Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Memoria - poradnik do gry

Memoria - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Skradnij Rachwanowi naszyjnik bez zwracania na siebie uwagi | Rozdział III poradnik Memoria

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Skradnij Rachwanowi naszyjnik bez zwracania na siebie uwagi

Po rozmowie z młodą Amazonką podnieś leżący po prawej kamień i zablokuj nim spływ małego wodospadu (w dole ekranu) - Skradnij Rachwanowi naszyjnik bez zwracania na siebie uwagi | Rozdział III - Memoria - poradnik do gry

Po rozmowie z młodą Amazonką podnieś leżący po prawej kamień i zablokuj nim spływ małego wodospadu (w dole ekranu). Wejdź na kamieniste wzniesienie po prawej i sztyletem odetnij gałąź drzewa blokującą linę - dzięki temu wiszący Rachwan opuści się niżej. Następnie rzuć tę gałązkę w stronę dużego wodospadu, ta - płynąc szybkim nurtem - zahaczy o naszyjnik Rachwana i zerwie go.

Wróć na dół i wyjmij gałąź z naszyjnikiem z wody, zatrzymały się przy kłodzie drewna - Skradnij Rachwanowi naszyjnik bez zwracania na siebie uwagi | Rozdział III - Memoria - poradnik do gry

Wróć na dół i wyjmij gałąź z naszyjnikiem z wody, zatrzymały się przy kłodzie drewna. Po tej akcji Sadja zdobędzie drugi czar - zsyłający wizję. Użyj go na naszyjniku w ekwipunku.

W trakcie jego działania wybierz rysunek na skale po prawej przedstawiający ognisko, a także starą Amazonkę i Rachwana - Skradnij Rachwanowi naszyjnik bez zwracania na siebie uwagi | Rozdział III - Memoria - poradnik do gry

W trakcie jego działania wybierz rysunek na skale po prawej przedstawiający ognisko, a także starą Amazonkę i Rachwana.

Po rozmowie z młodą Amazonką otrzymasz od niej kawałek czerwonego materiału z peleryny - Skradnij Rachwanowi naszyjnik bez zwracania na siebie uwagi | Rozdział III - Memoria - poradnik do gry

Po rozmowie z młodą Amazonką otrzymasz od niej kawałek czerwonego materiału z peleryny. Potraktuj go nowym czarem. Wybierz owoc (z rysunków na skale) oraz tarczę, leżącą nieopodal dziewczynki, i Rachwana.

Mała puści go wolno. Znalazłszy się z mężczyzną na skarpie, sztyletem przetnij jego więzy.

Jako Geron porozmawiaj z Fahim i Brydą. Za ukończenie trzeciego rozdziału otrzymasz szesnaste osiągnięcie.