Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Impire - poradnik do gry

Impire - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Slay the King | Rozdział I - The Dark Arising | Impire poradnik Impire

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

Slay the King

W tej misji dostaniemy dostęp do Dive (Knajpy)- komnaty, w której możemy od czasu do czasu znaleźć darmową jednostkę, jeśli zatrudnimy w nim co najmniej dwóch Robotników.

Pokonując potwory w poszczególnych komnatach natkniemy się na strażników skarbów - znanego nam już Fire Warlocka i Albino Ratmana. Strategia walki z pierwszym jest opisana wcześniej - warto ją zastosować. Ratman natomiast jest po prostu górą mięcha - wystarczy dać mu coś na czym skupi swoja uwagę (na przykład Overlorda), a padnie trupem jak długi po kilku chwilach.

Zadanie główne: Kill King Shonan

Oscar chce abyś zgładził Króla Shonana. Jego ojciec jest doradcą króla, a syn chce mu pokazać że jest lepszym doradcą od niego.

Najpierw należy znaleźć wejście do komnat króla. Trzeba przejść przez widoczne drzwi do piwnicy i przedrzeć się przez rozlegle korytarze, zabijając kilkunastu bohaterów.

Dotrzesz do bramy którą strzeże hasło. Będziesz musiał znaleźć jakieś pasujące. Wyślij jeden ze swoich oddziałów do goblińskiej kapliczki (żółty klucz na mapce). Zdobędziesz hasło i kilku nowych towarzyszy broni.

Teraz, kiedy brama stoi otworem musimy zniszczyć salę strategii króla, co na pewno sprowokuje go do zajęcia się sprawą osobiście - Slay the King | Rozdział I - The Dark Arising | Impire - Impire - poradnik do gry

Teraz, kiedy brama stoi otworem musimy zniszczyć salę strategii króla, co na pewno sprowokuje go do zajęcia się sprawą osobiście.

Po otwarciu kolejnej bramki masz do zrobienia tylko jedno - zabicie króla. Jest przeciętnym przeciwnikiem. Jeśli masz trzy wyszkolone oddziały i niedawno rozprawiłeś się najeżdżającymi cię bohaterami powinien paść za pierwszym razem. Uważaj jednak - wokoło stoją beczki z materiałem wybuchowym, lepiej nie stać w pobliżu żadnej z nich.

Zadanie dodatkowe: Trap-Maker

Jest dostępne od samego początku.

Aby wypełnić to zadanie wejdź do komnaty gdzie stoi dwóch Engineerów - pewnie nie będziesz miał trudności z ich zabiciem. Kiedy się ich pozbędziesz dostaniesz plany trzech nowych pułapek

Zadanie dodatkowe: Spring-Cleaning

W komnacie przed Inżynierami stoi staruszka. Chce od ciebie abyś wybił szczury w sąsiednim pokoju. Nie jest to trudne. W zamian dostaniemy 30 Złota. Możesz oczywiście zrobić to łatwiejszą drogą i zabić kobietę, ale czy dostaniesz tyle samo...

Zadanie dodatkowe: Rescue Occulus

W jednej z komnat pod zamkiem znajdziesz Dark Dwarfa, który poprosi cię o odnalezienie jego zwierzaczka. Zwierzaczek był ostatnio widziany w pobliżu jednej z komnat z nieciekawymi stworzeniami - Abomination. Poszukaj dla niego zwierzaka. Uważaj! Jak tylko je znajdziesz zaatakuje je czterech bohaterów - walka może okazać się nieskuteczna i zadanie zostanie niezaliczone.

Po rozpoczęciu zadania dołączy do ciebie dwóch Dark Dwarfów. Są świetnymi jednostkami walczącymi wręcz.

Zadanie dodatkowe: Abomination Eggs

Pokonane Abomination mają na podorędziu jedno jajo - Slay the King | Rozdział I - The Dark Arising | Impire - Impire - poradnik do gry

Pokonane Abomination mają na podorędziu jedno jajo. Zbierz je wszystkie! Znaczy się, zbierz co najmniej cztery a Oscar po wykluciu zbada śliczne małe potworki...

Zadanie dodatkowe: Trap Maker

Gdy zgłębisz się w piwnicę króla znajdziesz dźwignię, która otworzy cele więzienną. Znajdziesz w niej barda, który powie ci gdzie jest siedziba utalentowanego twórcy pułapek, byłe by tylko nie zostać pożartym przez pomagierów Baala.

Na mapie świata pojawi się nowa lokacja oznaczona wnykami i zatytułowana Traper. Potrzebujesz silnego oddziału by ją nawiedzić.