Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Star Wars: The Old Republic - poradnik do gry

Star Wars: The Old Republic - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

(L11) Hitting Where it Hurts (2) | Smuggler | Star Wars The Old Republic poradnik Star Wars: The Old Republic

Ostatnia aktualizacja: 16 sierpnia 2019

  1. Speak to Separatist Leader Dareg (Porozmawiaj z dowódcą separatystów, Daregiem)

Po dostaniu się do [7] upewnij się, że masz pełnię zdrowia, a potem porozmawiaj Separatist Leader Daregiem. Niezależnie od twojej odpowiedzi rozmowa i tak zakończy się walką.

Musisz się zmierzyć z ochroniarzami dowódcy (Daregs Bodyguards), jego zastępcą - Morantem - a także z samym Separatist Leader Daregiem [+], którego zostaw na koniec - (L11) Hitting Where it Hurts (2) | Smuggler | Star Wars The Old Republic - Star Wars: The Old Republic - poradnik do gry
  1. Defeat Separatist Leader Dareg (Pokonaj Darega, dowódcę separatystów)
  2. Defeat Morant (Pokonaj Moranta)
  3. Defeat Dareg's Bodyguards (Pokonaj ochroniarzy Darega)

Musisz się zmierzyć z ochroniarzami dowódcy (Dareg's Bodyguards), jego zastępcą - Morantem - a także z samym Separatist Leader Daregiem [+], którego zostaw na koniec. Potyczka nie będzie należała do trudnych, tym bardziej, że pomagał ci będzie twój towarzysz, Corso Riggs.

Po walce jedynym ocalałym będzie Morant - (L11) Hitting Where it Hurts (2) | Smuggler | Star Wars The Old Republic - Star Wars: The Old Republic - poradnik do gry
  1. Speak to Morant (Porozmawiaj z Morantem)

Po walce jedynym ocalałym będzie Morant. Porozmawiaj z nim mając na uwadze, że twoje odpowiedzi będą miały wpływ na twojego towarzysza, jak również mogą ci przynieść punkty do ciemnej lub jasnej strony mocy. Zdecyduj, czy oszczędzić Moranta, czy go zabić.

A - (L11) Hitting Where it Hurts (2) | Smuggler | Star Wars The Old Republic - Star Wars: The Old Republic - poradnik do gry

A

Odpowiedź

Efekt

Punkty / nagrody

1

Stop!

Dalszy etap rozmowy - B

-

2

This feels wrong.

Dalszy etap rozmowy - B

-

3

Orders are orders.

Zabicie Moranta

+100 do ciemnej strony mocy, +15 do przyjaźni Corso Riggsa

B

Odpowiedź

Efekt

Punkty / nagrody

1

So recruit him.

Oszczędzenie Moranta

+100 do jasnej strony mocy

2

Think about this.

Oszczędzenie Moranta

+100 do jasnej strony mocy

3

Fine, you win.

Zabicie Moranta

+100 do ciemnej strony mocy, +15 do przyjaźni Corso Riggsa

  1. Find Syreena (Odnajdź Syreenę)

Po rozmowie z Morantem najlepiej od razu przenieś się do Quick Travel Point (Fort Garnik) lub Quick Travel Point (Avilatan's Rest Cantina), a potem wejdź do magazynu Rendia Freight przez drzwi w [2] (spójrz na pierwszą mapę w opisie misji). Wejdź po schodach w [8], a potem do gabinetu Viidu w [1].

  1. Speak to Syreena (Porozmawiaj z Syreeną)

Złapiesz Syreenę na gorącym uczynku. Przygotuj się na rozmowę z nią, a potem z Corso Riggsem. Miej na uwadze, że twoje odpowiedzi będą miały wpływ na twojego towarzysza, jak również mogą ci przynieść punkty do ciemnej lub jasnej strony mocy. Możesz zabić lub oszczędzić Syreenę, możesz też wyciągnąć od niej dodatkowe pieniądze. Warto dodać, że rozmowa może mieć odrobinę inny przebieg w zależności od płci twojej postaci. Wszystkie możliwości i zależności pokazują tabele pod obrazkiem.

A - (L11) Hitting Where it Hurts (2) | Smuggler | Star Wars The Old Republic - Star Wars: The Old Republic - poradnik do gry

A

Odpowiedź

Efekt

Punkty / nagrody

1

I guess we do.

Oszczędzenie Syreeny

+100 do jasnej strony mocy

2

I want more.

Dalszy etap rozmowy - B

+75 kredytów

3

No need. [Kill her]

Zabicie Syreeny, Dalszy etap rozmowy - D

+100 do ciemnej strony mocy

B

Odpowiedź

Efekt

Punkty / nagrody

1

Don;t mind if I do.

Oszczędzenie Syreeny, Dalszy etap rozmowy - C

-

2

Smart move.

Oszczędzenie Syreeny, Dalszy etap rozmowy - C

-

3

Still not enough. [Kill her]

Zabicie Syreeny, Dalszy etap rozmowy - D

+150 do ciemnej strony mocy

C

Odpowiedź (Kobieta)

Efekt

Punkty / nagrody

1

You're kidding, right?.

Dalszy etap rozmowy - E

-

2

What about Viidu?

Koniec rozmowy

-

3

Who cares what you think?

Koniec rozmowy

-1 do przyjaźni Corso Riggsa

C

Odpowiedź (Mężczyzna)

Efekt

Punkty / nagrody

1

Me neither.

Koniec rozmowy

+15 do przyjaźni Corso Riggsa

2

What about Viidu?

Koniec rozmowy

-

3

Who cares what you think?

Koniec rozmowy

-1 do przyjaźni Corso Riggsa

D

Odpowiedź (Kobieta)

Punkty / nagrody

1

Why not?

-

2

Even if you had to?

-

3

Don't be such a baby.

-1 do przyjaźni Corso Riggsa

D

Odpowiedź (Mężczyzna)

Punkty / nagrody

1

It was justice.

-

2

She knew too much.

-1 do przyjaźni Corso Riggsa

3

Watch your mouth

-30 do przyjaźni Corso Riggsa

E

Odpowiedź

Punkty / nagrody

1

The jury is still out.

-

2

You're so cute.

+15 do przyjaźni Corso Riggsa

3

Good guess.

-1 do przyjaźni Corso Riggsa

Na koniec rozmowy - niezależnie od twoich wyborów - otrzymasz przepustkę pozwalającą opuścić planetę (Shuttle Pass). Zadanie klasowe zostanie wykonane, a ty otrzymasz następne - ostatnie na tej planecie.

Nagrody:

  1. 4545 XP;
  2. 264 kredytów (+75 kredytów, jeśli wziąłeś je od Syreeny);
  3. Rugged Smuggling Jacket, Ammunition Belt (przyjdzie w mailu po kilku godzinach - przedmiot, który można dać towarzyszowi).