Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Resident Evil 6 - poradnik do gry

Resident Evil 6 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział II | Emblematy - Jake poradnik Resident Evil 6

Rozdział II

Emblemat 1

Zaraz po rozpoczęciu etapu idź prosto i wdrap się po czerwonej drabinie na górę - Rozdział II - Emblematy - Jake - Resident Evil 6 - poradnik do gry

Zaraz po rozpoczęciu etapu idź prosto i wdrap się po czerwonej drabinie na górę.

Tuż przed tobą będzie stała bardzo wysoka wieża, na szczycie której umieszczono pierwszy emblemat - Rozdział II - Emblematy - Jake - Resident Evil 6 - poradnik do gry

Tuż przed tobą będzie stała bardzo wysoka wieża, na szczycie której umieszczono pierwszy emblemat. Jest on słabo widoczny, więc zestrzel go przy pomocy snajperki.

Emblemat 2

Drugi symbol znajdziesz w kabinie małej koparki, która stoi niedaleko jednej z poszukiwanych pamięci USB - Rozdział II - Emblematy - Jake - Resident Evil 6 - poradnik do gry

Drugi symbol znajdziesz w kabinie małej koparki, która stoi niedaleko jednej z poszukiwanych pamięci USB.

Emblemat 3

Podczas ucieczki przed lawinom w pewnym momencie pojawią się duże muldy, po których będziesz przeskakiwał - Rozdział II - Emblematy - Jake - Resident Evil 6 - poradnik do gry

Podczas ucieczki przed lawinom w pewnym momencie pojawią się duże muldy, po których będziesz przeskakiwał. Trzymaj się wtedy prawej strony stoku.

Tuż przed wjazdem do tunelu czeka na ciebie trzeci artefakt - Rozdział II - Emblematy - Jake - Resident Evil 6 - poradnik do gry

Tuż przed wjazdem do tunelu czeka na ciebie trzeci artefakt. Możesz wtedy zwolnić, żeby go nie przeoczyć, bo nawet jak zginiesz, jego zniszczenie zostanie zaliczone. Jeśli ci się nie uda, pamiętaj, żeby szybko wczytać grę przed wjechaniem do jaskini. Inaczej gra się zapisze wewnątrz tunelu i nie będziesz mógł jej cofnąć.

Emblemat 4

W lodowej jaskini dwukrotnie będziesz musiał przekradać się między latającymi robakami - Rozdział II - Emblematy - Jake - Resident Evil 6 - poradnik do gry

W lodowej jaskini dwukrotnie będziesz musiał przekradać się między latającymi robakami.

W drugim przypadku twoim celem są drzwi z czerwonym pokrętłem - Rozdział II - Emblematy - Jake - Resident Evil 6 - poradnik do gry

W drugim przypadku twoim celem są drzwi z czerwonym pokrętłem.

Gdy do nich dotrzesz, przekręć zawór, ale nie wchodź jeszcze do środka - Rozdział II - Emblematy - Jake - Resident Evil 6 - poradnik do gry

Gdy do nich dotrzesz, przekręć zawór, ale nie wchodź jeszcze do środka. Zamiast tego odwróć się o 180 stopni i zestrzel ukryty u góry emblemat. Ustanek zacznie cię wtedy gonić, więc szybko przejść na druga stronę drzwi.