Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Star Wars: The Old Republic - poradnik do gry

Star Wars: The Old Republic - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Legenda (mapy, tekst) | Tython | Star Wars The Old Republic poradnik Star Wars: The Old Republic

Ostatnia aktualizacja: 16 sierpnia 2019

Legenda (mapy, tekst)

Opis każdego zadania został podzielony na kilka mniejszych części. Lista misji podana jest chronologicznie w taki sposób, w jaki je otrzymujesz, ale różnie może być z wykonywaniem (po najlepszą kolejność zajrzyj do działu "Na skróty" jednego z klas). Dodatkowo przy nazwie misji podany jest jej poziom (L) oraz to, czy jest misją typu [HEROIC]. Oto wszystkie informacje, które koniecznie przeczytaj przed rozpoczęciem korzystania z opisu misji.

[nazwy kolejnych miejsc]

Tu następuje opis całej misji. Czasami jest on podzielony na kilka różnych miejsc, które odwiedzisz, a każde z nich ma własną mapę.

Legenda map

  1. [Q] - Quick Travel Points (punkty szybkiej podróży)
  2. [T] - Taxis (taksówki)
  3. [M] - Medical Droids (pomoc lekarska i punkty respawnu)
  4. [.] - skrzynie, które można przeszukiwać
  5. [X], [1], [2], itp. - do zielonych liczb i liter na mapie odnosi się tekst opisu misji.

Oznaczenia w tekście

  1. Kolorem brązowym zostały oznaczone wszelkie postacie. Jeśli to wrogowie, to po ich nazwie może wystąpić jedno z oznaczeń - [+], [*], [#] - pokazujący, jakie wyzwanie stanowi dany przeciwnik (mocny przeciwnik, elitarny, boss). Jeśli go nie ma, oznacza to, że wróg nie stanowi większego wyzwania.
  2. Kolorem zielonym zostały oznaczone litery i cyfry, które odnoszą się do mapy, a także nazwy przedmiotów.
  3. Kolorem niebieskim zostały oznaczone wpisy do encyklopedii.
  4. Kolorem pomarańczowym zostały oznaczone wszelkie elementy podróży (taksówki, punkty szybkiej podróży), nazwy misji i umiejętności.
  5. Pogrubioną czcionką zostały oznaczone ważniejsze miejsca, nagrody w punktach doświadczenia (XP) oraz kredytach.

Dialogi

W opisach misji zostały podane wszystkie dialogi, które mogą mieć jakikolwiek wpływ na mechanikę gry. Podany on został w kolumnie Punkty / nagrody. Kolumna Efekt określa, jaki efekt przyniesie twoja odpowiedź (w tym i ewentualne podanie litery kolejnego dialogu), zaś pod Odpowiedź znalazł się tekst odpowiedzi.

Jeśli jakiegoś dialogu tu nie ma, oznacza to, że nie żadnego znaczenia, jaką odpowiedź wybierzesz (poza oczywiście aspektami związanymi z kreowaniem swojej postaci). Jeśli jakaś odpowiedź nie ma żadnego efektu lub nie przynosi żadnych punktów czy nagród, to w tabeli nie będzie odpowiedniej kolumny.

*

Odpowiedź

Efekt

Punkty / nagrody

numer odpowiedzi

Jedna z trzech lub dwóch odpowiedzi, jakiej może udzielić twoja postać.

Efekt udzielonej odpowiedzi, a jeśli prowadzi ona dalej - podanie litery kolejnego dialogu

+x do jasnej / ciemnej strony mocy,<br>+x / -x do przyjaźni towarzysza,<br>inne nagrody

# - jest to litera wskazująca kolejność dialogu. Niektóre odpowiedzi mogą prowadzić do różnych dialogów.

Zadania bonusowe

Jeśli w tym zadaniu występuje małe zadanie bonusowe, to tu właśnie, przed opisem misji, podana zostanie ich pełna lista. Cele zadań bonusowych są podane razem z celami zadania, z którym misja bonusowa jest powiązana.

Nagrody

Lista nagród XP, kredytów, przedmiotów i wpisów do encyklopedii. Za misję otrzymujesz wszystkie wymienione po przecinku przedmioty. Czasami dostaniesz jeden z dwóch w zależności od klasy, a innym razem będziesz musiał wybrać jeden z kilku przedmiotów (te oddzielone są ukośnikiem - "/"). Jeśli przy nagrodzie jest gwiazdka [*], oznacza to, że jest to przedmiot niezwykłej jakości.