Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Senna mucha | 6 - Wyspa Tannera Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Senna mucha

Opuściwszy zwodzony most, dostaniesz się pod kamienne drzwi, przy których rośnie czerwona roślina i lata dziwna mucha - Senna mucha - 6 - Wyspa Tannera - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Opuściwszy zwodzony most, dostaniesz się pod kamienne drzwi, przy których rośnie czerwona roślina i lata dziwna mucha. Oczywiście to ta, o której wspominał Diego i którą Morgane widziała w książce.

Musisz ją złapać - Senna mucha - 6 - Wyspa Tannera - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Musisz ją złapać. By się dowiedzieć, jaka powinna być przynęta, udaj się pod klif, a stamtąd na Uroczą Pannę. Pogadaj z trzymającym się za głowę Diego, dowiesz się, że muchę przyciąga krew i zdobędziesz zakrwawiony bandaż pirata. Wetknij go do pustej butelki - pułapka na muchę gotowa.

Opuść statek i przenieś się pod pomnik Carmine, czyli miejsce, w którym lata mucha - Senna mucha - 6 - Wyspa Tannera - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Opuść statek i przenieś się pod pomnik Carmine, czyli miejsce, w którym lata mucha. Złap ją do butelki-pułapki.