The Last of Us - poradnik do gry

The Last of Us - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Ile czasu zajmuje przejście gry The Last of Us? The Last of Us poradnik, solucja

Ta strona poradnika do The Last of Us zawiera informacje ile czasu zajmuje ukończenie gry. Podajemy orientacyjne wartości oddzielnie dla głównej fabuły, dodatku Left Behind oraz trybu multiplayer.

Ile czasu zajmuje przejście głównej kampanii The Last of Us?

1 - Ile czasu zajmuje przejście gry The Last of Us? - The Last of Us - poradnik do gry
  1. Ukończenie gry po raz pierwszy powinno ci zająć 15-25 godzin. Na wynik ten mają zasadniczy wpływ dwa czynniki. Po pierwsze możesz zajmować się dokładniejszą eksploracją okolicy na potrzeby kolekcjonowania znajdziek oraz zbierania większej ilości zapasów. Po drugie wybranie wyższego poziomu trudności może zmusić cię do wielokrotnego powtarzania tych samych bitew. W obu przypadkach czas rozgrywki może ulec znacznemu wydłużeniu.
  2. The Last of Us posiada tryb Nowej Gra Plus i ponowne ukończenie kampanii jest wymagane do odblokowania wszystkich umiejętności, ulepszeń broni i trofeów. Przechodzenie gry po raz drugi powinno być prostsze nawet po wybraniu wyższego poziomu trudności. Będziesz wiedział jakie zagrożenia na ciebie czekają i jak sobie z nimi radzić. Ponadto do trybu NG+ przenoszone są umiejętności i ulepszenia broni.
  3. Ukończenie gry w trybie Brutalna rzeczywistość (Grounded) zajmie ci ponad 20 godzin. Oferuje on najwyższy poziom wyzwania i cechuje się rzadszymi punktami zapisu stanu gry. Nie jest on na szczęście wymagany do zdobycia "platyny".

Ile czasu zajmuje przejście kampanii dodatku Left Behind?

2 - Ile czasu zajmuje przejście gry The Last of Us? - The Last of Us - poradnik do gry
  1. Ukończenie dodatku po raz pierwszy powinno ci zająć około 3 godzin. Nie jest to bardzo duże rozszerzenie, ale cechuje się ono koniecznością rozgrywania dość wymagających scen walk i skradania się.
  2. Zaliczenie dodatku w 100% powinno ci w sumie zająć około 4-5 godzin. Dodatek ten oferuje możliwość odnajdywania nowych znajdziek. Zawiera on też kilka trofeów związanych z wykonywaniem nietypowych czynności (np. wygraniem zawodów w rzucaniu cegłami).

Ile czasu zajmuje zdobycie trofeów zawartości multiplayer?

  1. Podstawowa gra zawiera jedynie 4 trofea związane z multiplayerem, ale 2 z nich są bardzo czasochłonne i wymuszają dwukrotne zaliczenie trybu frakcji. Trofea te mogą ci zająć 20-30 godzin lub nawet więcej jeśli przegrasz w trakcie przechodzenia (długiej) kampanii frakcji.
  2. The Last of Us oferuje też dwie paczki trofeów DLC powiązanych z trybem wieloosobowym. Nie są one wymagane do odblokowania platynowego trofeum. Każda paczka powinna ci zająć około 2-3 godzin. Dużo zależy od szczęścia w wylosowaniu meczu na zasadach powiązanych z wymaganiami danego trofeum.