Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Heroes of Might & Magic IV - poradnik do gry

Heroes of Might & Magic IV - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Kampania II: Misja 4 - Jedno plemię | Heroes of Might & Magic IV poradnik Heroes of Might & Magic IV

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019

MAPA

1 - Kampania II: Misja 4 - Jedno plemię | Heroes of Might & Magic IV - Heroes of Might & Magic IV - poradnik do gry

Trudność mapy - Kampania II: Misja 4 - Jedno plemię | Heroes of Might & Magic IV - Heroes of Might & Magic IV - poradnik do gry

INFORMACJE

Trudność mapy

Wielkość mapy

Charakterystyka

Średnia - Kampania II: Misja 4 - Jedno plemię | Heroes of Might & Magic IV - Heroes of Might & Magic IV - poradnik do gry

Średnia

[M]

Mapę zaczynasz z dwoma zamkami, które pozwolą na werbowanie nowych bohaterów umożliwiających szybsza eksploracje świata. Grając musisz uważać na portale, które gęsta siecią są rozsiane po twoich terenach. Droga do zwycięstwa jest długa i trudna, więc pamiętaj o uzupełnianiu strat w swoich oddziała na bieżąco.

Warunki zwycięstwa Pokonanie Vogla
Okoliczności porażki Śmierć Waerjaka

ZADANIA GŁÓWNE

 

Miejsce przyznania

Obiekt

Nazwa zadania

Sposób wykonania zadania

N

[80.66]

#1

Brama

Brama Czarodzieja

Aby przejść musisz podarować czarodziejowi 40 orków. Możesz ich rekrutować w Wieżach orków O [79.8] [87.13] [129.65] [136.69] lub zajmując jeden z Azyli [117.82] [32.82].

N

[107.58]

#2

Brama

Rogatka barbarzyńców 2

Za otworzenie tej bramy musisz uiścić pewną opłatę. Kiedy to już zrobisz będziesz miał dostęp do bogatych terenów na których znajduje się jeden z Azyli oraz wieże orków.

N

[58.38]

#3

Brama

Brama spłukanych barbarzyńców

Po wpłaceniu odpowiedniego okupu również i ta brama zostanie otwarta. Pozwoli to na zbadanie terenów, na których znajdują się liczne cenne przedmioty.

N

[80.88]

#4

Brama Niebieska

-

Aby dostać się do części kontrolowanej przez oddziały Vogla musisz otworzyć trzy bramy a to jest jedna z nich. Namiot znajduje się w punkcie N [51.29].

N

[80.92]

#5

Brama Zielona

-

Jw. + Namiot Z [19.71]

N

[80.97]

#6

Brama Pomarańczowa.

 

Jw. + Namiot P [120.75]

P

[72.135]

#7

Brama Czerwona

-

Znajduje się ona w podziemiach i bezposierednio blokuje drogę do Vogla. Czerwony namiot znajduje się na powierzchni H [63.15].

P

[25.95]

#8

Vogel

GŁÓWNE

Ostateczną walkę z Voglem może stoczyć tylko Waerjaka gdyż brama [32.101] broniąca dostępu do Vogla przepuści tylko jego. Jest to już ostatnie zadanie w kampanii barbarzyńców, więc do walki musisz się odpowiednio przygotować. Zbierz potężną armię i zaatakuj!

ZAMKI

 

Lokalizacja

Rodzaj

Przynależność

N

[86.22]

Twierdza

Gracz

N

[69.22]

Twierdza

Gracz

N

[117.82]

Azyl

b/d

N

[80.76]

Twierdza

b/d

N

[32.82]

Azyl

b/d

N

[70.106]

Twierdza

b/d

N

[67.123]

Twierdza

b/d

P

[54.101]

Twierdza

b/d

WAŻNE MIEJSCA

Budynek

Część naziemna

Część podziemna

Sanktuarium

[41.75]

[63.97

-

Wyrocznia

-

-

Więzienie

-

-

Uniwersytet Magiczny

-

-

Biblioteka

-

-

Szkoła Wojny

[29.92]

[84.127]

-

Uniwersytet Wojenny

-

-

Gildia Weteranów

[86.93]

-

Drzewo Wiedzy

[91.63]

[40.70]

[121.98]

-

Kamień Nauki

[58.30]

[39.56]

[78.112]

-

Nauczyciel Snów

[63.56]

-

Tereny Szkoleniowe

[80.142]

-

Obóz Najemników

[72.49]

[122.51]

-

Święta Fontanna

[20.63]

[93.122]

-

Arena

[88.82]

[130.81]

-