Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Star Wars: The Old Republic - poradnik do gry

Star Wars: The Old Republic - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

(L04) The Plight of Acolyte | Sith Inquistor | Star Wars The Old Republic poradnik Star Wars: The Old Republic

Ostatnia aktualizacja: 16 sierpnia 2019

(L04) The Plight of Acolyte

Sith Academy

To zadanie rozpoczynasz świeżo po rozmowie z Overseer Harkunem - (L04) The Plight of Acolyte | Sith Inquistor | Star Wars The Old Republic - Star Wars: The Old Republic - poradnik do gry
  1. Speak to Inquisitor Zyn (Porozmawiaj z Inkwizytorem Zynem)

To zadanie rozpoczynasz świeżo po rozmowie z Overseer Harkunem. Będziesz musiał przeprowadzić przesłuchanie jednego więźnia. Ruszaj z komnat Harkuna w [1] do komnaty przesłuchań w [2].

Na miejscu pomów z chodzącym na końcu sali Inquisitorem Zynem - (L04) The Plight of Acolyte | Sith Inquistor | Star Wars The Old Republic - Star Wars: The Old Republic - poradnik do gry

Na miejscu pomów z chodzącym na końcu sali Inquisitorem Zynem. Ten powie ci, abyś przesłuchał więźnia, który leży tuż obok.

Rozmowa będzie tym dłuższa, im mniej cierpienia chcesz zadać Alifowi poprzez tortury - (L04) The Plight of Acolyte | Sith Inquistor | Star Wars The Old Republic - Star Wars: The Old Republic - poradnik do gry
  1. Interrogate Alif (Przesłuchaj Alifa)

Rozmowa będzie tym dłuższa, im mniej cierpienia chcesz zadać Alifowi poprzez tortury. Możesz zdobyć do 100 punktów ciemnej strony, choć da się przeprowadzić rozmowę i bez tego - spójrz do tabel pod obrazkiem po szczegóły.

A - (L04) The Plight of Acolyte | Sith Inquistor | Star Wars The Old Republic - Star Wars: The Old Republic - poradnik do gry

A

Odpowiedź

Efekt

Punkty / nagrody

1

I'm your friend.

Dalszy etap rozmowy - B

-

2

Don't resist.

Dalszy etap rozmowy - C

-

3

Shriek in pain! [Shock Him]

Dalszy etap rozmowy - D

+50 do ciemnej strony mocy

B

Odpowiedź

Efekt

Punkty / nagrody

1

I'm your only out.

Dalszy etap rozmowy - E

-

2

Don't do this.

Dalszy etap rozmowy - C

-

3

So suffer. [Torture Alif]

Dalszy etap rozmowy - D

+50 do ciemnej strony mocy

C

Odpowiedź

Efekt

Punkty / nagrody

1

Do the right thing.

Dalszy etap rozmowy - E

-

2

Work with me.

Dalszy etap rozmowy - E

-

3

This might sting. [Shock him]

Dalszy etap rozmowy - D

+50 do ciemnej strony mocy

D

Odpowiedź

Efekt

Punkty / nagrody

1

Give me what I want.

Dalszy etap rozmowy - I

-

2

Sing.

Dalszy etap rozmowy - K

-

3

Clarify, please. [Shock him]

Koniec rozmowy

+50 do ciemnej strony mocy

E

Odpowiedź

Efekt

Punkty / nagrody

1

I don't believe you.

Dalszy etap rozmowy - F

-

2

I'm on your side.

Dalszy etap rozmowy - G

-

3

Pain it is. [Shock him]

Dalszy etap rozmowy - D

+50 do ciemnej strony mocy

F

Odpowiedź

Efekt

Punkty / nagrody

1

No he won't.

Dalszy etap rozmowy - G

-

2

Don't do this to yourself.

Dalszy etap rozmowy - G

-

3

Okay. [Torture]

Dalszy etap rozmowy - D

+50 do ciemnej strony mocy

G

Odpowiedź

Efekt

Punkty / nagrody

1

I don't believe in it.

Dalszy etap rozmowy - H

-

2

I'm warning you.

Dalszy etap rozmowy - H

-

3

Smart idea. [Shock him]

Koniec rozmowy

+50 do ciemnej strony mocy

H

Odpowiedź

Efekt

Punkty / nagrody

1

You have my word.

Koniec rozmowy

-

2

Oh, all right.

Koniec rozmowy

-

3

No way. [Shock him]

Dalszy etap rozmowy - D

+50 do ciemnej strony mocy

I

Odpowiedź

Efekt

Punkty / nagrody

1

Really?

Dalszy etap rozmowy - J

-

2

Tell me more.

Dalszy etap rozmowy - J

-

3

How dare you. [Torture]

Koniec rozmowy

+50 do ciemnej strony mocy

J

Odpowiedź

Efekt

Punkty / nagrody

1

Relax.

Koniec rozmowy

-

2

It's no use struggling.

Koniec rozmowy

-

3

I'm done playing! [Torture]

Koniec rozmowy

+50 do ciemnej strony mocy

K

Odpowiedź

Efekt

Punkty / nagrody

1

Just kidding.

Dalszy etap rozmowy - I

-

2

Something happy.

Dalszy etap rozmowy - L

-

3

Squel! [Torture]

Koniec rozmowy

+50 do ciemnej strony mocy

L

Odpowiedź

Efekt

Punkty / nagrody

1

The killer's name, first.

Dalszy etap rozmowy - I

-

2

Was it so hard?

Dalszy etap rozmowy - I

-

3

Louder! [Torture]

Koniec rozmowy

+50 do ciemnej strony mocy

  1. Speak to Inquisitor Zyn (Porozmawiaj z Inkwizytorem Zynem)

Po przesłuchaniu powróć do Inquisitora Zyna i porozmawiaj z nim. W rozmowie będziesz mógł zdobyć punkty do ciemnej lub jasnej strony mocy - spójrz do tabel po szczegóły. Możesz przekonać inkwizytora, aby zapewnił ochronę Alifowi lub nie przejmować się tym.

A

Odpowiedź

Efekt

Punkty / nagrody

1

Done so soon?

Brak ochrony

-

2

What are you going to do?

Dalszy etap rozmowy - B

-

3

What about Alif?

Dalszy etap rozmowy - C

+50 do jasnej strony mocy

B

Odpowiedź

Efekt

1

You call yourself Sith?

Dalszy etap rozmowy - C

2

Protect him.

Dalszy etap rozmowy - C

3

Okay, I understand.

Brak ochrony

C

Odpowiedź

Efekt

1

You're weak.

Dalszy etap rozmowy - D

2

But he'll die.

Dalszy etap rozmowy - D

3

I suppose.

Brak ochrony

D

Odpowiedź

Efekt

1

I don't believe that.

Dalszy etap rozmowy - E

2

You're coward.

Dalszy etap rozmowy - E

3

Protect him or else.

Brak ochrony

E

Odpowiedź

Efekt

Punkty / nagrody

1

Oh, all right.

Zapewnienie ochrony

-

2

Isn't there anything else?

Zapewnienie dodatkowej ochrony

+50 do jasnej strony mocy

3

As long as he's safe.

Zapewnienie ochrony

-

  1. Speak to Overseer Harkun (Porozmawiaj z Overseer Harkunem)

Pozostanie ci tylko powrót do komnat Overseera Harkuna w [1] i ocena twoich wyników. Po otrzymaniu następnego zadania głównego wyjdź z Akademii Sithów przez wrota w [3].

1 - (L04) The Plight of Acolyte | Sith Inquistor | Star Wars The Old Republic - Star Wars: The Old Republic - poradnik do gry

Nagrody:

  1. 1020 XP;
  2. 70 kredytów (+17 kredytów w mailu po kilku godzinach, jeśli zapewniłeś ochronę Alifowi).