Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Star Wars: The Old Republic - poradnik do gry

Star Wars: The Old Republic - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

(L07) A New Master | Sith Warrior | Star Wars The Old Republic poradnik Star Wars: The Old Republic

Ostatnia aktualizacja: 16 sierpnia 2019

(L07) A New Master

Sith Academy

Zadanie to zaczynasz w [1], w komnatach Overseer Tremela - (L07) A New Master | Sith Warrior | Star Wars The Old Republic - Star Wars: The Old Republic - poradnik do gry
  1. Speak to Darth Baras (Porozmawiaj z Darth Barasem)

Zadanie to zaczynasz w [1], w komnatach Overseer Tremela. Biegnij do hallu i wejdź schodami w [2] do [3], na drugi poziom Akademii Sithów. Tam skieruj kroki wejścia do komnat Dartha Barasa w [4]. Przejdź przez zielone pole siłowe, aby znaleźć się w strefie fabularnej.

Zanim jednak uda ci się z nim porozmawiać, zostaniesz zaczepiony przez grupę czterech młodych akolitów (m - (L07) A New Master | Sith Warrior | Star Wars The Old Republic - Star Wars: The Old Republic - poradnik do gry
  1. Speak to Phyne (Porozmawiaj z Phyne)

Zanim jednak uda ci się z nim porozmawiać, zostaniesz zaczepiony przez grupę czterech młodych akolitów (m.in. Phyne i Teeno). Będą chcieli pokazać swoją wartość. Możesz nasłać ich na swojego rywala - Vemrina, odmówić im lub sprawdzić ich w walce. Spójrz do tabelki pod obrazkiem po szczegóły.

A - (L07) A New Master | Sith Warrior | Star Wars The Old Republic - Star Wars: The Old Republic - poradnik do gry

A

Odpowiedź

Efekt

Punkty / nagrody

1

Consider me nodding.

Zachęcenie akolitów do walki z Vemrinem

+50 do ciemnej strony mocy

2

This isn't how I'll handle it.

Sparring z akolitami, nowe cele misji

-

3

Are you capable?

Sparring z akolitami, nowe cele misji

-

  1. Defeat Phyne (Pokonaj Phyne)
  2. Defeat Teeno (Pokonaj Teeno)
  3. Defeat the Acolytes: 0/2 (Pokonaj Akolitów: 0/2)

Jeśli wybierzesz drugą lub trzecią odpowiedź, staniesz do walki z Phyne, Teeno (ich zostaw na koniec) i dwoma Acolytes. Bez problemu pokonasz całą grupę młodych akolitów.

Po wygranej walce pomów z Phyne, a potem dokonaj ostatecznego wyboru - (L07) A New Master | Sith Warrior | Star Wars The Old Republic - Star Wars: The Old Republic - poradnik do gry
  1. Speak to Phyne (Porozmawiaj z Phyne)

Po wygranej walce pomów z Phyne, a potem dokonaj ostatecznego wyboru. Możesz nasłać akolitów na Vemrina lub to odradzić. Spójrz do tabeli pod obrazkiem po szczegóły.

A - (L07) A New Master | Sith Warrior | Star Wars The Old Republic - Star Wars: The Old Republic - poradnik do gry

A

Odpowiedź

Efekt

Punkty / nagrody

1

Yes. Give it up.

Odradzenie akolitom walki z Vemrinem

+50 do jasnej strony mocy

2

Go ahead. Try killing him.

Zachęcenie akolitów do walki z Vemrinem

+50 do ciemnej strony mocy, +3x Basic Medpac w mailu

3

Vemrin's nothing.

Zachęcenie akolitów do walki z Vemrinem

+3x Basic Medpac w mailu

  1. Speak to Darth Baras (Porozmawiaj z Darth Barasem)

Wejdź do pokoju Dartha Barasa w [5]. Rozmowa z nim i Vemrinem rozpocznie się automatycznie. Twój kolejny mistrz ma dla ciebie pierwsze zadanie polegające na zabiciu poprzedniego mistrza - Overseer Tremela. Dostaniesz także wpis do encyklopedii - Persons of Note: Darth Baras (Warrior) - warty 390 XP. Możesz również uzyskać punkty do ciemnej lub dobrej strony. Spójrz pod obrazek po szczegóły.

A - (L07) A New Master | Sith Warrior | Star Wars The Old Republic - Star Wars: The Old Republic - poradnik do gry

A

Odpowiedź

Punkty / nagrody

1

Of course.

-

2

If I have to.

+50 do jasnej strony mocy

3

My dream come true.

+50 do ciemnej strony mocy

  1. Speak to Overseer Tremel (Porozmawiaj z Overseer Tremelem)

Wracaj na dół (nie musisz używać schodów - po prostu zeskocz na pierwszy poziom) i udaj się do komnat Overseera Tremela w [1]. Twój były mistrz siedzi za biurkiem. Zanim rozpoczniesz z nim rozmowę (która niezależnie od twojej odpowiedzi zakończy się walką), odpocznij, przygotuj na wszelki wypadek Medpaki i włącz umiejętności wspomagające.

Overseer Tremel [*] to całkiem wymagający przeciwnik, dlatego jeśli się nie przygotujesz, możesz przegrać walkę - (L07) A New Master | Sith Warrior | Star Wars The Old Republic - Star Wars: The Old Republic - poradnik do gry
  1. Defeat Overseer Tremel (Pokonaj Overseer Tremela)

Overseer Tremel [*] to całkiem wymagający przeciwnik, dlatego jeśli się nie przygotujesz, możesz przegrać walkę. Bądź czujny i korzystaj z najmocniejszych umiejętności.

Po walce porozmawiaj z klęczącym Overseer Tremelem - (L07) A New Master | Sith Warrior | Star Wars The Old Republic - Star Wars: The Old Republic - poradnik do gry
  1. Speak to Overseer Tremel (Porozmawiaj z Overseer Tremelem)

Po walce porozmawiaj z klęczącym Overseer Tremelem. Będziesz miał kilka możliwości rozegrania tego zadania - możesz oszczędzić swojego byłego mistrza lub zabić. Spójrz do tabel pod obrazkiem po szczegóły.

A - (L07) A New Master | Sith Warrior | Star Wars The Old Republic - Star Wars: The Old Republic - poradnik do gry

A

Odpowiedź

Efekt

Punkty / nagrody

1

You fought well. [Kill Tremel]

Zabicie Overseer Tremela

+50 do ciemnej strony mocy

2

I just need your hand.

Dalszy etap rozmowy - B

-

3

You sicken me. [Kill Tremel]

Zabicie Overseer Tremela

+150 do ciemnej strony mocy

B

Odpowiedź

Efekt

Punkty / nagrody

1

I'm saving you.

Oszczędzenie Tremela

+150 do jasnej strony mocy, +3x Basic Medpac w mailu

2

Your choice.

Oszczędzenie Tremela

+100 do jasnej strony mocy, +3x Basic Medpac w mailu

3

Okay, then die. [Kill Tremel]

Zabicie Overseer Tremela

+100 do ciemnej strony mocy

  1. Return to Darth Baras (Powróć do Dartha Barasa)

Niezależnie od wybranej opcji w twoim ekwipunku znajdzie się ręka byłego mistrza (Overseer Tremel's Hand), z którą wracaj do Dartha Barasa w [5]. Wykonasz to zadanie i otrzymasz następne.

1 - (L07) A New Master | Sith Warrior | Star Wars The Old Republic - Star Wars: The Old Republic - poradnik do gry

Nagrody:

  1. 2435 XP;
  2. 213 kredytów;
  3. Medium Credit Box, Tremel's Ring (przedmiot zwiększający przywiązanie towarzysza), +3x Basic Medpac (przyjdą w mailu po kilku godzinach, jeśli oszczędziłeś Tremela), +3x Basic Medpac w mailu (przyjdą w mailu po kilku godzinach, jeśli nasłałeś akolitów na Vemrina).