Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Mapa Wyspy Krabów | 3 - Śladami Złotego Żółwia Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Mapa Wyspy Krabów

Poruszywszy w trakcie rozmowy z Anitą temat Buckleberry'ego Tannera, usłyszysz, że został on pochowany na Starożytnym Cmentarzysku. Anita pokazałaby Morgane, gdzie jest to miejsce, ale to tego potrzebna jest mapa wyspy.

Takowa znajduje się prawdopodobnie w oszklonej gablotce w dokach, jednak z powodu tego, że w oświetlającej gablotkę lampie brak oleju, Morgane nie może się w tym upewnić - Mapa Wyspy Krabów - 3 - Śladami Złotego Żółwia - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Takowa znajduje się prawdopodobnie w oszklonej gablotce w dokach, jednak z powodu tego, że w oświetlającej gablotkę lampie brak oleju, Morgane nie może się w tym upewnić.

W tej sytuacji zainteresuj się pięterkiem w karczmie Anity (kursor kierunkowy po prawej) - Mapa Wyspy Krabów - 3 - Śladami Złotego Żółwia - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

W tej sytuacji zainteresuj się pięterkiem w karczmie Anity (kursor kierunkowy po prawej). W lewym rogu tej galerii stoi automat do gry, tzw. jednoręki bandyta. Jedną z wygranych w owym automacie jest butelka z jakowąś substancją, być może właśnie olejem. Jednak, żeby zagrać, potrzebujesz dublonów.

Opuść więc karczmę i maszeruj do końca w lewo, by powrócić na pokład Uroczej Panny - Mapa Wyspy Krabów - 3 - Śladami Złotego Żółwia - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Opuść więc karczmę i maszeruj do końca w lewo, by powrócić na pokład Uroczej Panny. Wejdź do kajuty Alessandro i poproś go o pieniądze. Dostaniesz 5 dublonów.

Wracaj do karczmy i wrzuć dublona do automatu - Mapa Wyspy Krabów - 3 - Śladami Złotego Żółwia - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Wracaj do karczmy i wrzuć dublona do automatu. By wygrać na jednorękim bandycie, trzeba ustawić w jednej linii 4 obrazki: 4 butelki, 4 jabłka, 4 kuferki lub 4 czaszki. Gdy się to uda, a będziesz mieć ochotę grać dalej, musisz wrzucić do automatu kolejnego dublona. Natomiast zanim to nastąpi, możesz próbować aż do skutku. Możesz też oszukać (opcja u dołu po prawej) i od razu zdobyć potrzebny przedmiot.

Zostało jeszcze 59% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie