Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Star Wars: The Old Republic - poradnik do gry

Star Wars: The Old Republic - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

(L09) Witness Protection | Ord Mantell | Star Wars The Old Republic poradnik Star Wars: The Old Republic

Ostatnia aktualizacja: 16 sierpnia 2019

(L09) Witness Protection

Zadanie bonusowe:

  1. Weaken the Stronghold (Bonus)

Fort Garnik

Zadanie to możesz dostać dopiero po wykonaniu zadania klasowego - Oradam Village (Trooper) / Deadly Delivery (Smuggler) - (L09) Witness Protection | Ord Mantell | Star Wars The Old Republic - Star Wars: The Old Republic - poradnik do gry

Zadanie to możesz dostać dopiero po wykonaniu zadania klasowego - Oradam Village (Trooper) / Deadly Delivery (Smuggler). Porozmawiaj z Milo Phippsem stojącym w [1], aby dostać tę misję. Twoje zadanie będzie dość kontrowersyjne - uwolnienie pirata-mordercy, który może przydać się Republice.

Następnie biegnij do [2], aby pomówić z Lieutenantem Bendickiem - (L09) Witness Protection | Ord Mantell | Star Wars The Old Republic - Star Wars: The Old Republic - poradnik do gry
  1. Speak to Lieutenant Bendick (Porozmawiaj z porucznikiem Bendickiem)

Następnie biegnij do [2], aby pomówić z Lieutenantem Bendickiem. Ten poprosi cię, abyś zabił pirata, który zrobił to samo z jego rodziną. Na decyzję przyjdzie jeszcze czas - na razie skorzystaj z taksówki nieopodal, aby przejechać się do Taxi (Volcano Camp Speeder).

1 - (L09) Witness Protection | Ord Mantell | Star Wars The Old Republic - Star Wars: The Old Republic - poradnik do gry

Mount Avilatan

Jest to najdłuższa misja bonusowa spośród wszystkich na tej (i pozostałych) planecie startowej, gdyż polega na zabiciu aż pięćdziesięciu przeciwników dowolnego rodzaju - (L09) Witness Protection | Ord Mantell | Star Wars The Old Republic - Star Wars: The Old Republic - poradnik do gry
  1. Defeat the Separatist Forces: 0/50 (Pokonaj siły separatystów: 0/50)

Jest to najdłuższa misja bonusowa spośród wszystkich na tej (i pozostałych) planecie startowej, gdyż polega na zabiciu aż pięćdziesięciu przeciwników dowolnego rodzaju. Jednak z drugiej strony, z racji tego, że musisz spenetrować trzy poziomy wielkiej twierdzy separatystów, nie musisz się martwić o brak wrogów. Po uśmierceniu pięćdziesiątego przeciwnika dostaniesz 1090 XP za wykonanie misji bonusowej.

Po drodze do bazy, a także w jej środku, spotkasz wiele różnego rodzaju przeciwników - (L09) Witness Protection | Ord Mantell | Star Wars The Old Republic - Star Wars: The Old Republic - poradnik do gry

Po drodze do bazy, a także w jej środku, spotkasz wiele różnego rodzaju przeciwników. Uważaj przede wszystkim na Separatist Monitor Droids [+], Separatist Commanders [+], Separatist Officers [+] (strzelają szybką serią, a potem rzucają granatami). Wrogowie ci występują na wszystkich trzech poziomach bazy. Skieruj kroki do wejścia do twierdzy separatystów w [3] (Separatist Stronghold), widocznego na poniższym obrazku. Drzwi prowadzące do środka są po lewej.

Przedrzyj się przez sieć korytarzy do wyjścia na odkryty, otoczony lawą plac - (L09) Witness Protection | Ord Mantell | Star Wars The Old Republic - Star Wars: The Old Republic - poradnik do gry

Przedrzyj się przez sieć korytarzy do wyjścia na odkryty, otoczony lawą plac. Tam odnajdź windę w [4], która zabierze cię na drugi poziom bazy (Separatist Stronghold - Level 2). Prócz wymienionych wcześniej wrogów na drugim poziomie zmierzysz się także z nowymi - Separatist Tech Officers (wypuszczają elektryzujące sondy) i Separatist Vanguards [+] (wielcy wrogowie uzbrojeni w ciężką broń i potrafiący odpychać).

Przedrzyj się przez drugi poziom twierdzy do [5] i przejdź przez niezwykle szerokie, zielone pole siłowe - (L09) Witness Protection | Ord Mantell | Star Wars The Old Republic - Star Wars: The Old Republic - poradnik do gry
  1. Find Veem Set (Odnajdź Veem Seta)

Przedrzyj się przez drugi poziom twierdzy do [5] i przejdź przez niezwykle szerokie, zielone pole siłowe

Możesz tu walczyć z przeciwnikami, ale większość z nich możesz również spokojnie ominąć - (L09) Witness Protection | Ord Mantell | Star Wars The Old Republic - Star Wars: The Old Republic - poradnik do gry
  1. Open the Holding Cell (Otwórz celę)

Możesz tu walczyć z przeciwnikami, ale większość z nich możesz również spokojnie ominąć. Tak czy inaczej skieruj kroki do [6] i skorzystaj z panelu po prawej, aby otworzyć celę Veem Seta.

Kiedy to zrobisz, porozmawiaj z piratem - (L09) Witness Protection | Ord Mantell | Star Wars The Old Republic - Star Wars: The Old Republic - poradnik do gry
  1. Speak to Veem Set (Porozmawiaj z Veem Setem)

Kiedy to zrobisz, porozmawiaj z piratem. Niezależnie od twoich odpowiedzi staniesz na końcu przed wyborem - czy wypuścić pirata, czy też go zabić (spójrz do tabel pod obrazkiem po szczegóły). Wiąże się to z punktami do ciemnej lub jasnej strony mocy, ale nie ma wpływu na nagrodę za misję. Podejmij decyzję, aby przejść do ostatniego celu misji.

A - (L09) Witness Protection | Ord Mantell | Star Wars The Old Republic - Star Wars: The Old Republic - poradnik do gry

A

Odpowiedź

Efekt

Punkty / nagrody

1

Go!

Wypuszczenie Veem Seta

+100 do jasnej strony mocy

2

No, you're dead.

Zabicie Veem Seta

+100 do ciemnej strony mocy

A

Odpowiedź

Efekt

Punkty / nagrody

1

No, I was out of line.

Wypuszczenie Veem Seta

+100 do jasnej strony mocy

2

Yes.

Zabicie Veem Seta

+100 do ciemnej strony mocy

  1. Return to Milo Phipps (Powróć do Milo Phippsa)
  2. Return to Lieutenant Bendick (Powróć do porucznika Bendicka)

Przenieś się do Quick Travel Point (Fort Garnik) lub opuść fortecę i dotrzyj do Taxi (Volcano Camp Speeder), aby za jej pomocą dostać się do fortu. W zależności od tego, co zrobiłeś z piratem Veem Setem, będziesz musiał powrócić do jednej z dwóch osób, aby zakończyć to zadanie (spójrz na pierwszą mapę w opisie misji). Jeśli puściłeś pirata wolno, biegnij do Milo Phippsa w [1], jeśli jednak go zabiłeś, udaj się do Lieutenanta Bendicka w [2]. Zadanie zostanie wykonane.

Nagrody:

  1. 2180 XP;
  2. 105 kredytów;
  3. Republic Trooper's Gauntlets / Rugged Smuggling Gloves (zależnie od klasy).