Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Memoria - poradnik do gry

Memoria - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Znajdź w Akademii magiczny akumulator mocy i coś, co przyciągnie podejrzanego | Rozdział II poradnik Memoria

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Znajdź w Akademii magiczny akumulator mocy i coś, co przyciągnie podejrzanego

Opuść karczmę i skieruj się w prawo - do Akademii. Osobie, która zaczepi Gerona zaraz za bramą, podaj nazwisko Bodiaka, po czym wejdź do budynku (drzwi na prawo od arkad).

Po pokonaniu schodów maszeruj w prawo - do biblioteki - Znajdź w Akademii magiczny akumulator mocy i coś, co przyciągnie podejrzanego | Rozdział II - Memoria - poradnik do gry

Po pokonaniu schodów maszeruj w prawo - do biblioteki. Zagadnij "cień" widoczny przy regałach z książkami po prawej. Po wyczerpaniu wszystkich kwestii daj mu dziwne ogórki (zabrane z namiotu Fahiego, jeśli nie masz ich przy sobie, musisz po nie wrócić), a następnie szklaną szkatułkę pełną wina (jeśli nie napełniłeś jej winem z uszkodzonej czarem beczki, wróć do gospody i uczyń to). Otrzymasz fałszywy rubin.

Opuść bibliotekę i z korytarza udaj się do dormitorium (w głąb ekranu). Odpal w nim odem arcanum, a magiczna poświata pojawi się na czwartej skrzyni (na prawo od drzwi). Niestety, nie możesz do niej podejść najprostszą drogą - w pomieszczeniu jest jeden ze studentów, a niektóre deski w podłodze skrzypią, zwracając jego uwagę. Musisz wybrać taką trasę, by Geron dotarł w pobliże skrzyni niezauważony przez zaczytanego chłopaka (jeśli uda Ci się przejść niepostrzeżenie tam i z powrotem za pierwszym podejściem, zdobędziesz dziewiąte osiągnięcie, natomiast jeśli zostaniesz przez studenta wyrzucony z sypialni co najmniej trzy razy zyskasz osiągnięcie ósme).

Idź więc od drzwi przed siebie, przejdź za czerwoną zasłoną, obejdź drugie łóżko w rzędzie po lewej, po czym skieruj się pomiędzy pierwsze a drugie łóżko w rzędzie po prawej - tu ważne jest, by kliknąć nie dalej niż w 1/3 długości pierwszego łóżka (tam, gdzie na fotce widnieje grot strzałki, inaczej - Znajdź w Akademii magiczny akumulator mocy i coś, co przyciągnie podejrzanego | Rozdział II - Memoria - poradnik do gry

Idź więc od drzwi przed siebie, przejdź za czerwoną zasłoną, obejdź drugie łóżko w rzędzie po lewej, po czym skieruj się pomiędzy pierwsze a drugie łóżko w rzędzie po prawej - tu ważne jest, by kliknąć nie dalej niż w 1/3 długości pierwszego łóżka (tam, gdzie na fotce widnieje grot strzałki, inaczej Geron zawróci do drzwi i podłoga zaskrzypi), a potem od razu przy skrzyni przed łóżkiem trzecim, by dotrzeć w to właśnie miejsce - bezszelestna trasa na fotce powyżej. Tu na drodze staną Geronowi odłamki (przy trzecim łóżku), potraktuj je więc czarem naprawiającym, po czym ponownie zadziałaj odem arcanum i kliknij magiczną poświatę na czwartej skrzyni, a zdobędziesz akumulator mocy. Warto też zakosić leżący na łóżku obok studenta dziwny artefakt (podkradnij się do niego pomiędzy łóżkami trzecim a czwartym wprost od skrzyni z akumulatorem). Jeśli zależy Ci na osiągnięciu, musisz również opuścić dormitorium drogą pokazaną na obrazku.