Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic Clash of Heroes - poradnik do gry

Might & Magic Clash of Heroes - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Sheogh (1) | Opis przejścia poradnik Might & Magic Clash of Heroes

Sheogh

Więzień Sheogh

1 - Sheogh (1) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry
Po rozpoczęciu misji zbierz stojące z lewej strony złoto [1], a następnie udaj się do lokacji na północnym-wschodzie [M4 - Sheogh (1) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

Po rozpoczęciu misji zbierz stojące z lewej strony złoto [1], a następnie udaj się do lokacji na północnym-wschodzie [M4.2] [2].

2 - Sheogh (1) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry
Gdy krótka scenka dobiegnie końca, do twojej armii przyłączą się trzy pierwsze jednostki: Rogaty demon, Imp oraz Piekielny ogar [1], a chwilę później rozpocznie się pierwsze starcie z demonami (LVL 5) [M4 - Sheogh (1) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

Gdy krótka scenka dobiegnie końca, do twojej armii przyłączą się trzy pierwsze jednostki: Rogaty demon, Imp oraz Piekielny ogar [1], a chwilę później rozpocznie się pierwsze starcie z demonami (LVL 5) [M4.2] [2].

3 - Sheogh (1) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry
Twoim celem są trzy działa znajdujące się po drugiej stronie rzeki lawy [1] - Sheogh (1) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

Twoim celem są trzy działa znajdujące się po drugiej stronie rzeki lawy [1]. Aby do nich dotrzeć twoje jednostki musza przebiec po poruszających się na boki platformach [2]. Staraj się przewidywać ich przyszłą pozycję i zgrać ją z Licznikiem Szarży jednostek. Wystarczy jedno słabe uderzenie, a działo zostanie zniszczone.

4 - Sheogh (1) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry
Gdy walka dobiegnie końca, Aidan wróci do pierwszej lokacji [M4 - Sheogh (1) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

Gdy walka dobiegnie końca, Aidan wróci do pierwszej lokacji [M4.1], gdzie zostanie zaatakowany przez kolejnych wrogów (LVL 3) [1]. Pokonaj ich, a następnie udaj się na południowy-zachód. Znajdziesz tam leże Zmor [2].

Tańczący z demonami

5 - Sheogh (1) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry
Kup kilka tych potężnych rumaków, a następnie idź na północ - Sheogh (1) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

Kup kilka tych potężnych rumaków, a następnie idź na północ. Spotkasz tam Jezebeth (LVL 3) [1]. Jak ją pokonasz, przyłączy się do twojej drużyny, a twoja armia powiększy się o jednostkę Sukkuba [2].

Karczma Pod Wrzeszczącą Harpią

6 - Sheogh (1) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry
Zabierz teraz rubiny leżące z prawej [1] i zaatakuj demony (LVL 4) strzegące karczmy na północy [2] - Sheogh (1) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

Zabierz teraz rubiny leżące z prawej [1] i zaatakuj demony (LVL 4) strzegące karczmy na północy [2].

7 - Sheogh (1) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry
Gdy je pokonasz, udaj się do jaskini na zachodzie [M4 - Sheogh (1) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

Gdy je pokonasz, udaj się do jaskini na zachodzie [M4.4] [1]. W środku znajdziesz rubiny, złoto, leżę Władcy Otchłani oraz pierwszy artefakt - Tarczę Gniewu [2].

Będzie tam również stał mężczyzna zadający bitewne zagadki - Sheogh (1) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

Będzie tam również stał mężczyzna zadający bitewne zagadki. Po rozpoczęciu pierwszej z nich, postępuj zgodnie z instrukcją. Szare Piekielne Ogary stojące pod czerwonym Sukkubem przenieś na środek, tak aby utworzyć symetryczny prostokąt. Gdy skończysz, usuń Piekielnego Ogara otoczonego przez Impy.

8 - Sheogh (1) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry
Zdobyte w ten sposób ruchy wykorzystaj na przesunięcie czerwonych Rogatych Demonów pod czerwonego Sukkuba [1], a następnie stwórz Atakująca Formację z szarego Sukkuba [2] - Sheogh (1) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

Zdobyte w ten sposób ruchy wykorzystaj na przesunięcie czerwonych Rogatych Demonów pod czerwonego Sukkuba [1], a następnie stwórz Atakująca Formację z szarego Sukkuba [2]. Rozwiążesz w ten sposób pierwszą zagadkę.

Druga jest nieco trudniejsza - Sheogh (1) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

Druga jest nieco trudniejsza. Na początku zlikwiduj czerwonego Rogatego Demona po prawej. Stoi na wysokości czerwonego Zmory. Uzyskasz w ten sposób wiele dodatkowych ruchów.

Musisz teraz usunąć kolejnego czerwonego Rogatego Demona - Sheogh (1) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

Musisz teraz usunąć kolejnego czerwonego Rogatego Demona. Tym razem tego, który stoi przed szarą Zmorą. W kolumnie pojawi się wolne miejsce, gdzie będziesz mógł ustawić różową jednostkę Piekielnego Ogara. Gdy powstanie Atakująca Formacja, wojska się przemieszczą.

Dwa ostatnie czerwone Rogate Demony, ustaw pod czerwoną Zmorą, a szarą Zmorę przesuń na środek pola bitwy - Sheogh (1) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

Dwa ostatnie czerwone Rogate Demony, ustaw pod czerwoną Zmorą, a szarą Zmorę przesuń na środek pola bitwy.

Wystarczy, że umieścisz pod nim dwa szare Impy, a zakończysz starcie - Sheogh (1) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

Wystarczy, że umieścisz pod nim dwa szare Impy, a zakończysz starcie.

9 - Sheogh (1) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry
W nagrodę za rozwiązanie zagadek otrzymasz surowce, dwa artefakty (Cierniowy Bicz i Okryc Magmy) [1] oraz cenne punkty doświadczenia, które ułatwią ci walkę z demonem czekającym w karczmie [2] - Sheogh (1) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

W nagrodę za rozwiązanie zagadek otrzymasz surowce, dwa artefakty (Cierniowy Bicz i Okryc Magmy) [1] oraz cenne punkty doświadczenia, które ułatwią ci walkę z demonem czekającym w karczmie [2]. Jeśli nadal będziesz miał z nim problemy, możesz też wykonać kilka zadań pobocznych, opisanych w innej części poradnika.

Pojedynek z Lorkishem (LVL 5) nie należy do najłatwiejszych - Sheogh (1) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

Pojedynek z Lorkishem (LVL 5) nie należy do najłatwiejszych. Twój przeciwnik przez całą walkę porusza się w losowych kierunkach oraz rzuca pochodniami zadającymi 20 obrażeń na obszarze 6 pól. W walce pomagają mu również pojawiające się co chwilę Piekielne Ogary, które musisz blokować własnymi atakującymi formacjami. Staraj się przede wszystkim bronić przed psami, a w drugiej kolejności celować w Lorkisha. Trafienie w bossa jest piekielnie trudne, ale po pewnym czasie powinno ci się udać. Możesz też tworzyć czasami kilka mocniejszych Murów i atakować przeciwnika przy pomocy Zaklęcia.