Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Memoria - poradnik do gry

Memoria - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Odzyskaj maskę | Rozdział V Memoria poradnik Memoria

Ostatnia aktualizacja: 4 października 2019

Odzyskaj maskę

Opuść bibliotekę (wyjście na prawo od wielgachnego lodowego posągu) i z głównej hali udaj się do laboratorium (schody w dół po lewej), gdzie porozmawiaj z adeptem kruszcu.

Po skończonym dialogu podnieś kielich adepta, który spadł z blatu niemal pod stopy Sadji - Odzyskaj maskę | Rozdział V Memoria - Memoria - poradnik do gry

Po skończonym dialogu podnieś kielich adepta, który spadł z blatu niemal pod stopy Sadji. Następnie dotknij leżącej po prawej laski, dziewczyna poinformuje ją, czego się dowiedziała. Zauważ, że dopóki bohaterka ma kontakt z magiczną laską, jest w posiadaniu jej magicznych mocy - w ekwipunku ponownie pojawiły się trzy zaklęcia.

Zadziałaj czarem zsyłającym wizję na kielich adepta - Odzyskaj maskę | Rozdział V Memoria - Memoria - poradnik do gry

Zadziałaj czarem zsyłającym wizję na kielich adepta. Wybierz: tajemniczą świetlistą kulę żywiołów (???) ulokowaną na magicznej aparaturze badawczej, z której korzysta adept, miotłę przy oknie i pękniętą tabliczkę na stole w prawym dolnym rogu ekranu.

Następnie ponownie użyj tego samego czaru na kielichu i tym razem zaznacz: leżącą z prawej strony aparatury maskę, stolik do herbaty i kruszce na stole w prawym dolnym rogu ekranu - Odzyskaj maskę | Rozdział V Memoria - Memoria - poradnik do gry

Następnie ponownie użyj tego samego czaru na kielichu i tym razem zaznacz: leżącą z prawej strony aparatury maskę, stolik do herbaty i kruszce na stole w prawym dolnym rogu ekranu. Tym samym zachęcisz adepta do zajęcia się maską, a porzucenia badania kuli.

Porozmawiaj z adeptem na temat magii maski. Dowiesz się, że do jej odwrócenia potrzebuje on stosownego kamienia szlachetnego. Daj mu zatem posiadany przez Sadję rubin i spróbuj bardziej go zdopingować (wywierając presję).

W dalszej kolejności użyj czaru aktywującego na magicznej aparaturze, a następnie kolejny raz wizji na kielichu. Wybierz trzy dowolne z zaznaczonych obiektów w pomieszczeniu. Na koniec potraktuj zaklęciem petryfikującym adepta, zamieniając go w kryształ. Zauważ, że w ekwipunku Sadji ponownie znajduje się maska i zaczarowany rubin.