Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Notatki Tannera (1) | 8 - Francuska dzielnica Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Notatki Tannera cz. 1

Zagadnij Briscoe na temat notatek Tannera, po czym opuść statek, kierując się w korytarzu na główny pokład.

Maszeruj do karczmy (w prawo) i zapytaj Anitę o notatki Tannera - Notatki Tannera (1) - 8 - Francuska dzielnica - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Maszeruj do karczmy (w prawo) i zapytaj Anitę o notatki Tannera. Dowiesz się, że po jego śmierci cały dobytek odkrywcy trafił do biura gubernatora Drake'a, które mieści się we francuskiej dzielnicy.

Wyjdź z karczmy i maszeruj we wskazane przez Anitę miejsce (za pośrednictwem mapy w menu) - Notatki Tannera (1) - 8 - Francuska dzielnica - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Wyjdź z karczmy i maszeruj we wskazane przez Anitę miejsce (za pośrednictwem mapy w menu).

Tam okaże się, że dostępu do biura gubernatora strzegą dwa znane już bohaterce osiłki: Dinsdale i Mitchell - Notatki Tannera (1) - 8 - Francuska dzielnica - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Tam okaże się, że dostępu do biura gubernatora strzegą dwa znane już bohaterce osiłki: Dinsdale i Mitchell. Skieruj się do drzwi (kliknij kursor kierunkowy), niestety strażnicy nie przepuszczą Morgane. Możesz spróbować ich przekonać, ale nic nie wskórasz.