku, gdzie czeka Czarny Smok musisz przejść przez tę bramę. Wcześniej nie będzie można jej przekroczyć.

N

[38.112]

#5

Jaskinia Czerwonego Smoka

GŁÓWNE

Z Czarnym Smokiem wróć po raz ostatni do Jaskini. Misja zostanie zakończona.

ZAMKI

 

Lokalizacja

Rodzaj

Przynależność

N

[76.18]

Rezerwat

b/d

N

[116.52]

Rezerwat

b/d

N

[109.97]

Rezerwat

b/d

N

[73.101]

Rezerwat

b/d

N

[70.69]

Rezerwat

b/d

N

[44.51]

Rezerwat

b/d

N

[43.96]

Rezerwat

b/d

N

[20.79]

Rezerwat

b/d

WAŻNE MIEJSCA

Budynek

Część naziemna

Część podziemna

Sanktuarium

-

-

Wyrocznia

-

-

Więzienie

-

-

Uniwersytet Magiczny

[124.94]

-

Biblioteka

[88.93]

-

Szkoła Wojny

-

-

Uniwersytet Wojenny

[45.66]

-

Gildia Weteranów

-

-

Drzewo Wiedzy

[114.74]

-

Kamień Nauki

-

-

Nauczyciel Snów

-

-

Tereny Szkoleniowe

[115.41]

-

Obóz Najemników

-

-

Święta Fontanna

[68.30]

[120.81]

[54.96]

-

Arena

[95.71]

-