Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic Clash of Heroes - poradnik do gry

Might & Magic Clash of Heroes - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Irollan (2) | Opis przejścia poradnik Might & Magic Clash of Heroes

Zasadzka Anwen

1 - Irollan (2) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry
Gdy walka dobiegnie końca, udaj się na południe i wejdź do wydrążonego pnia drzewa, klikając bohatera LPM [1] - Irollan (2) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

Gdy walka dobiegnie końca, udaj się na południe i wejdź do wydrążonego pnia drzewa, klikając bohatera LPM [1]. W środku podnieś rubiny leżące z prawej. Podobnie jak złoto oraz ruda, służą one do kupowania jednostek w leżach. W tym przypadku otrzymasz 2 niebieskie rubiny [2].

2 - Irollan (2) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry
Dalej idź na północ, gdzie czekają na ciebie dwaj przeciwnicy - Irollan (2) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

Dalej idź na północ, gdzie czekają na ciebie dwaj przeciwnicy. Po krótkiej wymianie zdań zostaniesz zaatakowany przez demony (LVL 3) [1]. Zabij je, a w nagrodę poznasz kolejny ważny element gry - Połączenia. Aby wykonać Połączenie, musisz w jednej linii utworzyć dwie Atakujące Formacje tego samego koloru oraz typu [2]. Gdy to zrobisz, oddziały się połączą, zadając w ten sposób większe obrażenia i atakując zgodnie z krótszym Licznikiem Szarży. Możesz łączyć dowolną ilość oddziałów, a także wzmacniać w ten sposób Mury.

3 - Irollan (2) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry
Gdy samouczek dobiegnie końca, zaatakuj bossa, który stoi na północy - Kullor LVL 4 [1] - Irollan (2) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

Gdy samouczek dobiegnie końca, zaatakuj bossa, który stoi na północy - Kullor LVL 4 [1]. Kluczę do jego pokonania jest wyprowadzanie jak największej ilości ataków w jednym miejscu, tak aby nie były one blokowane przez odradzającą się Mur [2]. Pamiętaj również o stawianiu Murów, które zablokują ataki Jednostek Elitarnych wroga.

4 - Irollan (2) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry
Po walce otwórz stojącą niedaleko skrzynię - Irollan (2) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

Po walce otwórz stojącą niedaleko skrzynię. Znajdziesz w niej Silne Korzenie [1]. Artefakt ten wskrzesza zniszczone Mury. Zabierz go, a następnie wracaj do lasu [2].

Atak na Drzewo Druidów

5 - Irollan (2) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry
Musisz udać się teraz maksymalnie na północ, do kolejnej lokacji - Irollan (2) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

Musisz udać się teraz maksymalnie na północ, do kolejnej lokacji. Zanim to jednak zrobisz, podnieś złoto i rudę leżące na północnym-zachodnie [1] oraz uzupełnij oddział Jeleni w leży na wschodzie [2].

Możesz też porozmawiać z łowcą nagród stojącym przy drodze, który zleci ci kilka dodatkowych zadań - Irollan (2) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

Możesz też porozmawiać z łowcą nagród stojącym przy drodze, który zleci ci kilka dodatkowych zadań. Ich opis znajdziesz w poświęconej zadaniom pobocznym części poradnika.

6 - Irollan (2) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry
Gdy przejdziesz do kolejnej lokacji, podnieś złoto stojące z lewej [1], porozmawiaj z elfem po prawej [2], a następnie udaj się dalej na północ - Irollan (2) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

Gdy przejdziesz do kolejnej lokacji, podnieś złoto stojące z lewej [1], porozmawiaj z elfem po prawej [2], a następnie udaj się dalej na północ.

7 - Irollan (2) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry
Będzie tam na ciebie czekał Druid, który dołączy do twojej armii [1] - Irollan (2) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

Będzie tam na ciebie czekał Druid, który dołączy do twojej armii [1]. Ta Elitarna Jednostka przy każdym trafieniu nie tylko zadaje obrażenia, ale również zwiększa Licznik Szarży przeciwnika. Na początku będziesz posiadał tylko trzech Druidów, ale możesz sobie dokupić większą ich ilość w leży stojącym w po lewej [2].

8 - Irollan (2) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry
Gdy będziesz gotowy, ruszaj dalej na północ [1] - Irollan (2) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

Gdy będziesz gotowy, ruszaj dalej na północ [1]. W kolejnej lokacji, podnieś rubiny na północy, a następnie zaatakuj rycerza (LVL 3) na wschodzie [2].

9 - Irollan (2) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry
Po walce zobaczysz kolejnych przeciwników próbujących ściąć potężne drzewo [1] - Irollan (2) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

Po walce zobaczysz kolejnych przeciwników próbujących ściąć potężne drzewo [1]. Zaatakuj ich. W tej walce nie masz konkretnego bohater, którego musisz pokonać. Twoim celem są dwaj żołnierze z piłą. To w nich musisz trafić, a nie w poziomą linię, tak jak w poprzednich walkach [2]. Przeciwnicy będą się co jakiś czas przemieszczać, więc staraj się przygotowywać Atakujące Formację kawałek obok nich. Gdy obydwoje zginą, pojedynek dobiegnie końca.

10 - Irollan (2) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry
Po walce podnieś rudę z lewej i pokonaj kolejnego rycerza (LVL 4) [1] - Irollan (2) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

Po walce podnieś rudę z lewej i pokonaj kolejnego rycerza (LVL 4) [1]. Idąc dalej na północ dotrzesz na szczyt drzewa [2].

Twoim celem jest stojący kawałek dalej Sir Strata (LVL 6) - Irollan (2) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

Twoim celem jest stojący kawałek dalej Sir Strata (LVL 6). Podczas walki z nim pamiętaj, żeby nie trafić stojącego z przodu druida. Mężczyzna będzie cię co jakiś czas poruszał, więc podczas ataków bądź bardzo ostrożny.

11 - Irollan (2) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry
Gdy walka dobiegnie końca, otwórz dwie skrzynie, które pojawią się na kamiennym placu [1] - Irollan (2) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

Gdy walka dobiegnie końca, otwórz dwie skrzynie, które pojawią się na kamiennym placu [1]. W jednej z nich znajdziesz 500 złota, a w drugiej Pelerynę Mocy [2].

12 - Irollan (2) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry
Po zebraniu wszystkich przedmiotów, udaj się na południe - Irollan (2) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

Po zebraniu wszystkich przedmiotów, udaj się na południe. Uratowany druid podaruje ci dwie lotnie [1], którymi szybko zlecisz na sam dół [2].

Powstrzymując rozlew krwii

13 - Irollan (2) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry
Jak porozmawiasz z kolejnym leśnym czarodziejem na dole, zdobędziesz nową jednostkę - Szmaragdowego Smoka [1] - Irollan (2) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

Jak porozmawiasz z kolejnym leśnym czarodziejem na dole, zdobędziesz nową jednostkę - Szmaragdowego Smoka [1]. Będziesz mógł również rozpocząć samouczek, który wyjaśni ci sposób jej używania [2].

14 - Irollan (2) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry
Szmaragdowy Smok to tzw - Irollan (2) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

Szmaragdowy Smok to tzw. Jednostka Legendarna, która do utworzenia Formacji wymaga czterech jednostek tego samego koloru i typu, stojących za nim [1]. Pozostałe jej cechy są identyczne, jak cechy Jednostek Elitarnych. Każdy legendarny oddział posiada Zdolności Specjalne, może tworzyć Kombinacje, nie może tworzyć Murów, a ich ilość jest ograniczona. Po zaliczeniu samouczka idź dalej na południa, a obok mężczyzny z pochodnią skręć w prawo [2].

15 - Irollan (2) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry
W kolejnej lokacji [M1 - Irollan (2) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

W kolejnej lokacji [M1.7] zobaczysz na wschodnie rycerza Varkasa (LVL8) atakującego wioskę elfów [1]. Zaatakuj go i pokonaj [2].

Pierwsze Ziarno

16 - Irollan (2) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry
Po walce idź dalej na północ - Irollan (2) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

Po walce idź dalej na północ. Podnieś złoto leżące po lewej [1], a następnie wykończ żołnierzy próbujących zniszczyć żołędzia [2].

Podczas starcia musisz nie tylko atakować przeciwnika, ale również chronić drogocenny przedmiot - Irollan (2) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

Podczas starcia musisz nie tylko atakować przeciwnika, ale również chronić drogocenny przedmiot. Staraj się stawiać przed nim jak najwięcej Murów lub bardzo szybko wykańczać przeciwników naprzeciwko.

Fałszywy List

17 - Irollan (2) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry
Gdy walka dobiegnie końca, otwórz skrzynię po lewej [1] i udaj się na wschód - Irollan (2) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

Gdy walka dobiegnie końca, otwórz skrzynię po lewej [1] i udaj się na wschód. W następnej lokacji [M1.8] idź cały czas na północ, aż dotrzesz do rzeki [2].

Aby ją przekroczyć, musisz przewrócić (LPM na bohaterze) stojące na brzegu bale w przedstawionej na obrazku kolejności - Irollan (2) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

Aby ją przekroczyć, musisz przewrócić (LPM na bohaterze) stojące na brzegu bale w przedstawionej na obrazku kolejności.

18 - Irollan (2) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry
Jak skończysz, opróżnij skrzynię po prawej, gdzie znajdziesz Pierścień Życia [1], a następnie przejdź na drugi brzeg [2] - Irollan (2) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

Jak skończysz, opróżnij skrzynię po prawej, gdzie znajdziesz Pierścień Życia [1], a następnie przejdź na drugi brzeg [2].

Uwolnienie Godryka

19 - Irollan (2) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry
Idąc cały czas na północ, dotrzesz do obozu łowców, który został opanowany przez demony [1] - Irollan (2) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

Idąc cały czas na północ, dotrzesz do obozu łowców, który został opanowany przez demony [1]. Pokonaj wszystkich stojących na drodze przeciwników, aż dotrzesz do Godryka [2].

Po jego uratowaniu pojawi się Azexes (LVL 10) - Irollan (2) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

Po jego uratowaniu pojawi się Azexes (LVL 10). Przeciwnik nie posiada wspomagających go wojska, ale sam potrafi bardzo boleśnie zaatakować. Co jakiś czas będzie rozkładał ramiona i tworzył świecące kule, którymi zaatakuje po upływie trzech tur. W tym czasie ich siła wzrośnie do 30 punktów, więc staraj się ustawić naprzeciwko nich Mury lub osłabiać je przy pomocy własnych ataków.

Drugi atak demona jest jeszcze silniejszy, ale skoncentrowany w jednym miejscu - Irollan (2) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

Drugi atak demona jest jeszcze silniejszy, ale skoncentrowany w jednym miejscu. Łatwiej będzie go trafić/zablokować. Oprócz powstrzymywanie ciosów przeciwnika, sam również musisz zaatakować. Cały czas celuj w korpus Azexesa, pamiętając o tym, że przeciwnik po wykonaniu swojego ataku teleportuje się w oznaczone krążącymi płomieniami miejsce. Gdy wróg zginie, pierwsza część kampanii dobiegnie końca.