Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Sprawiedliwość (2) | 8 - Francuska dzielnica Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Sprawiedliwość cz. 2

Po chwili ksiądz pojawi się przed drzwiami plebanii - Sprawiedliwość (2) - 8 - Francuska dzielnica - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Po chwili ksiądz pojawi się przed drzwiami plebanii. Opisz mu całą sytuację, by przekonać go do pójścia z Morgane na cmentarz. Wypłynie kwestia łopaty, jednak okaże się, że ojciec Jerome ma sam szpadel, brakuje zatem trzonka.

W poszukiwaniu go przejdź pod dom gubernatora i zauważ, że obok nieprzytomnego Dinsdale'a leży drewniana tyczka - Sprawiedliwość (2) - 8 - Francuska dzielnica - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

W poszukiwaniu go przejdź pod dom gubernatora i zauważ, że obok nieprzytomnego Dinsdale'a leży drewniana tyczka. Zabierz ją.

Teraz musisz dopasować ją do szpadla - w tym celu udaj się do karczmy i zagadnij strugającego coś zawzięcie nieznajomego - Sprawiedliwość (2) - 8 - Francuska dzielnica - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Teraz musisz dopasować ją do szpadla - w tym celu udaj się do karczmy i zagadnij strugającego coś zawzięcie nieznajomego. Wręcz mu ową tyczkę, a otrzymawszy naostrzony drążek, zainstaluj go w łopacie.

Możesz już spokojnie maszerować na Starożytne Cmentarzysko - Sprawiedliwość (2) - 8 - Francuska dzielnica - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Możesz już spokojnie maszerować na Starożytne Cmentarzysko. Tam zajmij się małym kopcem na lewo od pomnika Tannera. Rozkop go łopatą, a przekonasz się, że to miejsce pochówku Mabel. Nieboszczka trzyma w ręku jakiś stary dokument, który Morgane automatycznie zabierze, to dowody obciążające Drake'a.

Wręcz je księdzu, to wystarczy, żeby mieć pewność, że sprawa Mabel nie przepadnie w mrokach niepamięci - Sprawiedliwość (2) - 8 - Francuska dzielnica - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Wręcz je księdzu, to wystarczy, żeby mieć pewność, że sprawa Mabel nie przepadnie w mrokach niepamięci.