Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic Clash of Heroes - poradnik do gry

Might & Magic Clash of Heroes - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Holy Griffin Empire | Bitwy-zagadki poradnik Might & Magic Clash of Heroes

Holy Griffin Empire

Zleceniodawca I

Pierwszą osobą, od której otrzymasz zagadki, jest karczmarz stojący za ladą [M2 - Holy Griffin Empire - Bitwy-zagadki - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

Pierwszą osobą, od której otrzymasz zagadki, jest karczmarz stojący za ladą [M2.5].

Zagadka I

Wymagania: Kapłanka, Rycerz

Nagroda: 1000 złota, 5 rudy, 3 rubiny

1 - Holy Griffin Empire - Bitwy-zagadki - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry
Białego Zbrojnego z prawej przesuń pod żółtą Kapłankę po lewej [1] - Holy Griffin Empire - Bitwy-zagadki - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

Białego Zbrojnego z prawej przesuń pod żółtą Kapłankę po lewej [1]. Odblokowanego w ten sposób Włócznika przemieś pod drugą Kapłankę [2].

Gdy usuniesz żółtego Włócznika stojącego pod Rycerzem, stworzysz Mur oraz dwie Formacje - Holy Griffin Empire - Bitwy-zagadki - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

Gdy usuniesz żółtego Włócznika stojącego pod Rycerzem, stworzysz Mur oraz dwie Formacje.

Dzięki uzyskanym ruchom, możesz teraz wykonać Atakujące Formacje z Kapłankę i Włócznikami przed Aniołem z lewej - Holy Griffin Empire - Bitwy-zagadki - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

Dzięki uzyskanym ruchom, możesz teraz wykonać Atakujące Formacje z Kapłankę i Włócznikami przed Aniołem z lewej. Rozwiążesz w ten sposób zagadkę.

Zagadka II

Wymagania: Gryf

Nagroda: 500 złota, 4 rudy, 2 rubiny, Złota Włócznia

Na początku usuń niebieskiego Łucznika, który otoczony jest przez żółtych Włóczników (po lewej) - Holy Griffin Empire - Bitwy-zagadki - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

Na początku usuń niebieskiego Łucznika, który otoczony jest przez żółtych Włóczników (po lewej). Potem zlikwiduj Łucznika stojącego na prawo od kamiennego Muru.

2 - Holy Griffin Empire - Bitwy-zagadki - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry
Zdobędziesz w ten sposób wystarczającą ilość ruchów, aby przenieść białych Zbrojnych pod Gryfa [1], a następnie zrobić to samo z niebieskimi Łucznikiem [2] - Holy Griffin Empire - Bitwy-zagadki - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

Zostało jeszcze 52% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie