Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Memoria - poradnik do gry

Memoria - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Znajdź Fahiego i jego córkę, zanim uda się to innym | Rozdział VI Memoria poradnik Memoria

Ostatnia aktualizacja: 4 października 2019

Znajdź Fahiego i jego córkę, zanim uda się to innym

1 - obozowisko, 2 - wodospad, 3 - skała, 4 - wzgórze, 5 - bagna, 6 - prawa część lasu, 7 - brzeg rzeki. - Znajdź Fahiego i jego córkę, zanim uda się to innym | Rozdział VI Memoria - Memoria - poradnik do gry
1 - obozowisko, 2 - wodospad, 3 - skała, 4 - wzgórze, 5 - bagna, 6 - prawa część lasu, 7 - brzeg rzeki.

Jako Geron od wodospadu skieruj się do lasu (w dół ekranu). Pojawi się coś w rodzaju mapki całego obszaru, na której możesz wybierać miejsca, w jakie chcesz się udać: obozowisko, wodospad, skała, wzgórze, brzeg, bagna, prawa część lasu.

Najpierw maszeruj na bagna - Znajdź Fahiego i jego córkę, zanim uda się to innym | Rozdział VI Memoria - Memoria - poradnik do gry

Najpierw maszeruj na bagna. Niestety kładka z pnia drzewa okaże się częściowo zatopiona z winy przegniłej liny, zaczepionej o kołek na drugim brzegu. Napraw ową linę stosownym czarem i przejdź w głąb bagien (w prawo).

Porozmawiaj tam z przywódcą grupy (zwłaszcza o posłańcu; nie przeklikuj tej opcji dialogowej Esc!), po czym wróć do początku bagien (w lewo), przejdź przez kładkę i zadziałaj czarem niszczącym na linę, by ponownie podtopić kładkę.

Następnie idź w lewo i z ogólnego widoku lasu przetransportuj się na skałę, gdzie z kolei stróżuje rycerz Gniewnik, którego również zagadnij na temat posłańca (nie przeklikuj tej opcji dialogowej Esc!).

Kiedy usłyszysz, że posłaniec już tu był, ale być może nadal jest w pobliżu, zakończ konwersację i użyj w tym miejscu odem arkanum - Znajdź Fahiego i jego córkę, zanim uda się to innym | Rozdział VI Memoria - Memoria - poradnik do gry

Kiedy usłyszysz, że posłaniec już tu był, ale być może nadal jest w pobliżu, zakończ konwersację i użyj w tym miejscu odem arkanum. Kliknij różową poświatę widoczną pomiędzy drzewami po prawej.

Geron wreszcie trafi do posłańca - Znajdź Fahiego i jego córkę, zanim uda się to innym | Rozdział VI Memoria - Memoria - poradnik do gry

Geron wreszcie trafi do posłańca. Zagadnij go i odeślij na bagna. Oczywiście sam też się tam udaj i zakoś śpiącemu chłopakowi zwiniętą zaczarowaną wiadomość (na lewo od niego). Przejdź w lewo i teraz z ogólnego widoku przenieś się do części lasu umiejscowionej na mapie najbardziej po prawej.

Tych państwa trzeba się pozbyć... - Znajdź Fahiego i jego córkę, zanim uda się to innym | Rozdział VI Memoria - Memoria - poradnik do gry
Tych państwa trzeba się pozbyć...

Porozmawiaj tam z przywódczynią grupy przy drzewie. Powiedz, że przynosisz rozkazy i że należy przemieścić się dalej. W efekcie kobieta zabierze się spod drzewa. Wycofaj się (w lewo) i udaj nad wodospad.

Nuri już wróciła, więc poproś ją o pomoc. Wyślij ją, by okrążyła cały teren, wybierając następujące opcje (jedna z kilku prawidłowych konfiguracji): "Zacznij przy namiocie", "Przez skałę", "Po brzeg rzeki". Kiedy ptak wróci z informacją, że na drzewie nieopodal rzeki siedzi mała dziewczynka, poślij go, by przepłoszył pozostałego tam młodziana.

Następnie wróć do prawej części lasu i zagadnij drzewo, a właściwie siedzącą na nim córkę Fahiego.

Kiedy Geron automatycznie wyląduje pod namiotem, wejdź do środka i spróbuj przebić się przez tokującego mężczyznę. Nic z tego, bohater zostanie wyproszony na zewnątrz, a musi skontaktować się z Brydą.

Zatem weź stojącą przed namiotem lampę i przejdź na jego tyły - Znajdź Fahiego i jego córkę, zanim uda się to innym | Rozdział VI Memoria - Memoria - poradnik do gry

Zatem weź stojącą przed namiotem lampę i przejdź na jego tyły. Rozetnij nożem ściankę namiotu i zajrzyj przez powstałą w ten sposób szparę. W widoku wnętrza namiotu użyj lampy na tablicy z mapą lasu, przy której stoją Bryda i jej wykładowca, by dać dziewczynie sygnał.

Po rozmowie z Brydą Geron znajdzie się nad wodospadem, gdzie czeka na niego Fahi oraz... ktoś jeszcze. Wyczerp wszystkie opcje dialogowe, jako ostatnią wybierając: "Jestem gotowy".

Za ukończenie szóstego rozdziału otrzymasz dwudzieste siódme osiągnięcie.