Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Uciekinier | 8 - Francuska dzielnica Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Uciekinier

Maszeruj na Uroczą Pannę, gdzie zastaniesz Nacho szorującego podłogę w korytarzu - Uciekinier - 8 - Francuska dzielnica - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Maszeruj na Uroczą Pannę, gdzie zastaniesz Nacho szorującego podłogę w korytarzu. Zapytaj go o zajście sprzed lat i nakłoń do spisania zeznań. Musisz mu tylko dostarczyć kartkę papieru i pióro.

Wejdź do kajuty Alessandro i zabierz z biurka kartkę i pióro - Uciekinier - 8 - Francuska dzielnica - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Wejdź do kajuty Alessandro i zabierz z biurka kartkę i pióro. Niestety w kałamarzu nie ma atramentu. Ojciec podpowie Morgane, że zazwyczaj używa atramentu z ośmiornicy.

Tę znajdziesz na pomoście, nadzianą na drewniany harpun (obok Sonii Bond) - Uciekinier - 8 - Francuska dzielnica - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Tę znajdziesz na pomoście, nadzianą na drewniany harpun (obok Sonii Bond). Weź ją. Teraz musisz tylko pozyskać z ośmiornicy atrament.

W tym celu udaj się do karczmy i zagadnij o to Anitę, po czym wręcz jej ośmiornicę - Uciekinier - 8 - Francuska dzielnica - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

W tym celu udaj się do karczmy i zagadnij o to Anitę, po czym wręcz jej ośmiornicę. Po chwili dostaniesz woreczek czernidłowy. Wyciśnij z niego atrament do kałamarza.

Następnie kałamarz z atramentem połącz z kartką z piórem - Uciekinier - 8 - Francuska dzielnica - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Następnie kałamarz z atramentem połącz z kartką z piórem. Otrzymasz zestaw do pisania, który daj Nacho nadal szorującemu pokład Uroczej Panny.

Kiedy chłopak odda Morgane swoje zeznania, zanieś jej Anicie do gospody - Uciekinier - 8 - Francuska dzielnica - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Kiedy chłopak odda Morgane swoje zeznania, zanieś jej Anicie do gospody. Dopiero wtedy jej mąż wyzna, gdzie ukrył przesyłkę Pierre'a. Niezwłocznie poinformuj o tym nieszczęsnego krawca. To wystarczy, by podał on Morgane lokalizację karczmy Pod Złotym Żółwiem, która znajduje się we francuskiej dzielnicy.