Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Star Wars: The Old Republic - poradnik do gry

Star Wars: The Old Republic - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

(L11) The Final Trial (2) | Sith Warrior | Star Wars The Old Republic poradnik Star Wars: The Old Republic

Ostatnia aktualizacja: 16 sierpnia 2019

  1. Defeat Ancient Droids: 0/8 (Pokonaj starożytne droidy: 0/8)

Musisz dostać się do [13], lecz na drodze staną ci droidy - słabsze Ancient Droid Sentries i nieco bardziej wymagające Ancient Droid Watchers [+]. Po zniszczeniu pierwszego droida otrzymasz bonusową misję, a po zniszczeniu kolejnych ośmiu ją wykonasz i otrzymasz 1625 XP. Uważaj szczególnie na salę w [12], gdyż jest tam kilka silniejszych droidów.

Przedarłszy się przez droidy i salę w [12] wejdziesz w końcu do [13] - (L11) The Final Trial (2) | Sith Warrior | Star Wars The Old Republic - Star Wars: The Old Republic - poradnik do gry
  1. Enter the Reliquary (Wejdź do relikwiarza)

Przedarłszy się przez droidy i salę w [12] wejdziesz w końcu do [13]. Obejrzysz animację i otrzymasz nareszcie upragniony miecz świetlny (Ancient Lightsaber*), modyfikację do broni (Might Mod 1*), a także wpis do encyklopedii - Lore: Sith Weapons - warty 495 XP. To wszystko dostaniesz w postaci automatycznie wykonanego zadania A Fitting Weapon.

To jednak nie koniec zmagań - (L11) The Final Trial (2) | Sith Warrior | Star Wars The Old Republic - Star Wars: The Old Republic - poradnik do gry
  1. Defeat the Entombed Warriors (Pokonaj Entombed Warriors)

To jednak nie koniec zmagań. Szybko uzbrój swoją postać w nową broń. Z okolicznych trumien zaczną wychodzić Entombed Guardians - możesz oczywiście uciekać do wyjścia, lecz lepiej stanąć przed schodami i po kolei zabijać wrogów. Zabicie wszystkich ośmiu zaowocuje wykonaniem bonusowego zadania i otrzymaniem 1625 XP. Na miejsce zabitych Entombed Guardians pojawiać się będą co prawda nowi, ale jednocześnie nie będziesz walczył z więcej niż trzema przeciwnikami.

Pozostaje ci wyjść z komnat - (L11) The Final Trial (2) | Sith Warrior | Star Wars The Old Republic - Star Wars: The Old Republic - poradnik do gry
  1. Exit the Forbidden Cavern (Wyjdź z zakazanej jaskini)

Pozostaje ci wyjść z komnat. Już nikt nie będzie stał ci na drodze, a jeśli nie masz już nic do zrobienia w grobowcu, przenieś się do Quick Travel Point (Sith Academy). Jednak jeszcze nie wchodź do Akademii Sithów.

  1. Activate the Lore Object to Learn about Modification (Zbadaj obiekt wiedzy, by nauczyć się modyfikacji przedmiotów)

Zamiast tego odnajdź w [14] stację służącą do modyfikowania przedmiotów. Przeczytaj tabliczkę obok niej, co da ci wpis do encyklopedii - Game Rules: Item Modifications - warty 45 XP, a także modyfikację do broni i 885 XP. Zdobyte właśnie Fortitude Enhancement 2*, a także Might Mod 1*, możesz włożyć do miecza świetlnego korzystając właśnie z tej stacji. Zrób to, aby uczynić swoją broń jeszcze silniejszą.

Wejdź do Akademii Sithów przez wrota w [5], a po znalezieniu się w [4] użyj schodów w [15], by wejść na górę - (L11) The Final Trial (2) | Sith Warrior | Star Wars The Old Republic - Star Wars: The Old Republic - poradnik do gry
  1. Return to Darth Baras (Powróć do Dartha Barasa)
  2. Talk to Eskella (Porozmawiaj z Eskellą)

Wejdź do Akademii Sithów przez wrota w [5], a po znalezieniu się w [4] użyj schodów w [15], by wejść na górę. Następnie skieruj się do komnat Dartha Barasa w [1]. Po przejściu przez zielone pole siłowe na drodze stanie ci córka Overseera Tremela - Eskella. Rozmowa będzie miała różny przebieg w zależności od tego, czy zabiłeś jej ojca, czy nie. Jeśli to zrobiłeś, nie unikniesz walki, jeśli jednak oszczędziłeś Overseer Tremela, spójrz do tabel pod obrazkiem, aby zobaczyć, jakie masz możliwości.

A - (L11) The Final Trial (2) | Sith Warrior | Star Wars The Old Republic - Star Wars: The Old Republic - poradnik do gry

A

Odpowiedź (Tremel żyje)

Efekt

1

Be more specific

Dalszy etap rozmowy - B

2

He's not dead

Dalszy etap rozmowy - C

3

Listening to rumors, Eskella?

Walka z Eskellą

B

Odpowiedź (Tremel żyje)

Efekt

1

Your father is alive.

Dalszy etap rozmowy - C

2

Maybe. [Show Tremel's ring]

Walka z Eskellą

3

Stay out of my affairs.

Walka z Eskellą

C

Odpowiedź (Tremel żyje)

Efekt

Punkty / nagrody

1

If you must.

Pozwolenie Eskelli na zabicie ojca

+50 punktów jasnej strony

2

Spare him.

Poradzenie, by Eskella nie zabijała ojca

+50 punktów jasnej strony

3

I don't think so.

Walka z Eskellą

-

  1. Defeat Eskella (Pokonaj Eskellę)
  2. Defeat the Acolytes: 0/2 (Pokonaj akolitów: 0/2)

Jeśli zabiłeś ojca Eskelli, to nie uda ci się uniknąć walki z Eskellą i dwoma Akolitami. Jednak ta potyczka nie należy do trudnych - wykończ Akolitów atakiem obszarowym, a potem skup się na walce z Eskellą [+].

Nareszcie możesz porozmawiać z Darthem Barasem w [1] - (L11) The Final Trial (2) | Sith Warrior | Star Wars The Old Republic - Star Wars: The Old Republic - poradnik do gry
  1. Return to Darth Baras (Powróć do Dartha Barasa)

Nareszcie możesz porozmawiać z Darthem Barasem w [1]. Zrób to mając na uwadze, że twoje odpowiedzi będą miały wpływ na Vette - spójrz do poniższych tabel po szczegóły.

A

Odpowiedź

Punkty / nagrody

1

Of course he did.

+15 do przyjaźni Vette

2

I tried to spare him.

-

3

The fool is worm food.

-1 do przyjaźni Vette

B

Odpowiedź

Punkty / nagrody

1

Command me, my lord.

-1 do przyjaźni Vette

2

I rush to your service.

-1 do przyjaźni Vette

3

It's about time.

+15 do przyjaźni Vette

C

Odpowiedź

Punkty / nagrody

1

Yes, master.

-1 do przyjaźni Vette

2

I'm glad to get off Korriban.

-

3

My regards to the Dark Lord.

+15 do przyjaźni Vette

Nagrody:

  1. 5840 XP;
  2. 330 kredytów;
  3. Vette Customization 1 / Vette Customization 2 / Vette Customization 3 (do wyboru);
  4. Wpis do encyklopedii i tytuł - Achievements - Titles: Apprentice - 450 XP.