Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Czas zabawy! | 1 - Wieści z daleka Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Czas zabawy!

Zanim opuścisz dom, podejdź do skrzyni z zabawkami Morgane (po prawej) - Czas zabawy! - 1 - Wieści z daleka - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Zanim opuścisz dom, podejdź do skrzyni z zabawkami Morgane (po prawej). Otwórz ją, a dziewczynka zabierze z niej drewniany miecz.

Wyjdź z domu i maszeruj na rozwidlenie (kursor kierunkowy po prawej) ewentualnie skorzystaj z mapy (druga od góry z opcji w menu) - Czas zabawy! - 1 - Wieści z daleka - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Wyjdź z domu i maszeruj na rozwidlenie (kursor kierunkowy po prawej) ewentualnie skorzystaj z mapy (druga od góry z opcji w menu). Dziewczynka dotrze na Spłaszczone Wzgórze, gdzie zawsze bawi się z przyjaciółmi. Niestety, okaże się, że dokucza im łobuziak Arno.

Potraktuj zatem chłopaka drewnianym mieczem - Czas zabawy! - 1 - Wieści z daleka - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Potraktuj zatem chłopaka drewnianym mieczem. Rozpocznie się minigierka ("Pojedynek na drewniane miecze"), w której strzałkami w prawo i lewo przesuwasz się do przodu i tyłu, a klawiszami Ctrl i Alt atakujesz i zadajesz ciosy. Jeśli nie czujesz się dobrze w zręcznościówkach (choć ta jest banalna), możesz ją pominąć, wybierając na zielonej planszy opcję "Oszustwo".

Po wygranej walce weź popsutą drabinkę sznurkową leżącą przy wielkim otoczaku - Czas zabawy! - 1 - Wieści z daleka - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Po wygranej walce weź popsutą drabinkę sznurkową leżącą przy wielkim otoczaku.

Ową liną potraktuj oszołomionego chłopaka - przyjaciele Morgane zwiążą mu ręce i nogi - Czas zabawy! - 1 - Wieści z daleka - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Ową liną potraktuj oszołomionego chłopaka - przyjaciele Morgane zwiążą mu ręce i nogi.

Pozbywszy się łobuziaka, porozmawiaj z Bobbym i Nell. W dowód wdzięczności za akcję ratowniczą ikonki przedstawiające ich głowy trafią do ekwipunku bohaterki - w momencie gdy będziesz potrzebować ich pomocy, możesz ich używać na interaktywnych obiektach tak jak innych przedmiotów.

Morgane chce wejść na otoczak, nazywany przez nią Skałą Obserwacyjną - niestety, Arno zniszczył drabinkę - Czas zabawy! - 1 - Wieści z daleka - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Morgane chce wejść na otoczak, nazywany przez nią Skałą Obserwacyjną - niestety, Arno zniszczył drabinkę. Poproś w związku z tym Bobby'ego o pomoc, klikając wizerunkiem jego głowy na wielkim głazie. Wdrapawszy się nań, dziewczyna ujrzy wpływający do zatoki statek ojca.