Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Star Wars: The Old Republic - poradnik do gry

Star Wars: The Old Republic - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

(L08) Sith Arithmetic | Sith Warrior | Star Wars The Old Republic poradnik Star Wars: The Old Republic

Ostatnia aktualizacja: 16 sierpnia 2019

(L08) Sith Arithmetic

Sith Academy / Sacred Ruins / Tomb of Tulak Hord

Misję zaczynasz w komnatach Dartha Barasa w [1] - (L08) Sith Arithmetic | Sith Warrior | Star Wars The Old Republic - Star Wars: The Old Republic - poradnik do gry
  1. Retrieve the Antechamber's Shard (Zdobądź odłamki z przedsionka)

Misję zaczynasz w komnatach Dartha Barasa w [1]. Wyjdź z nich i zeskocz przez balustradę na niższy poziom hallu, a potem skieruj się do wyjścia z Akademii Sithów w [2]. Następnie z [3] udaj się do [4] - do wejścia do Tomb of Tulak Hord - The Antechamber.

W środku będą atakować cię zbiegli niewolnicy, ale nie stanowią oni większego zagrożenia -uważaj za to na Reprogrammed Droids [+] - (L08) Sith Arithmetic | Sith Warrior | Star Wars The Old Republic - Star Wars: The Old Republic - poradnik do gry

W środku będą atakować cię zbiegli niewolnicy, ale nie stanowią oni większego zagrożenia -uważaj za to na Reprogrammed Droids [+]. Kieruj się na południe grobowca, a potem skręć w prawo i zmierzaj do sali w [5]. Kręcą się po niej Shylack Howlers [+] - nie walcz ze wszystkimi jednocześnie, a obędzie się bez problemów. Następnie przeszukaj sarkofag po prawej w [5] i zabierz leżące na nim odłamki (Antechamber Shard).

Idź do wyjścia z grobowca w [6] - (L08) Sith Arithmetic | Sith Warrior | Star Wars The Old Republic - Star Wars: The Old Republic - poradnik do gry
  1. Retrieve the Machine Vault's Shard (Zdobądź odłamki z komnaty maszyny)

Idź do wyjścia z grobowca w [6]. Znajdziesz się w Tomb of Tulak Hord - Ruined Atrium - wielkim, zniszczonym placu. Tu także na drodze staną ci niewolnicy, a także Reprogrammed Guard Droids [+]. Postaraj się ominąć środek atrium, gdyż jest tam boss. Biegnij w prawo, kierując się strzałkami, do wejścia w [7] do Tomb of Tulak Hord - The Machine Vault.

Biegnij do [8] - prosto do większej sali, a potem skręć w prawo - (L08) Sith Arithmetic | Sith Warrior | Star Wars The Old Republic - Star Wars: The Old Republic - poradnik do gry

Biegnij do [8] - prosto do większej sali, a potem skręć w prawo. Droga ta zaprowadzi cię do sali z odłamkiem, choć możliwe, że będziesz musiał wpierw uporać się z kilkoma Shylack Shriekers [+], które latają w tym pomieszczeniu. Jeśli nic nie stoi ci na drodze, przeszukaj ołtarz po prawej i zabierz odłamki (Machine Vault Shard).

Wybiegnij z grobowca i omijając środek udaj się w lewo, do [9] - (L08) Sith Arithmetic | Sith Warrior | Star Wars The Old Republic - Star Wars: The Old Republic - poradnik do gry
  1. Retrieve the Archives' Shard (Zdobądź odłamki z archiwum)

Wybiegnij z grobowca i omijając środek udaj się w lewo, do [9]. Znajdują się tam wrota do Tomb of Tulak Hord - The Archives, z których skorzystaj.

Trzymaj się lewej ściany przedzierając się przez zastępy niewolników i kilku Reprogrammed Guard Droids [+] - (L08) Sith Arithmetic | Sith Warrior | Star Wars The Old Republic - Star Wars: The Old Republic - poradnik do gry

Trzymaj się lewej ściany przedzierając się przez zastępy niewolników i kilku Reprogrammed Guard Droids [+]. Skieruj się do Sali w [10], a tam pokonaj kilka grup K'lor'slugów różnego rodzaju. Przeszukaj skrzynię po prawej, a potem zabierz odłamki (Archives Shard) z ołtarza po lewej, w [10].

Jeśli nie masz już żadnych innych zadań do wykonania w tym rejonie, to wracaj na piechotę do Akademii Sithów lub przenieś się do Quick Travel Point (Sith Academy) - (L08) Sith Arithmetic | Sith Warrior | Star Wars The Old Republic - Star Wars: The Old Republic - poradnik do gry
  1. Return to Darth Baras (Powróć do Dartha Barasa)

Jeśli nie masz już żadnych innych zadań do wykonania w tym rejonie, to wracaj na piechotę do Akademii Sithów lub przenieś się do Quick Travel Point (Sith Academy). Wejdź do środka przez wrota w [3], a potem po schodach w [11] na górę. Biegnij do komnat Dartha Barasa w [1].

Zaraz po wejściu do strefy fabularnej drogę zagrodzi ci Klemral z kilkoma Akolitami - (L08) Sith Arithmetic | Sith Warrior | Star Wars The Old Republic - Star Wars: The Old Republic - poradnik do gry
  1. Defeat Klemral (Pokonaj Klemrala)
  2. Defeat the Acolytes (Pokonaj akolitów)

Zaraz po wejściu do strefy fabularnej drogę zagrodzi ci Klemral z kilkoma Akolitami. Niezależnie od twojej odpowiedzi rozmowa zakończy się walką, choć będzie to banalna potyczka.

Po wygraniu walki będziesz musiał porozmawiać z Klemralem - (L08) Sith Arithmetic | Sith Warrior | Star Wars The Old Republic - Star Wars: The Old Republic - poradnik do gry
  1. Speak to Klemral (Porozmawiaj z Klemralem)

Po wygraniu walki będziesz musiał porozmawiać z Klemralem. Masz kilka opcji - możesz go zabić, zignorować lub oddać mu odłamki (spójrz do tabeli pod obrazkiem po szczegóły). Miej jednak na uwadze, że oddanie odłamków będzie się równało konieczności zdobycia ich ponownie!

A - (L08) Sith Arithmetic | Sith Warrior | Star Wars The Old Republic - Star Wars: The Old Republic - poradnik do gry

A

Odpowiedź

Efekt

Punkty / nagrody

1

I'll handle that. [Kill him]

Zabicie Klemrala

+100 do ciemnej strony mocy

2

You could run.

Dalszy etap rozmowy - B

-

3

Take mine. [Give shards]

Dalszy etap rozmowy - C

+50 do jasnej strony mocy

B

Odpowiedź

Efekt

Punkty / nagrody

1

Go back to the tomb.

Zignorowanie Klemrala

-

2

Take mine. [Give shards]

Dalszy etap rozmowy - C

+50 do jasnej strony mocy

3

I'll handle that. [Kill him]

Zabicie Klemrala

+100 do ciemnej strony mocy

C

Odpowiedź

Efekt

Punkty / nagrody

1

You'll owe me.

Oddanie odłamków

-

2

It's a gift. Between friends.

Oddanie odłamków jako prezent

+50 do jasnej strony mocy

3

Pay me.

Sprzedanie odłamków

+330 kredytów (razem)

  1. Retrieve the Antechamber's Shard (Zdobądź odłamki z przedsionka)
  2. Retrieve the Machine Vault's Shard (Zdobądź odłamki z komnaty maszyny)
  3. Retrieve the Archives' Shard (Zdobądź odłamki z archiwum)

Jeśli postanowiłeś oddać odłamki, będziesz musiał znów wybrać się do grobowców i je zdobyć (Antechamber Shard, Machine Vault Shard i Archives Shard). Dopiero wtedy powróć do Dartha Barasa.

  1. Return to Darth Baras (Powróć do Dartha Barasa)

Jeśli masz w posiadaniu odłamki, możesz wreszcie porozmawiać z Darthem Barasem w [1], zakończyć to zadanie i otrzymać kolejne. Jeśli oszczędziłeś Klemrala, będziesz miał możliwość odpowiedzi (punkty do jednej ze stron mocy).

A

Odpowiedź

Efekt

Punkty / nagrody

1

He deserves to be here.

Oszczędzenie Klemrala

+50 do jasnej strony mocy

2

His training should end.

Oszczędzenie Klemrala

-

3

Kill him.

Zabicie Klemrala

+50 do ciemnej strony mocy

1 - (L08) Sith Arithmetic | Sith Warrior | Star Wars The Old Republic - Star Wars: The Old Republic - poradnik do gry

Nagrody:

  1. 3530 XP;
  2. 225 kredytów (+210 kredytów, jeśli sprzedałeś odłamki);
  3. Warrior's Vest.