Spec Ops: The Line - poradnik do gry

Spec Ops: The Line - poradnik do gry

Spec Ops: The Line - poradnik do gry

Twój własny koszmar wojny. Poradnik do gry Spec Ops: The Line zawiera bardzo dokładny opis przejścia wszystkich misji, które znajdziecie w grze. Dodatkowo w poradniku zamieszczono miejsca, w których odnajdziecie dane wywiadowcze pełniące rolę sekretów w grze.

Nieoficjalny poradnik do gry Spec Ops: The Line zawiera bardzo szczegółowy opis przejścia wszystkich misji gry. W opisie poszczególnych rozdziałów kampanii dla pojedynczego gracza znalazły się informacje na temat:

  • sposobów zaliczania otrzymywanych zadań;
  • skutecznej eliminacji napotykanych przeciwników;
  • umiejętnego dowodzenia drużyną;
  • odnajdywania i używania najlepszego wyposażenia;
  • wykorzystywania elementów otoczenia podatnych na destrukcję;
  • miejsc odnajdywania danych wywiadowczych (Intel Items), pełniących rolę sekretów w grze.
Jacek Stranger Hałas & Elrond (www - Spec Ops: The Line - poradnik do gry

Kilka wskazówek na start

  • Pamiętaj o tym, że informacja dotycząca odnalezienia sekretu jest zapisywana na stałe. Nie musisz więc czekać aż drużyna dotrze do kolejnego punktu kontrolnego. Co więcej, nie musisz w przypadku pominięciu jakichś danych wywiadowczych ponownie przechodzić całej kampanii, bo wystarczy skorzystać z opcji wyboru rozdziału dostępnej z poziomu menu głównego gry.
  • Członkowie drużyny nie są nieśmiertelni. Jeżeli któryś z podwładnych odniesienie krytyczne obrażenia, to możesz się zachować na dwa sposoby, a mianowicie własnoręcznie go uleczyć lub zlecić tę czynność drugiemu z sojuszników (wciśnięcie środkowego przycisku myszy po namierzeniu rannego członka drużyny). Jeśli zaś chodzi o Walkera, nie zapomnij o możliwości autoregeneracji paska zdrowia. Z opcji tej warto korzystać podczas chowania się za zasłonami, bo kolejne trafienia wstrzymują proces leczenia.
  • Walker może w danym momencie przenosić dwie bronie oraz ograniczoną liczbę granatów. Warto jest mieć przy sobie jedną broń cechującą się dużą siłą rażenia oraz jedną, do której łatwo jest o dodatkową amunicję. Polecam też regularnie korzystać z granatów, bo skrzynki z zapasami odnajduje się dość często.

Jacek "Stranger" Hałas & Elrond (www.gry-online.pl)

Informacje o Spec Ops: The Line - poradnik do gry

Autorzy : Jacek Stranger Hałas, Maciej Elrond Myrcha

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 71, ilustracje: 334 .

Popularne strony w Spec Ops: The Line - poradnik do gry

Spec Ops: The Line - screen - 2013-01-28 - 254921Spec Ops: The Line - screen - 2013-01-28 - 254920Spec Ops: The Line - screen - 2013-01-28 - 254919Spec Ops: The Line - screen - 2013-01-28 - 254918Spec Ops: The Line - screen - 2013-01-28 - 254917Spec Ops: The Line - screen - 2013-01-28 - 254916Spec Ops: The Line - screen - 2013-01-28 - 254915Spec Ops: The Line - screen - 2013-01-28 - 254914Spec Ops: The Line - screen - 2013-01-28 - 254913