Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Memoria - poradnik do gry

Memoria - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Dostań się na polanę | Rozdział II Memoria poradnik Memoria

Ostatnia aktualizacja: 4 października 2019

Dostań się na polanę

W trakcie rozmowy z Nuri przy wodospadzie wybierz trzy dowolne opcje. Następnie po prowadzących w dół schodach zejdź do obozowiska (strzałka skierowana w dół ekranu). Przekonasz się, że polana z namiotem Fahiego jest ogrodzona i nie można się na nią dostać. Musisz znaleźć jakiś sposób na odwrócenie uwagi magistra Bodiaka i Brydy.

Poproś Nuri (masz ją teraz w ekwipunku), by schowała się za filarem i zagadała do maga (użyj jej na kamiennym słupie z lewej strony mężczyzny) - Dostań się na polanę | Rozdział II Memoria - Memoria - poradnik do gry

Poproś Nuri (masz ją teraz w ekwipunku), by schowała się za filarem i zagadała do maga (użyj jej na kamiennym słupie z lewej strony mężczyzny). Ustal z nią następujące odpowiedzi: "jedenastu do piętnastu", "broszka w kolorze krokusa", "od strony północno-wschodniej" i "w kierunku północno-zachodnim" (jeśli się pomylisz i Bodiak odeśle Brydę z powrotem do namiotu, wezwij Nuri zza filaru, klikając dostępny na nim symbol ust, i wskaż jej właściwe kwestie). Kiedy pojawi się Bryda, okrąż polanę wzdłuż ogrodzenia (strzałka skierowana w prawo).

Znalazłszy się w pobliżu namiotu, nożem zlikwiduj sznurkową barierę i wejdź na polanę - zauważ, że stojąca przy strumyku wielka skrzynia tym razem jest zatrzaśnięta - Dostań się na polanę | Rozdział II Memoria - Memoria - poradnik do gry

Znalazłszy się w pobliżu namiotu, nożem zlikwiduj sznurkową barierę i wejdź na polanę - zauważ, że stojąca przy strumyku wielka skrzynia tym razem jest zatrzaśnięta. Pakuj się więc do namiotu w poszukiwaniu klucza.

Wewnątrz rozejrzyj się za nim, sprawdzając w dowolnej kolejności następujące rzeczy: poduszkę na skrzyni po lewej, owalny dywanik pod ową skrzynią, jeden z zagłówków przy okrągłym stoliku, małą szkatułkę na stoliku po prawej, łóżko (po prawej) lub wiszący nad nim hamak - omiń jedynie małą szkatułkę - Dostań się na polanę | Rozdział II Memoria - Memoria - poradnik do gry

Wewnątrz rozejrzyj się za nim, sprawdzając w dowolnej kolejności następujące rzeczy: poduszkę na skrzyni po lewej, owalny dywanik pod ową skrzynią, jeden z zagłówków przy okrągłym stoliku, małą szkatułkę na stoliku po prawej, łóżko (po prawej) lub wiszący nad nim hamak - omiń jedynie małą szkatułkę po lewej (przy wejściu). Rzeczony kluczyk znajdziesz pod - lub w - piątym z kolei przedmiocie (jeśli będzie nim hamak, kluczyk spadnie na stojące pod nim łóżko).

Gdy tylko zabierzesz kluczyk, usłyszysz, że do namiotu zbliża się Bryda. Szybciutko zakoś więc jeszcze egzotyczne ogórki ze stołu po prawej, po czym rozetnij nożem dywanik wiszący w prawym rogu namiotu i przez tak powstałą szczelinę wyjdź na zewnątrz.