Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Przykre wspomnienia (1) | 6 - Wyspa Tannera Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Przykre wspomnienia cz. 1

Podczas pierwszej rozmowy z Alessandro zapewne poruszyłeś temat nieżyjącej matki Morgane - Przykre wspomnienia (1) - 6 - Wyspa Tannera - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Podczas pierwszej rozmowy z Alessandro zapewne poruszyłeś temat nieżyjącej matki Morgane. Niewątpliwie zauważyłeś też w kajucie kapitana (przy drzwiach) kapliczkę poświęconą pamięci żony. Widać, że mężczyzna wciąż nie uporał się z tą stratą - Morgane jako kochająca córka pragnie mu w tym pomóc.

Kiedy Briscoe opuści kapitańską kajutę, pogadaj z ojcem na temat wizyty w starym domu i śmierci Bonity - Przykre wspomnienia (1) - 6 - Wyspa Tannera - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Kiedy Briscoe opuści kapitańską kajutę, pogadaj z ojcem na temat wizyty w starym domu i śmierci Bonity. Dojdzie do kłótni, którą przerwie Diego. Kapitan wyrzuci i jego, i Morgane za drzwi.

Na korytarzu dziewczyna zagadnie Diego w tej sprawie. Pirat podsunie jej pomysł, by uśpić ojca i nieprzytomnego zanieść do ich domu. Potrzebna jest do tego senna mucha. Diego przypomni Morgane, że jej matka interesowała się roślinami i owadami.

W tej sytuacji, zanim odpłyniecie, zdecyduj się na szybki powrót do rodzinnego domu - Przykre wspomnienia (1) - 6 - Wyspa Tannera - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

W tej sytuacji, zanim odpłyniecie, zdecyduj się na szybki powrót do rodzinnego domu. Skieruj się na główny pokład i wyjdź na ląd. Maszeruj do domu Castillo, gdzie na półce przy oknie (po prawej) zlokalizuj książkę o faunie i florze. Weź ją.

Dowiesz się, że senna mucha należy do gatunku tse-tse i można ją spotkać w pobliżu rzadkich czerwonych roślin (kliknij na kartce, by zamknąć książkę) - Przykre wspomnienia (1) - 6 - Wyspa Tannera - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Dowiesz się, że senna mucha należy do gatunku tse-tse i można ją spotkać w pobliżu rzadkich czerwonych roślin (kliknij na kartce, by zamknąć książkę).

Maszeruj do doków, gdzie wejdź na pokład Uroczej Panny i zaordynuj rejs na Wyspę Tannera, którą wybierz na mapie (u góry po lewej) - Przykre wspomnienia (1) - 6 - Wyspa Tannera - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Maszeruj do doków, gdzie wejdź na pokład Uroczej Panny i zaordynuj rejs na Wyspę Tannera, którą wybierz na mapie (u góry po lewej).