3 - Mutant z piłą | Kampania Ady Wong | Solucja Resident Evil 6
Aktualizacja:
Rozdział 3 - Mutant z piłą

Po drugiej stronie rozpocznie się starcie z uzbrojonym w piłę mechaniczną stworem.

Na początku musisz uciekać przed bestią, przeskakując między bambusowymi rusztowaniami. Dotrzesz w ten sposób do wąskiego zaułka, gdzie ponownie skorzystaj z linki.

Gdy wejdziesz do góry, przeskocz na kolejne rusztowanie, a następnie wdrap się na drabinę z prawej.

Chodnik zaprowadzi cię do klucza otwierającego pobliskie drzwi. Niestety zanim je otworzysz, bestia z piłą zabierze ci zdobyty wcześniej przedmiot.

Podczas walki z mutantem cały czas utrzymaj jak największy dystans i uważaj na wałęsające się po okolicy zombie. Gdy bestia padnie wreszcie na kolana, podejdź do niej i wciśnij RT. Powtórz to dwukrotnie, a odzyskasz kluczyk.

Po zakończeniu starcia otwórz drzwi i wciągnij się na lince poziom wyżej. Kilka kroków dalej wylądujesz na dachu autobusu.

Aby uniknąć szarżującej bestii, wymiń ją za pomocą linki (A). Powtarzaj to kilkukrotnie, aż znajdziesz się na torach kolejowych.

Musisz teraz pokonać stwora w ten sam sposób jak ostatnio. Jak tylko padnie na kolana, podbiegnij i wciśnij RT.

W pewnym momencie zacznie jechać w waszym kierunku pociąg. Przygotuj się wtedy do wciskania pojawiających się na ekranie komend. Będą do po kolei X, A oraz RT. Gdy ci się uda, rozpocznie się druga faza walki na torach.

Tym razem musisz przeżyć tak długo, aż na ekranie pojawi się komenda byś machał szybko analogiem. Musisz zacząć robić to naprawdę błyskawicznie, bo inaczej zginiesz. Chwilę później trafisz do pociągowego wagonu.
0
- Resident Evil 6 - poradnik do gry
- Resident Evil 6 - poradnik do gry
- Kampania Ady Wong
- 1 - Skradanie po okręcie | Kampania Ady Wong | Solucja Resident Evil 6
- 1 - Apartament; Wieżyczki | Kampania Ady Wong | Solucja Resident Evil 6
- 1 - Okrętowe korytarze | Kampania Ady Wong | Solucja Resident Evil 6
- 1 - Ucieczka przed falą | Kampania Ady Wong | Solucja Resident Evil 6
- 1 - Zatopiony okręt | Kampania Ady Wong | Solucja Resident Evil 6
- 2 - Pierwszy fragment klucza | Kampania Ady Wong | Solucja Resident Evil 6
- 2 - Drugi fragment klucza | Kampania Ady Wong | Solucja Resident Evil 6
- 2 - Cmentarne łamigłówki | Kampania Ady Wong | Solucja Resident Evil 6
- 2 - Ostatni fragment klucza | Kampania Ady Wong | Solucja Resident Evil 6
- 2 - Walka z Deborah | Kampania Ady Wong | Solucja Resident Evil 6
- 2 - Tajne laboratorium | Kampania Ady Wong | Solucja Resident Evil 6
- 3 - Miejskie ulice | Kampania Ady Wong | Solucja Resident Evil 6
- 3 - Mutant z piłą | Kampania Ady Wong | Solucja Resident Evil 6
- 3 - Nabrzeże | Kampania Ady Wong | Solucja Resident Evil 6
- 4 - Potrójny zamek; Trzy fragmenty kodu | Kampania Ady Wong
- 4 - Reflektory | Kampania Ady Wong | Solucja Resident Evil 6
- 4 - Ucieczka przed mutantem | Kampania Ady Wong | Solucja Resident Evil 6
- 4 - Walka z Carlą | Kampania Ady Wong | Solucja Resident Evil 6
- 5 - Lot śmigłowcem | Kampania Ady Wong | Solucja Resident Evil 6
- 5 - Finałowe starcie | Kampania Ady Wong | Solucja Resident Evil 6
- Kampania Ady Wong
- Resident Evil 6 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Kozi40 Legionista
dlaczego daliście opis do re6 na konsole a nie na PC troche utrudnia a po drugie jak umieszcza się bombe w danym miejscu utknąłem jakby
mashiris Centurion
Ta solucja to kompletne dno. A gdzie informacja jak w kampanii Jake'a i Sherry otworzyć bramę w chińskiej posiadłości? Jest niedaleko posągu buddy.
kwiść Generał

Znalazłem jakieś rozwiązania, ale chyba nie działa w każdym przypadku:
Udaj się do menu wyboru rozdziały (CHAPTER SELECT), a następnie używając strzałek przejdź do rozdziału 5 i wybierz 5-5. Powinna się wtedy uruchomić kolejna misja.
asawic08 Junior
Witam,
Nie wiem czy już ktoś się spotkał z takim problemem jak ja. W kampanii Leona po filmiku w którym jest wybuch w windzie pojawia się napis "Proszę czekać..." i na tym ekranie gra może sobie stać parę godzin a i tak nic się nie dzieje. Zdaję sobie sprawę, że jest to końcówka gry i jednak zależałoby mi na tym aby dało się ją ukończyć bez problemów.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.