Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Złoty Żółw (1) | 6 - Wyspa Tannera Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Złoty Żółw cz. 1

Wewnątrz obadaj sarkofag Carmine, jest na nim coś wyryte, ale ciężko przeczytać co, gdyż wszystko poryte jest kurzem - Złoty Żółw (1) - 6 - Wyspa Tannera - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Wewnątrz obadaj sarkofag Carmine, jest na nim coś wyryte, ale ciężko przeczytać co, gdyż wszystko poryte jest kurzem.

Pasowałoby usunąć go przy pomocy wody, której w podziemiach nie brakuje - Złoty Żółw (1) - 6 - Wyspa Tannera - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Pasowałoby usunąć go przy pomocy wody, której w podziemiach nie brakuje. Przyda się do tego jakieś naczynie, na przykład kamienny kubek, który stoi przy platformie Bucka.

Wróć po niego, po czym w katakumbach nabierz do niego wody z małego wgłębienia po lewej, w którym bije źródełko - Złoty Żółw (1) - 6 - Wyspa Tannera - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Wróć po niego, po czym w katakumbach nabierz do niego wody z małego wgłębienia po lewej, w którym bije źródełko.

Wylej wodę na sarkofag - Złoty Żółw (1) - 6 - Wyspa Tannera - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Wylej wodę na sarkofag. Okaże się, że na jego froncie znajduje się szklana tablica, pod którą ukryte jest złote berło. Jego koniec ma kształt żółwia.

Spróbuj odsunąć tablicę gołymi rękoma - nie da się - Złoty Żółw (1) - 6 - Wyspa Tannera - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Spróbuj odsunąć tablicę gołymi rękoma - nie da się. Użyj do jej podważenia żelaznego sworznia ze smarem, pozostałością po rybie z rusztu.

Następnie potraktuj ów niestandardowy łom małym młotkiem - Morgane wyjmie żółwie berło - Złoty Żółw (1) - 6 - Wyspa Tannera - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Następnie potraktuj ów niestandardowy łom małym młotkiem - Morgane wyjmie żółwie berło.

W tym momencie w podziemiach pojawią się Buck i Briscoe - Złoty Żółw (1) - 6 - Wyspa Tannera - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

W tym momencie w podziemiach pojawią się Buck i Briscoe. Pokaż żółwie berło najpierw Thomasowi, a potem Buckowi. Dowiesz się, że miał on osobie, która wydostanie ten artefakt, przekazać wiadomość od ojca. Otóż Morgane powinna teraz udać się na Wyspę Atabey i porozmawiać z przyjacielem Tannera. Niestety, Buck nie pamięta jego nazwiska, nie wie też, gdzie leży owa wyspa.