Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Botanicula - poradnik do gry

Botanicula - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Etap czwarty - kasztanki | Opis przejścia - Botanicula poradnik Botanicula

Ostatnia aktualizacja: 23 września 2019

Etap czwarty - kasztanki

Lądujemy na gałęzi, na której znajdujemy rozczłonowanego, zielonego ludka - Etap czwarty - kasztanki | Opis przejścia - Botanicula - Botanicula - poradnik do gry

Lądujemy na gałęzi, na której znajdujemy rozczłonowanego, zielonego ludka. Klikamy głowę, a następnie przenosimy ją nad tułów i znów klikamy LPM. Ludek wstaje, opowiada nam swoją historię, po czym otrzymujemy [KARTA nr 36]. Możemy udać się w prawo.

W tej lokacji czeka nas jedynie krótki przerywnik z którego wynika, że duży pająk rozkazał trzem pozostałym dopaść naszą drużynę - Etap czwarty - kasztanki | Opis przejścia - Botanicula - Botanicula - poradnik do gry

W tej lokacji czeka nas jedynie krótki przerywnik z którego wynika, że duży pająk rozkazał trzem pozostałym dopaść naszą drużynę. Gdy [KARTA nr 37] będzie już w naszym posiadaniu uciekamy na górę, a na krzyżówce skręcamy w lewo.

Mamy przed sobą dmuchawiec; gdy klikniemy w jego główkę i przytrzymując LPM zaczniemy machać łodyżką w lewo i prawo, pozbędziemy się latawców - Etap czwarty - kasztanki | Opis przejścia - Botanicula - Botanicula - poradnik do gry

Mamy przed sobą dmuchawiec; gdy klikniemy w jego główkę i przytrzymując LPM zaczniemy machać łodyżką w lewo i prawo, pozbędziemy się latawców. Teraz możemy wziąć wspomnianą zieloną główkę rośliny ze sobą. Gdy to zrobimy, możemy wrócić do krzyżówki, a następnie skręcić do góry, potem w prawo i w dół.

Kierując się we wskazanym kierunku, znajdziemy się w miejscu zilustrowanym powyżej - Etap czwarty - kasztanki | Opis przejścia - Botanicula - Botanicula - poradnik do gry

Kierując się we wskazanym kierunku, znajdziemy się w miejscu zilustrowanym powyżej. Z panelu górnego wybieramy główkę rośliny z wcześniejszej lokacji, a następnie przekazujemy ją stworkowi (LPM). Dzięki temu będzie on nas w stanie przerzucić na gałązkę znajdującą się po prawej stronie, a także [KARTA nr 38] będzie nasza.

W tej lokacji dowiemy się, iż zapłakana mama zgubiła swoje dzieci - Etap czwarty - kasztanki | Opis przejścia - Botanicula - Botanicula - poradnik do gry

W tej lokacji dowiemy się, iż zapłakana mama zgubiła swoje dzieci. Naszym celem na tym etapie stanie się odnalezienie owych trzech kasztanków (czerwone strzałki). Przejdźmy dalej na prawo.

Po kliknięciu zakamuflowanego, wiszącego stworka pozyskamy [KARTA nr 39] do kolekcji - Etap czwarty - kasztanki | Opis przejścia - Botanicula - Botanicula - poradnik do gry

Po kliknięciu zakamuflowanego, wiszącego stworka pozyskamy [KARTA nr 39] do kolekcji. Kliknijmy również kilkakrotnie pszczołę - gdy wyląduje na listku pod ulem, kliknijmy go. Pszczoła zostanie połknięta, a [KARTA nr 40] trafi w nasze posiadanie. Kolejne kroki skierujmy na górę, gdzie po kliknięciu na wiszące owoce zdobędziemy kartę z robaczkiem o długich skrzydłach - [KARTA nr 41]. Następnie odbijmy jedną z dróg w prawo (jest to obojętne którą).

Gdy wyrwiemy wskazane listki, wiewiórka nie będzie miała się gdzie schować, dlatego skoczy do dziupli (czerwona strzałka) - Etap czwarty - kasztanki | Opis przejścia - Botanicula - Botanicula - poradnik do gry

Gdy wyrwiemy wskazane listki, wiewiórka nie będzie miała się gdzie schować, dlatego skoczy do dziupli (czerwona strzałka). Gdy Pan Gałązka zerknie do środka, kliknijmy kilkakrotnie w jego oko - wiewiórka go zaatakuje, jednak dzięki jego poświęceniu zdobędziemy [KARTA nr 42]. Udajmy się na dół.

Mińmy wiszącego, czarnego stwora, aż dojdziemy do ślimaka - Etap czwarty - kasztanki | Opis przejścia - Botanicula - Botanicula - poradnik do gry

Mińmy wiszącego, czarnego stwora, aż dojdziemy do ślimaka. Gdy klikniemy w insekta, upije się on sokiem z listka. Naszym zadaniem będzie wycelowanie w niego kursorem wtedy, gdy znajdzie się nad ślimakiem - wtedy napełni go płynem (czerwona strzałka). Jeśli nie uda się ślimaka wprawić w ruch za pierwszym razem, to spróbujmy jeszcze raz. Zyskamy [KARTA nr 43]. Gdy tego dokonamy, cofnijmy się do czarnego stwora.

Zostało jeszcze 64% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie