Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Memoria - poradnik do gry

Memoria - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Uwolnij magiczną laskę i opuść zbrojownię | Rozdział VII Memoria poradnik Memoria

Ostatnia aktualizacja: 4 października 2019

Uwolnij magiczną laskę i opuść zbrojownię

Sadja znajduje się w zbrojowni latającej fortecy, gdzie w szafce na broń zamknięto magiczną laskę - Uwolnij magiczną laskę i opuść zbrojownię | Rozdział VII Memoria - Memoria - poradnik do gry

Sadja znajduje się w zbrojowni latającej fortecy, gdzie w szafce na broń zamknięto magiczną laskę. Ze stojaka na broń weź długi miecz w pochwie (w ekwipunku oba przedmioty pojawią się osobno), spróbuj też sięgnąć po leżący na szafce buzdygan - dziewczyna potrząśnie szafką i strąci go, zatem podnieś go z podłogi. Zabierz także poniewierającą się po lewej gwiazdę do rzucania (shuriken). Buzdygan wetknij do pochwy, a gwiazdę połącz z mieczem. Za pomocą tych dwu ostatnich strąć tarczę ze ściany po prawej i dołącz ją do ekwipunku dziewczyny.

Następnie w miejscu uderzenia, gdzie widnieje wielka wyrwa w schodach (po prawej), połóż miecz z shurikenem i przedłużony buzdygan - Uwolnij magiczną laskę i opuść zbrojownię | Rozdział VII Memoria - Memoria - poradnik do gry

Następnie w miejscu uderzenia, gdzie widnieje wielka wyrwa w schodach (po prawej), połóż miecz z shurikenem i przedłużony buzdygan. Nakryj je tarczą. Po tak powstałym moście dostań się na górę. Oczywiście weź halabardę, wetkniętą w uchwyty w ścianie.

Wróć na dół i częściowo zdemontuj prowizoryczny most, zabierając tarczę i przedłużony buzdygan. Teraz obok miecza połóż halabardę i nakryj oba przedmioty tarczą. Wejdź na podest i buzdyganem rozwal oszkloną gablotę po prawej. Zakoś z niej ciężki miecz.

Wróć na dół, całkowicie zdemontuj most, a wszystkie rodzaje oręża (łącznie z tarczą) zainstaluj na stojaku przy szafce - Uwolnij magiczną laskę i opuść zbrojownię | Rozdział VII Memoria - Memoria - poradnik do gry

Wróć na dół, całkowicie zdemontuj most, a wszystkie rodzaje oręża (łącznie z tarczą) zainstaluj na stojaku przy szafce. Urwij kawałek pnącza oplatającego kolumnę, którego koniec leży tuż obok na podłodze, i przymocuj go z jednej strony do szafki, a z drugiej do stojaka (po przyczepieniu go do szafki podnieś leżący na podłodze koniec pnącza i kliknij nim stojak). Następnie zepchnij stojak w widoczną na zewnątrz przestrzeń (kliknij go, a potem wejście). Sadja wyrwie w ten sposób drzwi z szafki i będzie można zabrać z niej laskę, co rzecz jasna uczyń.

Teraz potraktuj unoszący się kryształ w posadzce (w jej centrum) czarem aktywującym. Pojawi się platforma, na którą wejdź. Dotarłszy do budowli, idź na jej szczyt, a stamtąd do unoszącej się komnaty (w prawo i prosto).